Het Grotere Chocotoff Tour Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessica33

Mollenmoeder
30 jun 2005
8.307
28
's-Hertogenbosch
Na de successen van:

Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic!
Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic!
Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal
Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg
Deel 5: Het Grote Chocotoff Tour Topic

Een compleet nieuw deel, met nieuwe ronden én nieuwe kansen.

Het Chocotoff Tour Topic!

Hét topic voor de ex-rijlestopicmeetingstopic-mensen die nu een topic voor zichzelf willen ;)

Dit topic bestaat uit: Lekker kletsen, af en toe afspreken voor ritjes, weekendjes weg of avondjes uit.


In het vooruitzicht:
  • 2 mei 2010: Het Grote Chocotoff Tour Topic Hot Choco Winter Spring Ride
  • ?? ???? ????: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Skiing/Snowboarding
  • 21 mei 2010: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Sauerkrautland
  • ?? ???? ????: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Paintballen
  • 10-13 september 2010: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Eiffel

Wie sind dabei?
Even de presentielijst bijwerken voor de komende uitjes:

Hot Choco Winter Spring Ride
Datum: 2 mei
  • Bart
  • Contijn
  • Jessica
  • Eltica ('s avonds)
  • Mark (als het goed is m'n brommer dan gefixt)

Paintballen
  • Trip
  • Bart
  • Geert
  • Jes
  • Kir?

Chocotoffs in de bios
Datum: te bepalen...

IJskarten
Mogelijke data zijn:
vrijdag 23: Trip, Jes, Bart, Mad S
woensdag 28:Trip, Jes, Bart, Mad S
donderdag 29: Trip, Jes, Bart, Mad S
Zondag 2 mei na de MM: Trip, Jes, Bart, Mad S
Donderdag 6 mei: Trip, Jes, Bart, Mad S

Wegens smeltende failliete kartbaan afgelast.


BBQ @ Jessica
9 juli


Chocotoffs Im Eiffel
10-13 september 2010
  • Bart
  • Joris
  • Eltica
  • oehT
  • Jes & Bandit :+
  • Geert
  • Trip
  • Unruled
  • Kir & kussen

    OVB:
    [*]Flux
    [*]Mark



Behaalde resultaten uit het verleden:
20 dec 2009: Het Grote Chocotoff Tour Topic Goes Efteling

Chocotoffs im Sauerland
Verblijf: Frankenau
Dagen: 21 - 24 mei 2010

Deelnemers:

  • Nocer
  • Unruled
  • Jes
  • Trip
  • oehT
  • Geert-26
  • Eltica
  • Vester
  • Tiesje (slaapbank)

Meegaan & Beschikbaarheid
Het topic is ontstaan naar voorgaande topics van het Rijlestopicmeetingstopic. Deze vaste groep mensen vindt het gezellig met elkaar op te trekken, en kent elkaar nu al een tijdje. Wij staan niet geheel tégen nieuwkomers maar hebben wel enige reservaties. Natuurlijk mag iedereen zeggen: "Ik wil mee", maar wij besluiten met de hele groep of wij dat een goed idee vinden, ja of nee. Dit op basis van groepsgrootte, beschikbaarheid en hoe goed wij jou kennen. Ten aller tijde gaan mensen uit voorgaande weekends vóór de nieuwkomers.

Verder nog even de volgende regels:
TS, organisator of voorrijder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade opgelopen tijdens deze meetings. We rijden op de openbare weg, dus houd je aan de geldende verkeersregels. Ga niet harder rijden dan je zelf verantwoord vindt en stel de veiligheid van jezelf en van anderen voorop.
 
Laatst bewerkt:
Edit: data voor ijskarten.

Zaterdag 17 april: Trip, Bart, Mad
vrijdag 23: Trip, Jes, Bart, Mad
zaterdag 24: Trip, Bart, Mad
zondag 25:Trip, Bart, Mad
woensdag 28:Trip, Jes, Bart, Mad
donderdag 29: Trip, Jes, Bart, Mad
Zondag 2 mei na de MM: Trip, Jes, Bart, Mad
Donderdag 6 mei: Trip, Jes, Bart, Mad
Maandag 10: Trip, Mad
Dinsdag 11: Trip, Bart, Mad
Donderdag 13 (hemelvaart): Trip, Bart, Mad
zaterdag 15: Trip, Bart, Mad
zondag 16: Trip, Bart, Mad

Dagen die tot nu toe iedereen kan:
vrijdag 23: Trip, Jes, Bart, Mad S
woensdag 28:Trip, Jes, Bart, Mad S
donderdag 29: Trip, Jes, Bart, Mad S
Zondag 2 mei na de MM: Trip, Jes, Bart, Mad S
Donderdag 6 mei: Trip, Jes, Bart, Mad S

Is het een idee om voor andere dingen alvast gewoon een datum te prikken die ver weg ligt dan kunnen mensen nog vrij krijgen,

Paintbal 12 Juni?

Spring ride: 16 mei?

Snowboarden: 4 Juli?
 
Laatst bewerkt:
Zal het hier ook even zetten: Het lijkt me leuk om mee te gaan rijden maar het is 1 uur en 20 minuten snelweg voordat ik er ben, lijkt me erg gezellig maar moet ook om 5 uur weer thuis zijn om naar de film te gaan :) (Alice in Wonderland 3d)
 
Is het vorige topic nou het eerste topic wat we vol gekregen hebben?
 
Nee... nog 9 posts voor hij ECHT vol is. ;)
Trip: Klinkt goed... maar dat lente ritje mag van mij echt wel eerder.
Eigenlijk... rijden op de KTM is zo verslavend (wat een brommer :9~ ) dat ik vaker ritjes ga maken... zal het af en toe hier posten. Dan kunnen mensen die ook willen rijden aanhaken. :)
 
Laatst bewerkt:
Ga dan vandaag even een ritje doen wat meer in de buurt is voor mij ;)
 
Oja, om nog even na te trappen :P

Een deurwaarder heeft wel degelijk een wettelijke status :o Die mag beslag leggen op van alles en nog wat om je te laten betalen...
Als zo'n figuursma bij je aan de deur komt is er waarschijnlijk een uitspraak gedaan door de (kanton)-rechter. Vraag altijd een kopie van het vonnis...

Een incassobureau daarentegen heeft net zoveel bevoegdheden als ieder ander...
Meestal schakelen die een deurwaarder in. En om het nog verwarrender te maken zijn ze het vaak allebei :+


Ennuh, hallo nieuw topic :W
 
Jee Mark, moet dit allemaal nou zo vroeg in de middag? :+

[me="Nocer"]heeft net bijna een highsider gemaakt.[/me] :')
 
Jee Mark, moet dit allemaal nou zo vroeg in de middag? :+

[me="Nocer"]heeft net bijna een highsider gemaakt.[/me] :')

Uhu... wil mijn kennis graag delen :P anders denken mensen straks verkeerde dingen...
Kistje - pallet principe denk ik ;)

uhhh, een highsider of bijna een highsider?

in principe is uitbreken en grip krijgen ook al een highsider... als je erop blijft zitten is het alleen maar knap ;)
 
Volgens mij word het vonnis op een naam gezet of een combinatie van naam en adres niet alleen op een adres, dan mag de deurwaarder gewoon even naar het kadaster bellen en er achter komen dat hij geen recht heeft om binnen te komen als het om een vorige bewoner gaat ;)

En Nocer, zaten er nog niet genoeg krassen op :P
 
Laatst bewerkt:
Maar goed ik ben weg, lekker stukje rijden (de laatste pekel nog even op de motor smeren :P )
 
Uhu... wil mijn kennis graag delen :P anders denken mensen straks verkeerde dingen...
Kistje - pallet principe denk ik ;)

uhhh, een highsider of bijna een highsider?

in principe is uitbreken en grip krijgen ook al een highsider... als je erop blijft zitten is het alleen maar knap ;)
Mooi, dan was ik knap bezig vorig jaar! ;)
 
Volgens mij word het vonnis op een naam gezet of een combinatie van naam en adres niet alleen op een adres, dan mag de deurwaarder gewoon even naar het kadaster bellen en er achter komen dat hij geen recht heeft om binnen te komen als het om een vorige bewoner gaat ;)

En Nocer, zaten er nog niet genoeg krassen op :P

Klopt klopt...
Maar dacht meer dat dit voor zichzelf sprak...

Maar wel leuk als de oude bewoners hun zaakjes goed regelen :x
Kan bijvoorbeeld wel bij het kadaster geregeld zijn, maar niet bij het GBA, of andersom natuurlijk, hartstikke vervelend...
 
Zal het hier ook even zetten: Het lijkt me leuk om mee te gaan rijden maar het is 1 uur en 20 minuten snelweg voordat ik er ben, lijkt me erg gezellig maar moet ook om 5 uur weer thuis zijn om naar de film te gaan :) (Alice in Wonderland 3d)

Leeeuk! Ben benieuwd hoe die is! Wil er ook graag naartoe, haha. (terwijl ik Alice in Wonderland opzich een vreselijk sprookje vind, maar omdat het een Tim Burton film is wil ik hem toch wel zien :P)
 
Uhu... wil mijn kennis graag delen :P anders denken mensen straks verkeerde dingen...
Kistje - pallet principe denk ik ;)

uhhh, een highsider of bijna een highsider?

in principe is uitbreken en grip krijgen ook al een highsider... als je erop blijft zitten is het alleen maar knap ;)

Haha, de kennis is uiteraard welkom!
En niet met de motor... ik ben mijn schoenen vergeten... liggen dus thuis. En liep op mijn sokken omdat ik niet de hele dag mijn motorlaarzen aan wou hebben. Maar wij hebben dus parket in de gang en keuken op ons werk en die is pas in de olie gezet. Dus ik loop naar de keuken voor wat thee... en ik maak me toch bijna een flinke highsider. Maar had me nog mooi gecorrigeerd. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan