25kW Topic Deel 13!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voor de duidelijkheid; als iemand, ook jij Erik, een Honda cbr 600 RR van dit jaar koopt in pearl, dan gaat zijn of haar kop eraf! Dus kopen jullie allemaal die K7's maar, zolang we het topic maar niet gaan veranderen in het K7 topic. :z Voor de rest vind ik de nieuwe bananenwagen van Barry wel erg gaaf (duh) en een K7 blijft een K7 en voor de rest is het smaak.

Morgen komt mijn roze CBR terug! Eindelijk eens rijden op mijn eigen motor! Jeeee!

En Ola, regel maar zoveel meiden dat ik me straks niet meer zo vrouwelijk voel in de topic. Want dat doe ik voor de rest in de wereld ook nergens! :P Dus schop er een paar uit je harem hierheen.

Honda CBR600RR07 "zebra" is wel de mooiste kleurstelling. (Is nagenoeg niemand met me eens, ik weet het ;) )

Happy you !! Morgen hopen op een beetje weer en je kunt rijden *D
 
Ik wil ook in de achterhoek kijken naar een leuke route.
Maar ik krijg meestal het commentaar dat de wegen te smal zijn en er te veel bomen zijn...
Naja dan rij je toch rustiger en probeer je mij NIET bij te houden. :P

the hell weet hoe leuk die route is. *D

Jaa echt mooi *O*

Is wel wennen die bomen enzo, ben beetje huiverig voor tegenkomend verkeer. Heb niet graag dat ik verrast wordt door een tegenligger terwijl ik door een bocht knal.

Maar wel erg mooi, ga daar graag nog een keer rijden met een paar man :Y
 
CBR600RR_Pearl_White_SilverBIG.jpg


Mine. :9~

En dan het rode 'racing' knalroze spuiten. :9~ :9~ :9~ :9~

Edit; bedoel je die route waar die ik bijna de tractor gekopt had Kipjetok?
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Mine. :9~

En dan het rode 'racing' knalroze spuiten. :9~ :9~ :9~ :9~

Edit; bedoel je die route waar die ik bijna de tractor gekopt had Kipjetok?
Lijkt mij echt gaaf :9~ :9~

Laat niet zoveel van mij horen (heb geen 25 kw) maar lees wel vaak wat jullie jonglui te melden hebben. :X
Komt omdat ik vaak nachtdiensten heb, en ja als het rustig is dan zoek je wel eens afleiding.
 
Lijkt mij echt gaaf :9~ :9~

Laat niet zoveel van mij horen (heb geen 25 kw) maar lees wel vaak wat jullie jonglui te melden hebben. :X
Komt omdat ik vaak nachtdiensten heb, en ja als het rustig is dan zoek je wel eens afleiding.

Can't blaim ya, wij zijn ook gewoon heel erg gezellig! :D En zelfs al geen 25KW'er mag je best af en toe wel eens meepraten hoor. Het is al half geen 25kw meer.. Maar ach, we hebben allemaal geen leven!

Erik, ik vind die motor écht wat voor jou, alleen zou ik er wel een andere uitlaat opzetten.

En Jurris, ik heb de schurft aan dat stuk. Geef mij die dijk maar, godverdomme wat was dat een heerlijk dijkje. :D
 
Can't blaim ya, wij zijn ook gewoon heel erg gezellig! :D En zelfs al geen 25KW'er mag je best af en toe wel eens meepraten hoor. Het is al half geen 25kw meer.. Maar ach, we hebben allemaal geen leven!

Erik, ik vind die motor écht wat voor jou, alleen zou ik er wel een andere uitlaat opzetten.

En Jurris, ik heb de schurft aan dat stuk. Geef mij die dijk maar, godverdomme wat was dat een heerlijk dijkje. :D

:o ... je moet de weg gewoon een beetje kennen. ;)
Maar er zijn nog meer leuke weggetjes hier. :P
 
Even voor de duidelijkheid; als iemand, ook jij Erik, een Honda cbr 600 RR van dit jaar koopt in pearl, dan gaat zijn of haar kop eraf! Dus kopen jullie allemaal die K7's maar, zolang we het topic maar niet gaan veranderen in het K7 topic. :z Voor de rest vind ik de nieuwe bananenwagen van Barry wel erg gaaf (duh) en een K7 blijft een K7 en voor de rest is het smaak.

Morgen komt mijn roze CBR terug! Eindelijk eens rijden op mijn eigen motor! Jeeee!

En Ola, regel maar zoveel meiden dat ik me straks niet meer zo vrouwelijk voel in de topic. Want dat doe ik voor de rest in de wereld ook nergens! :P Dus schop er een paar uit je harem hierheen.
 
[afbeelding]

Mine. :9~

En dan het rode 'racing' knalroze spuiten. :9~ :9~ :9~ :9~

Edit; bedoel je die route waar die ik bijna de tractor gekopt had Kipjetok?

Die kleurstelling wilde ik dus ook eerst, totdat ik hoorde dat ie niet op 25kw kon legaal.

Het liefst met goude marchessini's en een Yoshi eronder :9~
 
Even voor de duidelijkheid; als iemand, ook jij Erik, een Honda cbr 600 RR van dit jaar koopt in pearl, dan gaat zijn of haar kop eraf! Dus kopen jullie allemaal die K7's maar, zolang we het topic maar niet gaan veranderen in het K7 topic. :z Voor de rest vind ik de nieuwe bananenwagen van Barry wel erg gaaf (duh) en een K7 blijft een K7 en voor de rest is het smaak.

Morgen komt mijn roze CBR terug! Eindelijk eens rijden op mijn eigen motor! Jeeee!

En Ola, regel maar zoveel meiden dat ik me straks niet meer zo vrouwelijk voel in de topic. Want dat doe ik voor de rest in de wereld ook nergens! :P Dus schop er een paar uit je harem hierheen.
even voor de duidelijkheid, als ik dit jaar of volgend jaar mijn k7 platrijd, dan komt er een 600rr })
 
als ik hem dus platrijd wordt het die :9~

Edit: of een daytona 675

Je blijft van mijn motor af viespeuk! Is van mij. Bij deze is hij gereserveerd en mag niemand hem ooit kopen. Wordt het net zo'n hype als die K7. Rijd weer iedereen met dezelfde motor. Ach, ik heb tieten, ze kijken toch naar mij.
 
Even voor de duidelijkheid; als iemand, ook jij Erik, een Honda cbr 600 RR van dit jaar koopt in pearl, dan gaat zijn of haar kop eraf! Dus kopen jullie allemaal die K7's maar, zolang we het topic maar niet gaan veranderen in het K7 topic. :z Voor de rest vind ik de nieuwe bananenwagen van Barry wel erg gaaf (duh) en een K7 blijft een K7 en voor de rest is het smaak.

Morgen komt mijn roze CBR terug! Eindelijk eens rijden op mijn eigen motor! Jeeee!
En Ola, regel maar zoveel meiden dat ik me straks niet meer zo vrouwelijk voel in de topic. Want dat doe ik voor de rest in de wereld ook nergens! :P Dus schop er een paar uit je harem hierheen.

*O* *O* *O*
 
Je blijft van mijn motor af viespeuk! Is van mij. Bij deze is hij gereserveerd en mag niemand hem ooit kopen. Wordt het net zo'n hype als die K7. Rijd weer iedereen met dezelfde motor. Ach, ik heb tieten, ze kijken toch naar mij.

Zijn er 2 met een K7 hier :?

De rest staat er alleen op te kwijlen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan