Megameeting 2010 2e editie: verzamelpunt Akermaat H'kerk

angelique24

MF veteraan
11 mei 2009
1.170
0
MFMM II


Vertrek op 29 Augustus vanuit Tankstation Akermaat Heemskerk

full


Verzamelen 09.30u, vertrek zo rond 09.45u/10:00u

Wie gaan er mee???​
 
wij verzamele met +/- 20 personen in castricum zelf vanaf 10 uur..

hoe rijden jullie naar veenendaal?
ik kom uit omgeving purmerend en ga ook maar rijdt het liefste met een groepje mee.
dan gaat ik wel ergens langs de route staan.


anders rij ik gewoon in me uppie er naar toe, ken niemand maar na de meeting van begin dit jaar wil ik er niks meer van missen.
 
Ik kom ook wel met een maatje van me
Uiteraard indien het weer dit toelaat...

Vraagje: Hoe zit het met het verzamelpunt in halfweg, wordt hier nog verzameld of niet?
 
hoe rijden jullie naar veenendaal?
ik kom uit omgeving purmerend en ga ook maar rijdt het liefste met een groepje mee.
dan gaat ik wel ergens langs de route staan.


anders rij ik gewoon in me uppie er naar toe, ken niemand maar na de meeting van begin dit jaar wil ik er niks meer van missen.


Ik rij vanuit West-graftdijk (de rijp) naar waarschijnlijk Castricum, hangt van de katers van de kermisgangers af (haal nog 1 a 2 mensen onderweg op bij motoport Wormerveer)...
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik woon ook in Castricum rij wel ff langs maar ga dus over de A9 dus zwaai wel ff. Maar heb al met iemand in Amsterdam afgesproken dus ga niet mee rijden maar spreek jullie wel op MFMM *O*
 
komen er nog wat mensen of niet? het is welliswaar een stukje omrijden voor me maar ik wil wel graag in een groepje die kant op rijden
 
Nou ik moet sowieso langs Akermaat dus ik zie wel wie er staat of niet... Ik ben geen vroege vogel Shit het is nu 7:54 vroeg dus. Dus wordt uurtje of 10 ;) (als het droog is)
 
Laatst bewerkt:
@ ron, angelique,

is het mss een optie voor jullie om vanaf [zaandam] de esso aan de A8 te vertrekken?
meestal verzamelen hier ook een aantal mensen die naar de mfmm gaan.
vertrektijd tussen 9.45 en 10.00u.
 
Terug
Bovenaan Onderaan