19 juni supermoto Rogat/De Wijk !

Hambeer

MF veteraan
21 nov 2002
8.713
863
Vechtdal
N.K. Supermoto op Rogat

Op zondag 19 juni 2005 (vaderdag) organiseert Motorclub De Antrappers uit De Wijk haar jaarlijks motorevenement op het industrieterrein Rogat tussen Meppel en De Wijk.
Na vijf jaar een Classis T.T. te hebben georganiseerd, vond met het tijd om een vrij nieuwe tak in de motorsport te introduceren in deze regio. In nauwe samenwerking met de MON wordt dit nu een Supermoto (Supermotard) wedstrijd in de reeks om het Nederlands Kampioenschap.

Er wordt gereden in zes klassen van jeugd tot en met senioren en in de Quads en Blaster-klasse. Het zijn korte manches waarin veel spektakel en het nodige driftwerk te bezien valt. De trainingen beginnen om 10.00 uur en de wedstrijden in twee manches vanaf 12.30 uur. Het geheel wordt met een prijsuitreiking afgesloten rond 18.00 uur.

Bij het rennerskwartier in en rond Yamaha dealer Gebben Motoren is veel te beleven en te bekijken. Ook het Promo- en Catering plein nabij start en finish bij Autobedrijf Nieuwenhuizen is zeker het bezoeken waard, waarbij de jeugd ook niet vergeten wordt. Leuk uitje voor de vaders (en kinderen en moeders)

[bron supermotardnederland.nl]




Ga zeker ff kijken, lekker dichtbij :Y *O*
 
niets

full
 
Sta ik toch nog op de foto, ik ben degene die daar met volle snelheid van de fiets werd afgereden.
Hebbie toevallig nog meer fotoos van nr 9 klasse inters, ben wel geintresseerd.
 
Je ging er hard af, ik zie en hoor jullie elkaar raken, en schieten maar.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan