25kW Topic Deel 13!

Status
Niet open voor verdere reacties.
M3rcury je bent vergeten topic 12 en je startpost te zetten,.... eerst zo lang erover doen een nieuwe te maken en dan nog niet goed doen ook. tsss :N



;) O-) :j

Hee niet zeuren, anders kom je helemaal niet meer in de op B|


:+
 
Morgen :W

Eindelijk weer internet, was kabelbreuk bij kpn B| Al vanaf zondagochtend :N Maar de meeting was geslaagd zag ik *O* Volgend jaar ben ik er weer bij

@Merc...Ik zag net dat ik nog in de startpost sta, daar moet je me nog even uit halen, thx! Heb berekend dat ik Januari/Februari een nieuwe motor kan gaan kopen (GSX-R 600 K6/K7) Met een beetje geluk kan ik een overjarig K7 model kopen, zou wel lekker zijn een gloednieuwe *O*
 
Morgen :W

Eindelijk weer internet, was kabelbreuk bij kpn B| Al vanaf zondagochtend :N Maar de meeting was geslaagd zag ik *O* Volgend jaar ben ik er weer bij

@Merc...Ik zag net dat ik nog in de startpost sta, daar moet je me nog even uit halen, thx! Heb berekend dat ik Januari/Februari een nieuwe motor kan gaan kopen (GSX-R 600 K6/K7) Met een beetje geluk kan ik een overjarig K7 model kopen, zou wel lekker zijn een gloednieuwe *O*

Ik denk niet dat je een overjarige kan vinden..zwart en wit en rood zijn al uitverkocht, en bijna niemand heeft nog blauw/zwarte op voorraad..
 
Ik denk niet dat je een overjarige kan vinden..zwart en wit en rood zijn al uitverkocht, en bijna niemand heeft nog blauw/zwarte op voorraad..

bij motoroccasion.nl staan nu nog wel een paar nieuwe blauw/witte nieuw, zwart is sowieso al onmogelijk...Weet zelf ook niet welke kleurstelling ik wil, de zwarte is :9~ maar de blauw /witte is ook :9~ ;) Maar als ik geen overjarige kan vinden dan wordt het een 2dehands met een lage kilometerstand of een k8 :X
 
bij motoroccasion.nl staan nu nog wel een paar nieuwe blauw/witte nieuw, zwart is sowieso al onmogelijk...Weet zelf ook niet welke kleurstelling ik wil, de zwarte is :9~ maar de blauw /witte is ook :9~ ;) Maar als ik geen overjarige kan vinden dan wordt het een 2dehands met een lage kilometerstand of een k8 :X

een k8 vind ik zoals nu de foto's heb gezien 1 van de lelijkere sinds 2000. Ik ben echt blij dat ik een zwarte k7 heb :X
 
een k8 vind ik zoals nu de foto's heb gezien 1 van de lelijkere sinds 2000. Ik ben echt blij dat ik een zwarte k7 heb :X

Ik vind hem wel mooi, alleen moet die uitlaat er wel af :X

Valt me eingelijk op dat iedereen een gsxr wilt, sommige een zx6r maar bijna niemand een 600rr of iets anders, :-/
 
Ik vind hem wel mooi, alleen moet die uitlaat er wel af :X

Valt me eingelijk op dat iedereen een gsxr wilt, sommige een zx6r maar bijna niemand een 600rr of iets anders, :-/

Als ik de mijne totaal rijd wordt het een 600rr, want het 07/08 model vind ik daarvan WEL mooi! itt de gsx-r, r6 en de gene die het mist eruit ziet de zx-6r :r
 
Ik vind hem wel mooi, alleen moet die uitlaat er wel af :X

Ik vind 'm ook wel mooi.

Valt me eingelijk op dat iedereen een gsxr wilt, sommige een zx6r maar bijna niemand een 600rr of iets anders, :-/

De nieuwe R6 en CBR600RR zijn ubergeil !!! Kunnen alleen niet op 25kw legaal, anders had ik nu op een nieuwe (niwue type) R6 of een nieuwe (nieuw type) CBR600RR rondgereden :Y
 
Ik vind 'm ook wel mooi.De nieuwe R6 en CBR600RR zijn ubergeil !!! Kunnen alleen niet op 25kw legaal, anders had ik nu op een nieuwe (niwue type) R6 of een nieuwe (nieuw type) CBR600RR rondgereden :Y

07/08 600rr is wel gaaf.. alleen de r6 06/07 en de 08/09 vind ik niet mooi :N
 
ad7854846_1.jpg



:} :9~ *O*



:+

is 03 model alst goed is :9
 
staan nog een aantal Nieuwe K7s op internet zit er nu echt over na te denk om er een te gaan kopen })

Rood wit
Zwart 2x
Blauw Wit 2x
Barry veeneman Replica

En deze zijn allemaal nieuw 8-)
 
Ik wil ook in de achterhoek kijken naar een leuke route.
Maar ik krijg meestal het commentaar dat de wegen te smal zijn en er te veel bomen zijn...
Naja dan rij je toch rustiger en probeer je mij NIET bij te houden. :P

the hell weet hoe leuk die route is. *D
 
Ik wil ook in de achterhoek kijken naar een leuke route.
Maar ik krijg meestal het commentaar dat de wegen te smal zijn en er te veel bomen zijn...
Naja dan rij je toch rustiger en probeer je mij NIET bij te houden. :P

the hell weet hoe leuk die route is. *D

Ik vind het wel tof in de achterhoek !!!

Alleen ja die bomen... tja, ze staan wel in de weg denk ik als je eraf schuift :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan