125cc SuMo's/crossers (11kw potentie)

Met een andere uitlaat kan die toch 11 kw + worden?

Ja ik gok dat hij hier op geknepen is. Was laatst meende ik ook een forumlid met een CR125 die 7kw op papier stond maar daar ver overheen zat? Beetje 't zelfde verhaal.
In principe moet een doorsnee 125cc 2t meer vermogen hebben dan een doorsnee 4t
 
Husqvarna SMS 125 - tweetakt
e868c89404.jpg


Husqvarna TE 125 - viertakt
ccc91aac68.jpg


Husqvarna WR 125 - tweetakt
074a37f631.jpg


Husqvarna WRE 125 - tweetakt
29aff6d836.jpg


Husqvarna CR 125 (niet straat legaal) - tweetakt
c6125805d2.jpg


Kawasaki KLX125 - 7.6kw viertakt
w650h488_000003409DA82662.jpg


En dan is er nog de Husvarna SMR125, maar die stond er al. Leuke update toch?
 
Laatst bewerkt:
Dankje rivaal, ze komen derin.

@mr. Dynamite.
De dt'tjes zijn niet bepaald de snelste 125 2T blokken, maar hebben heel makkelijk onderhoudschema. Dessalniettemin zal hij of begrenst zijn, of foute kentekeninfo hebben.
 
You'r welcome! Ondanks dat ik geen fan ben van de 11kw regeling vind ik de 125cc SuMo's altijd wel lachen! Volgens mij hebben ze een enorme 'fun' factor.
 
Laatst bewerkt:
@Tommy, klopt maar stel je ontgrenst hem heb je toch best een pittig fietsje, genoeg om fun mee te hebben lijkt me. Net wat Rivaal zegt, de fun factor hebben ze zeker. Met mijn brommer had ik ook fun genoeg, en dit is toch weer allemaal net ff wat serieuzer :)
 
Onze KTM lc2 125 is ook 11kw op kenteken (en te koop)
Schijnt het dtr blok te hebben.
 
Thanks voor de info in ieder geval!
Even verdere info op me eerste bericht: Ik hoef maar 1 afslag de A4 op om Leiden (goed) in te komen en je mag daar al jaren maar 80, dus het is gelukkig geen 120/130 weg. Ritjes binnendoor zijn toch altijd een stuk leuker!
Heb al wel gelijk wat extra info gekregen zo waar ik naar moet zoeken waar ik op moet letten.

Het is al tijden geleden, maar toen me moeder en vader in hun jonge jaren motor reden, had me moeder het een stuk leuker op haar 125cc tegenover me vader met een 1000cc op kleine, smalle, leuke, bochtige weggetjes :P Wij (11kwers) maken het er maar het beste van binnenkort!
 
ik lees hier een beetje mee en zie dat er een aantal mensen met de SM de snelweg op willen.
dit is geen aanrader.

rijd nu zelf een husq 510smr. heb met MFMM in september over snelweg gereden en is geen pretje.
een ktm690 is nog wel tedoen hoor ik wel eens.

maar een 11kw SM op de snelweg dat zou ik persoonlijk niet doen.
 
Bedankt voor je ingeving. Ikzelf ben me bewust van de talloze gevaren, echter hebben we geen keus. Ikzelf zal een tweetakt gaan rijden (ongeveer 32pk) en probeer op die manier middeltoerig 120 te rijden, af en toe even langzaam op de rechterbaan.

We zullen er waarss zelf bij de eerste poging zelf achter gaan komen hoe dit wordt.
Twee jaartjes nog en dan kan ik op zoek naar een 690 :)
 
Laatst bewerkt:
ahh ok,
mijn husq is nu ook begrenst op 25kw.
als 'k zin heb kan ik hem ook weer ontgrenzen. dr zit gewoon een boutje bij de gashendel :]
 
Ben ik niet zeker van. Vanaf de westkust met een 125 2t zon eind over de snelweg is niet niks. Het lijkt me wel leuk. Als er meerdere bij mij vandaan gaan wel.
 
ahh ok, ja is wel een eindje, ik woon vlak bij efteling dus moet ook een eindje kachelen.
gelukkig helemaal binnedoor met de boys van 25kw den bosch topic
 
Dat komt omdat als ik voor ieder huskymodel een apart item moet maken die pagina kompleet volstaat. Er staan momenteel 5 husky's in 3 groepen met minimale verschillen. Das zat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan