Het grote motorfilmpjes topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stomme vraag: is da niet Isle of Man.

Enniewee wel bruut hard, hoe die gasten rijden (en loskomen)
 
Vraagje *D

Ik heb een hele tijd geleden eens een filmpje gezien, volgens mij in dit topic. Het was een filmpje van iemand met een tankcam die een geweldig bochtige route reed ergens in Amerika. Het was echt de ene bocht na de andere in een woestijn rotsachtige omgeving.

Het is inderdaad erg ambitieus gedacht van mij om op deze manier dat filmpje te vinden maar kan het proberen toch :Y


is het niet een filmke geweest van Deal's Gap (oftewel Tail of the Dragon)? Zijn 318 bochten op een stukje van 11 mijl.

** edit, zie dat je het over een woestijn hebt ... zal wel iets anders zijn dan :X **
 
mmm mooi filmpje van spa, duidelijke beelden hoor en lijkt mij ook een dodelijke vermoeiende baan
 
Ja dat zou best wel eens kunnen :Y

Zit je mij nu lekker te maken door alleen maar foto's te posten ipv de link naar het filmpje :P

Ja sorry ik weet de link niet. Ik heb em destijds gedownload. Het bestand heet i-caliwinter, is ca 20 Mb en is een ritje door California met een nummer van Red hot chilly peppers.

Als het hier winter is kijk ik altijd met vette jaloezie naar dit filmpje B| :) Wil em best proberen naar je toe te sturen.
 
ik heb een vraag aan de computer nono`s hoe kan ik een filmpje posten?
moet ik ze op een website zetten en daarvandaan hier op zetten ofzo?






GRAAG WAT INFORMATIE! :}
 
ik heb een vraag aan de computer nono`s hoe kan ik een filmpje posten?
moet ik ze op een website zetten en daarvandaan hier op zetten ofzo?






GRAAG WAT INFORMATIE! :}


je geeft zelf het antwoord al, op een (eigen)site zetten en dan de link hiero plaatsen

op deze site's kan je gratis filmpjes plaatsen

putfile
daar kan je tot 10 mb film erop zetten

rapidshare
daar kan je tot 50 mb film erop zetten

je hebt ook nog megaupload
daar kan je tot 250 mb opzetten, maar het downloaden daar duurt wel heel erug lang

:)
 

Sjezus.......wat een losers (lees: KAKKERS) zeg!!

Olivier van Papendrecht
Jorrit van Nieuwenhuizen
Olivier Parmentier

Alleen die namen zijn al :r :r :r
Rijden ze ook nog eens op van die trieste Hondaatjes, van die echte kakker/student/hete-aardappel-in-de-keel brommertjes.....

Echt enorm :r ........als ze het nu eens op een motor proberen, en dan (ook) zonder beschermende kleding, zijn we er denk ik snel van af!

Wat een frustratie he?
 
Hmmm ik vind het eigenlijk best aardig gedaan...... met zo weinig vermogen dat ding zo op het achterwiel houden....
 
Sjezus.......wat een losers (lees: KAKKERS) zeg!!

Olivier van Papendrecht
Jorrit van Nieuwenhuizen
Olivier Parmentier

Alleen die namen zijn al :r :r :r
Rijden ze ook nog eens op van die trieste Hondaatjes, van die echte kakker/student/hete-aardappel-in-de-keel brommertjes.....

Echt enorm :r ........als ze het nu eens op een motor proberen, en dan (ook) zonder beschermende kleding, zijn we er denk ik snel van af!

Wat een frustratie he?

hahaha, ik moet je gelijk geven. Dat zijn echt kakkers. Ik vind de wheely's wel grappig. Die op die SM is wel slecht.

Maar honda zijn niet triest :( Beter dan al die scootersjonies en ander 2 takt tuig. Al worden die dingen op kleine wieltjes wel wat te populair. D'r rijdt tegenwoordig ook heel ander volk op honda's ;)
 
OK OK.......die Hondaatjes zijn leuk en hebben grappig geluid(je) uit de uitlaat.........maar er rijd wel altijd een bepaald soort type mens op.......en juist dat type mens staat mij niet aan........

erg he?!?!!?
 
OK OK.......die Hondaatjes zijn leuk en hebben grappig geluid(je) uit de uitlaat.........maar er rijd wel altijd een bepaald soort type mens op.......en juist dat type mens staat mij niet aan........

erg he?!?!!?
Dat was vroegah
;)

Nu rijden er naast kakkers ook alto's skaters en zelfs normale mensen op ;)
 
ik geloof dat ik er uit ben zo ?

doet hij het ook bij julli thuis ?

Click here to watch MVI_057046

en dan nog een vraagje om het makelijk te maken,je ziet ook dat somigen lui het laten afspelen in media player,hoe kan ik dat doen?




jezes iritand ventje ben ik |(
 
Laatst bewerkt:
ik geloof dat ik er uit ben zo ?

doet hij het ook bij julli thuis ?



en dan nog een vraagje om het makelijk te maken,je ziet ook dat somigen lui het laten afspelen in media player,hoe kan ik dat doen?




jezes iritand ventje ben ik |(
Ja , hij doet het hier thuis ook. :)

Meestal ,bijna altyd start windows mediaplayer vanzelf op bij het bekijken van een filmpje (in wmv formaat).
Is dat niet zo..dan kan je met je rechtermuis klikken op het te bekijken filmpje en dan selecteer je ;openen met ...windows mediaplayer.

:)
 
Laatst bewerkt:
Best mooi hoe dat brommer-gastje bijna van de sokken wordt gereden door die oude Citroën DSA _O- _O-
 
hallo allemaal
ik kan het toch maar niet laten,om te zeggen dat dit from stets meer op een scooter/brommer forum gaat lijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan