MF Gooi en Vechtstreek deel * 96 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft mijn meisie ook op gelest. Prima te doen en grote kans dat zij nog kleiner dan jouw kippetje is ;)
 
Zal de beterschapjes doorgeven aan MZN *D , die dacht bij het naar huis gaan
dattie alweer het Heertje was....yeah right B|
Beterschap!
Ook beterschap!
@ Foto's London, alleen maar pubfoto's en daarna was mijn batterij leeg... :$
Dat zijn wel heel veel pubfoto's dan :P
Yep! Aangenaam.
Welkom *O*
Update: MZN hangt nog als een vod en ik ben er voor het gemak maar naast gaan hangen B|
Zingelarij voor vanaaf gaat dus niet door :(
Nou moe :/

Ook beterschap dan maar!
 
M'n vriendin wil binnenkort gaan lessen maar is niet zo groot -O- hebben een rijschool gevonden met een virago 535 omdat ze daarmee beter bij de grond komt.

Is dat wel wat als lesmotor?
Effe m'n biljartmaatje/ex-collega promoten:

<PLUG>
Sanne uit Baarn is geslaagd bij MotoJon Motorrijles - "In een mail vroeg ik of er wel een motor was waar ik (1 meter 59) op paste. Hij belde me en dat moest vast wel lukken. Een paar lessen later had ik toch een lager zadel (ook wel babyzadel genoemd) gekregen en toen ging het allemaal wat makkelijker."
</PLUG>

;)
 
Laatst bewerkt:
Pfff... wat een ziekelarij ineens! :/ Beterschap iedereen! ;) :j

@Linda²: Welkom! :W

@Nocer: Mooi protectievest dude! Heb ook zo'n ding en het idd nogal een voordeel ten opzichte van een jas dat de protectiedelen goed strak zitten en aansluiten. Een keer in de wal gereden nadat m'n voorwiel begon te glijden. Vol met de elleboog langs de wal, waar de nodige stenen lagen. Geen centje pijn, met een jas had de protectie ergens onder m'n oksel gezeten! :P
 
WB: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik had gisteren nog wat onverwachts verjaardag bezoek.
 
avond :W

WB: Gefeliciteerd :j

Ernst: dag te laat, maar ook gefeliciteerd *O*


Wordt zaterdag mooi weer begreep ik, tijd voor een ritje met 't gooi?
 
Achterwiel van chocola? :o

Gister al gezien jah... :? :o

Dacht hetzelfde als wat Carl al zegt, zal je gebeuren op dat het snelle gedeelte waar ze vol links gaan met 250 km/h op de klok! :X OZ racing, en Maxime uiteraard, mag blij wezen dat dat niet gebeurt is!
Op Racesport.nl staat een foto van het wiel! Gewoon midden van de spaken afgebroken.

[me=Bartje]herinnerd zich ineens dat hij ook OZ wieltjes in z'n racer heb zitten![/me] :X :P
 
avond :W

WB: Gefeliciteerd :j

Ernst: dag te laat, maar ook gefeliciteerd *O*


Wordt zaterdag mooi weer begreep ik, tijd voor een ritje met 't gooi?
I'm in :Y

Vandaag maar es wat werk afgewimpelt want ik zit fysiek een beetje stuk :') Overmorgen weer naar de fysio. Anderhalve tennisarm :P
 
I'm in :Y

Vandaag maar es wat werk afgewimpelt want ik zit fysiek een beetje stuk :') Overmorgen weer naar de fysio. Anderhalve tennisarm :P

Leuk Toos, tijd geleden dat we een ritje hebben gedaan. Ben benieuwd naar je Sumo.

Wel verstandig om dan of 's ochtends, of 's avonds te gaan denk ik. Overdag zal het slalommen worden tussen fietsers, voetgangers en andere motoren.


balen van je arm :( sterkte er mee
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan