Het Zx-6R Topic deel 65; Appelmoes

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W sletjes! Woensdag met de RA lekker op Assen rijden *O* Een vraagje over diablo supercorsa's: Kun je ze helemaal oprijden totdat het profiel weg is of moet je ze eerder vervangen :? Maw, kan ik hier nog een dagje assen mee rijden?

1281686276-770.jpg

1281686276-771.jpg

1281686276-782.jpg

1281686276-783.jpg

1281686276-794.jpg
 
Laatst bewerkt:
hee mensen, had een vraagje. zit een beetje rond te kijken voor een zx6r 2003/2004 en kwam deze tegen op MP.

http://link.marktplaats.nl/367361770

heb ff nagevraagd over het zwarte frame in combinatie met de kleurstelling, omdat ik de verschillen ken tussen de zx6r en zx6rr 2003 en 2004. Die in de advertentie zou dan niet kloppen. De adverteerder zegt dat het een import uit italie is en dat de zx6r daar wel is geleverd met zwart frame, kan dit kloppen? Overigens lees ik wel goede verhalen over die adverteerder hier op mf en rest vant internet ;) .

Dat is geen zx6rr :N

Voorvork coating hoort zwart te zijn (bij 2004) , en geen stuurdemper montage punt aan de linkerkant van het frame. Maar dat wist je al.
 
Laatst bewerkt:
sletjes! Woensdag met de RA lekker op Assen rijden Een vraagje over diablo supercorsa's: Kun je ze helemaal oprijden totdat het profiel weg is of moet je ze eerder vervangen Maw, kan ik hier nog een dagje assen mee rijden?

Profiel zegt niets bij deze bandjes, meestal blijft er wel 60-80% profiel over en zijn ze toch "op" voor circuitgebruik.

Kijk met name ff naar de zijkanten, of die net al teveel blauw glimmen en voelbaar hard zijn. Banden moeten op temperatuur komen en eigenlijk de volgende sessie iets warmer zijn om weer grip te geven. Dit gaat niet eeuwig door natuurlijk :+
 
Dat is geen zx6rr :N

Voorvork coating hoort zwart te zijn (bij 2004) , en geen stuurdemper montage punt aan de linkerkant van het frame. Maar dat wist je al.
idd ;)

als het frame gewoon gecoat is is dat voor mij overigens geen probleem als de rest van de motor gewoon in orde is ;)
 
ik vind em er raar uitzien....

tis echt duidelijk een schadefiets.. staat er bjina op geschreven in dit geval zelfs! :P

Ik zat er zelf eerst ook aan te denken btw om mijn frame zwart te maken (doe ik nu niet) want is wel makkelijker spuiten ook :P


Moet je op de 3e foto de topkuip bekijken. Die foto van links voor. Die topkuip is blauw tegenover "geel" van de zijkuip. Ook de kettingbeschermer is in diezelfde kleur groen gespoten lijkt t als de topkuip. Zal wel een keer over de kop zijn geweest..

En op de 3e foto lijkt t ook (bijna niet te zien zoiets) dat de kontkuip aan de linkerkant een nieuw likje verf heeft gekregen (ook te blauw)


hoeft geen probleem te zijn verder (ik kan het weten). Alleen is het wel lelijk gemaakt!
 
Laatst bewerkt:
hahaha tis wel ver, maar zat te denken om miss binnenkort ff een dagje uit te trekken om ff rond te rijden en te kijken bij meerdere motoren ofzo.


http://images.wheeler.nl/s1273331616/2489658-1-2-2.jpg

wil ook bij die kijken, bij Ap deroue ;) maar dies opt moment op vakantie.

mooie kleur tank ook :r heeft die motor.. die kan je meteen laten overspuiten als je die koopt... en daz veel werk want zo'n tank moet je nagenoeg kaal schuren (ivm stickers) en 2 keer blank zetten..
 
Laatst bewerkt:
zo, bike net ff (ivm vakantie "vaste" tuner ;) ) op de bank gehad.
valt me niet tegen voor de oude 600 nu *O* *O* heb afstelling meer gedaan op koppel (vanwege postuur O-) ) dan vermogen. Heb door de aanpassingen nu bijna 80nm en weer 120pk

nu hopen dat alles heel blijft :P
 
zo, bike net ff (ivm vakantie "vaste" tuner ;) ) op de bank gehad.
valt me niet tegen voor de oude 600 nu *O* *O* heb afstelling meer gedaan op koppel (vanwege postuur O-) ) dan vermogen. Heb door de aanpassingen nu bijna 80nm en weer 120pk

nu hopen dat alles heel blijft :P

Wattesss? is dat het 636 blok ?
 
Ah oke, nouja dan is het alsnog netjes Dacht even dat je het 600 blok dr had hangen.. dan zou 't wel ziek zijn voor een 2004tjes

had eerst 65nm en 110pk, dus wel winst. Bovendien zit er natuurlijk altijd verschil in type bank (dus verschil kan minder maar ook meer zijn ;) ) Zo is deze bijv in DIN en de vorige in SAE.

Heb nog wel 2 behoorlijke dipjes erin zitten, oa op top vermogen bouwt ie veel teveel af. Vanavond dus maar even wat rommelen in het pc progje en dan morgen op de baan testen. Sowieso de dikke dip van 5 tot 7.5k in het koppel moet eruit! Die ben ik juist nodig in de langzame bochten
 
mooie kleur tank ook :r heeft die motor.. die kan je meteen laten overspuiten als je die koopt... en daz veel werk want zo'n tank moet je nagenoeg kaal schuren (ivm stickers) en 2 keer blank zetten..
over die tank bij deze motor kun je gelijk hebben, dat ziet iedereen, maar ik heb al eerder gezegd dat ik jouw "expertise" aan de hand van een paar foto's geen gelijk geef.

Over die motor met dat zwarte frame bijvoorbeeld, wat jij zegt klinkt voor mij simpelweg als gelul. Ik ga eerst een motor in het echt bekijken, dan pas zie je dat soort dingen echt. Niet aan de hand van een paar foto's die met 1 camera zijn genomen.

sorry, maar ik blijf erbij ;)
 
over die tank bij deze motor kun je gelijk hebben, dat ziet iedereen, maar ik heb al eerder gezegd dat ik jouw "expertise" aan de hand van een paar foto's geen gelijk geef.

Over die motor met dat zwarte frame bijvoorbeeld, wat jij zegt klinkt voor mij simpelweg als gelul. Ik ga eerst een motor in het echt bekijken, dan pas zie je dat soort dingen echt. Niet aan de hand van een paar foto's die met 1 camera zijn genomen.

sorry, maar ik blijf erbij ;)
maar een motor waar je zelf over twijfelt:

de kappen in combinatie met frame, en import.

Niet lullig bedoeld maar voor het bedrag wat je wil gaan uitgeven zou ik daar echt niet gaan kijken. Het is geen koopje ofzo.

Dan stap je over van je bij elkaar geraapte zxr400 naar een bij elkaar geraapte zx6r :+ die niet goedkoop is ;)
 
had eerst 65nm en 110pk, dus wel winst. Bovendien zit er natuurlijk altijd verschil in type bank (dus verschil kan minder maar ook meer zijn ;) ) Zo is deze bijv in DIN en de vorige in SAE.

Heb nog wel 2 behoorlijke dipjes erin zitten, oa op top vermogen bouwt ie veel teveel af. Vanavond dus maar even wat rommelen in het pc progje en dan morgen op de baan testen. Sowieso de dikke dip van 5 tot 7.5k in het koppel moet eruit! Die ben ik juist nodig in de langzame bochten

Netjes :Y Lijkt me ook wel lache om dr zelf een beetje aan te sleutelen.
Ik verwacht morgen m'n power commander op de mat. Daarna dus even een afspraakje maken bij een afstelbank
 
maar een motor waar je zelf over twijfelt:

de kappen in combinatie met frame, en import.

Niet lullig bedoeld maar voor het bedrag wat je wil gaan uitgeven zou ik daar echt niet gaan kijken. Het is geen koopje ofzo.

Dan stap je over van je bij elkaar geraapte zxr400 naar een bij elkaar geraapte zx6r :+ die niet goedkoop is ;)
nee mandy, je leest verkeerd ;). ik heb niet gezegd dat ik die motor zou nemen. ik heb het over coen zn altijddurende meningen over kleurverschil op foto's. Ik ga niet af op minieme kleurverschillen op foto's, die zie ik wel in het echt.

overt feit dat er te twijfelen valt over die advertentie heb ik niks meer gezegd.
 
nee mandy, je leest verkeerd ;). ik heb niet gezegd dat ik die motor zou nemen. ik heb het over coen zn altijddurende meningen over kleurverschil op foto's. Ik ga niet af op minieme kleurverschillen op foto's, die zie ik wel in het echt.

overt feit dat er te twijfelen valt over die advertentie heb ik niks meer gezegd.

Over die motor met dat zwarte frame bijvoorbeeld, wat jij zegt klinkt voor mij simpelweg als gelul. Ik ga eerst een motor in het echt bekijken, dan pas zie je dat soort dingen echt. Niet aan de hand van een paar foto's die met 1 camera zijn genomen.

Hierdoor dacht ik dat je bij die met het zwarte frame wilde gaan kijken ;)
Terwijl die op de MP advertentie al te vaag voor woorden is en in mijn ogen (let wel in mijn ogen ;) ) niet eens de moeite waard is om heen te rijden
 
Laatst bewerkt:
Hierdoor dacht ik dat je bij die met het zwarte frame wilde gaan kijken ;)
ik ga bij elke motor waar ik over nadenk eerst kijken, en daarbij laat ik mij niet meteen afschrikken door kleurverschil op foto's. zo bedoelde ik het ;).

maar daarom stelde ik ook eerst de vraag hier over dat zwarte frame, omdat de mogelijkheid tot import met andere kleurstelling nog niet tot mij was doorgedrongen (ziet wel vaker buitenlandse fietsen met een andere kleurstelling)

bij die twijfels hoef ik niet meer te gaan kijken.
 
ik ga bij elke motor waar ik over nadenk eerst kijken, en daarbij laat ik mij niet meteen afschrikken door kleurverschil op foto's. zo bedoelde ik het ;).

maar daarom stelde ik ook eerst de vraag hier over dat zwarte frame, omdat de mogelijkheid tot import met andere kleurstelling nog niet tot mij was doorgedrongen (ziet wel vaker buitenlandse fietsen met een andere kleurstelling)

bij die twijfels hoef ik niet meer te gaan kijken.

Dan begrijpen we elkaar weer *O*

Ik heb deze motor gekocht zonder hem ooit in het echt gezien te hebben O-)
en ik wist dat de eigenaar goed doorreed :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan