125cc SuMo's/crossers (11kw potentie)

Weet ik maar die is van 2004 en ik zoek eigenlijkvnet ietsje jonger
Trouwens ik heb de tm 125 nog niet tussen de lijst gezien
search
 
cimg2760ii6.jpg
tm 125 :] deze rijden rond in italy, ik weet niet zeker maar ik denk dat ook deze onder de 11 kW zit op papier en er in het echt boven zit maar de meeste info over de motor is in het italiaans |( en komt standaart met enduro bandjes niet sm
 
Laatst bewerkt:
Ik weet eigelijk niet eens of ze wel verkocht worden in nederland.. Zijn voorganger, de MX 125 in ieder geval niet. De mijne komt uit engeland.

Je zou er evt. 1tje uit moffenrijk of belgie kunnen halen, daar staan er echt zat te koop ;)
 
Trouwens ik heb net even gebeld met een vriend van mij bij gebben motoren en die zei dat als je bijvoorbeeld een ktm exc 125 rijd en je krijgt een ongeluk ben je onverzekerd en dat geld voor elke andere motor die boven de 11 kW in het echt heeft (in ieder geval als ze de motor nog kunnen testen) ik ga ook nog even een verzekering bellen om dit ook even aan hun te vragen maar de laatste had een klant van hem met een ktm gearresteerd omdat dat ding mee kW had dan mocht en hij had een behoorlijke boete.
 
Had hij zeker andere onderdelen derop gezet.

Als hij standaard vanuit de fabriek meer dan 11kw heeft en op papier onder de 11kw zit kunnen ze je vrij weinig maken. Moet de motor wel origineel zijn natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan