MF Gooi en Vechtstreek deel * 96 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk Toos, tijd geleden dat we een ritje hebben gedaan. Ben benieuwd naar je Sumo.

Wel verstandig om dan of 's ochtends, of 's avonds te gaan denk ik. Overdag zal het slalommen worden tussen fietsers, voetgangers en andere motoren.
Heb geen haast zaterdag :N

Zit momenteel een supercorsa voor op en een vierkante pilot activ achter :')

Twijfel nog een beetje over de nieuwe bandjes: PiPo's, Dunlop Mutants of de nieuwe contiattack SM...
 
Trust me... Als mijn meisie het daarop kan halen, dan kan de jouwe het ook :+
We gaan het beleven :Y

Nadeel is alleen dat het een 25Kw motortje is -O- Maarja, de motor die zij wil is ook om te bouwen naar 25Kw. *O*

Had zij misschien ook iets van hogere schoenen aan trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Effe m'n biljartmaatje/ex-collega promoten:

<PLUG>
Sanne uit Baarn is geslaagd bij MotoJon Motorrijles - "In een mail vroeg ik of er wel een motor was waar ik (1 meter 59) op paste. Hij belde me en dat moest vast wel lukken. Een paar lessen later had ik toch een lager zadel (ook wel babyzadel genoemd) gekregen en toen ging het allemaal wat makkelijker."
</PLUG>

;)
Die waar wij geweest zijn had idd ook een er5 met verlaagd zadel maar dat ging het niet worden. :N
 
We gaan het beleven :Y

Nadeel is alleen dat het een 25Kw motortje is -O- Maarja, de motor die zij wil is ook om te bouwen naar 25Kw. *O*
Mijn meisie mag al lang vol vermogen maar rijdt nog steeds 25kW (GS500). Zolang ze nog geen vol gas durft te geven vinnik ik het wel best zo :')

Zit met een schuin oog naar de nieuwe cbr250 voor haar te kijken maar zolang het haar zelf geen biet interesseerd laat ik het nog maar even zo. Alsof ze zoveel rijdt... :+
 
Wat schoenen betreft: :Y IXSlaarzen met een hakkie. Uit m'n hoofd de Julia... Zadel verlaagd (geen succes) en de langere dogbones achter om te verlagen...
 
Mijn meisie mag al lang vol vermogen maar rijdt nog steeds 25kW (GS500). Zolang ze nog geen vol gas durft te geven vinnik ik het wel best zo :')

Zit met een schuin oog naar de nieuwe cbr250 voor haar te kijken maar zolang het haar zelf geen biet interesseerd laat ik het nog maar even zo. Alsof ze zoveel rijdt... :+
Ik heb tijdens het lessen op allebei gereden. Merkte eigenlijk geen verschil :?

Zitten aan een sportster 883 superlow te denken. Met een easy reach zadel en de vering iets laten zakken een mooie zithouding en voetjes gewoon aan de grond zonder hakken :Y

superlow05.jpg
 
Hoi hoi, doe je ook nog even een uitgebreid voorstel rondje? Had je beloofd *D

Hoi hoi, bedankt allemaal voor jullie welkom berichtjes. Een aantal van jullie heb ik gisteren gezien op de verjaardag van WB en voor degene die ik niet gezien heb: Ik ben Linda, de nieuwe vlam van Chris en een vriendin van Ela en Michel. In mei ga ik ook mee naar de eifel en hoop dan verder kennis te kunnen maken met jullie.
 
Laatst bewerkt:
CBR 250 afmetingen.

Lengte 2.030 mm
Breedte 709.5 mm
Hoogte 1.127 mm
Wielbasis 1.369 mm
Zithoogte 784 mm
Grondspeling 148 mm
Tankinhoud 13 liter (reserve met LCD indicator)
Aantal zitplaatsen 2

Weet je het zeker :?
 
CBR 250 afmetingen.

Lengte 2.030 mm
Breedte 709.5 mm
Hoogte 1.127 mm
Wielbasis 1.369 mm
Zithoogte 784 mm
Grondspeling 148 mm
Tankinhoud 13 liter (reserve met LCD indicator)
Aantal zitplaatsen 2

Weet je het zeker :?
Zadel is een stuk smaller dan de GS500 waardoor het een stuk makkelijker gaat. Langere dogbones erop, voorpootjes iets door steken en dan zou het makkelijk moeten kunnen :Y

Grootste probleem is eigenlijk het gewicht, als dat eenmaal stilstaand onder een te grote hellingshoek komt is ze kansloos. GS weeg zo'n 195 kilo volgetankt, de cbr iets van 30 minder ;)
 
Hoi hoi, bedankt allemaal voor jullie welkom berichtjes. Een aantal van jullie heb ik gisteren gezien op de verjaardag van WB en voor degene die ik niet gezien heb: Ik ben Linda, de nieuwe vlam van Chris en een vriendin van Ela en Michel. In mei ga ik ook mee naar de eifel en hoop dan verder kennis te kunnen maken met jullie.
:W `ben teun de knapste van het stel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan