Vette sloffen op de BMW!

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Zo, net even een paar vette sloffen op de BMW gegooid! Echt cool! 8-)

full


:P
 
Whaaoooh strak he. Dat wordt niet alleen zeer knietje maar ook au tenen in de bochten. :} Maat ?? OBT 45 ?? met echt geitvacht binnenband of sinteet.
Wel lekker snel op temperatuur die dingen met dat koude weer.
Dealer ?? P. Kerkhof of Hema ? ;)
 
Volgens mij moet ik die straks ook eens kopen, samen met die nieuwe koppeling gaat dat dan als een speer :+

Maar zijn ze er ook in all weather uitvoering Ralfie, want deze zijn zo te zien profielloos
 
L :+ L , ziet er echt vet uit.

Ralfie, deze foto heb ik vandaag genomen voor jou.

(Afbeelding)


Ha kijk eens aan, een broeder. Geinig stuurtje zit erop! Maar mijn kontje (althans dat van mijn motor) is net iets sportiever. En ik heb dubbele schiojven voor. Waarom, dat weet geen mens :P

HP: het is echt indisch langslurvenvoorhuidenleer, afgewerkt met javaans geitebont. Speciaal recept. Ik verwacht dat ze toch wel een paar jaar meegaan. Slijtage is tot nu toe nihil, terwijl ze al een jaartje of twee oud zijn. 't Is trouwens maatje OBT47 :P

Werner: Is een echte aanrader hoor. Dit is inderdaad de uitvoering "slick", ze zijn er ook als allroad band maar dat is niets voor mijn racemonster 8-)
 
Zie maar weer dat jij een jonge rakker rijdt 8-)

Een 47 slof er op, dat past niet eens bij mij, blijft wel steken op een 43er.

En niet alleen dubbel geremd, maar ook geventileerd natuurlijk }) (das wel even pittiger dan mijn net niet meer trommelrem |( )
 
HP: het is echt indisch langslurvenvoorhuidenleer, afgewerkt met javaans geitebont. Speciaal recept. Ik verwacht dat ze toch wel een paar jaar meegaan. Slijtage is tot nu toe nihil, terwijl ze al een jaartje of twee oud zijn. 't Is trouwens maatje OBT47 :P

Werner: Is een echte aanrader hoor. Dit is inderdaad de uitvoering "slick", ze zijn er ook als allroad band maar dat is niets voor mijn racemonster 8-)

ooooeeeiii
Met echt indisch langslurvenvoorhuidenleer.
Man die handel kan je alleen in conditie houden met ooievaarskuitenvet. |(
Weet je wel hoe moeilijk daar is aan te komen. Is nog stinkend duur ook.
Of heb jij nog een vingerhoedje staan soms ? :+
Dat geitenbont wel flink inrijden en glad strijken want anders komt er bokkenkopkaas op en dat kan vreselijk gaan stinken. :)
 
Zie maar weer dat jij een jonge rakker rijdt 8-)

Een 47 slof er op, dat past niet eens bij mij, blijft wel steken op een 43er.

En niet alleen dubbel geremd, maar ook geventileerd natuurlijk }) (das wel even pittiger dan mijn net niet meer trommelrem |( )

Ja, broekie he. Ze is nog maar 22..
 
Op zondag 23 februari 2003 21:12 schreef hplaverda het volgende:ooooeeeiii
Met echt indisch langslurvenvoorhuidenleer.
Man die handel kan je alleen in conditie houden met ooievaarskuitenvet. |(
Weet je wel hoe moeilijk daar is aan te komen. Is nog stinkend duur ook.
Of heb jij nog een vingerhoedje staan soms ? :+
Yep, geen probleem. Net nog even eentje geschoten.
Dat geitenbont wel flink inrijden en glad strijken want anders komt er bokkenkopkaas op en dat kan vreselijk gaan stinken. :)
Bedankt voor de tip, ik vond het al vreemd ruiken. Hoe weet jij dat allemaal trouwens :P
 
Op zondag 23 februari 2003 21:21 schreef Ralfie het volgende:Yep, geen probleem. Net nog even eentje geschoten.Bedankt voor de tip, ik vond het al vreemd ruiken. Hoe weet jij dat allemaal trouwens :P
Ik heb de motoren jaren lang op zwarte bangtanger holtorren tussenvleugels laten staan. Maar dat was nog erger dan die javaanse langslurfen. Die profielen moest je steeds openkrabben met krokedillenverstandkiezenslijm en daar was nog lastiger aan te komen. Dus ben toen een tijdje overgestapt op oerangsneusgatenleer en daar zat dat geitenbont ook op. Vandaar :P
 
Daar wil ik wel eens een burn-out van zien (maar da's natuurlijk zonde van dit stukkie high-tech)
 
Terug
Bovenaan Onderaan