We hebben van een 850 de elektronische ontsteking op een GS1000 gezet. (Suzuki)
Nu met meten van een timing stroboscoop op cilinder 1 gisteren met afgevraagd waar ik de equus op 34 graden moest zetten ipv 17. https://www.conrad.nl/nl/equus-stroboscoop-met-controle-instrument-dis-857336.html?sc.ref=Homepage om de T te zien.
De CDI heeft zeker een maand goed gedraaid.
Vanmorgen even een andere kabel gekozen voor de pick-up spoel van de lamp: Cilinder 4.
Valt opeens cilinder 2-3 uit.
Het is niet de bobine (we hebben dit getest door alles om te draaien)
Ik denk dat de CDI defect is. Maar is dit toeval of komt het door meting aan cilinder 4 ipv 1.
Begin namelijk behoorlijk te twijfelen.
Nu met meten van een timing stroboscoop op cilinder 1 gisteren met afgevraagd waar ik de equus op 34 graden moest zetten ipv 17. https://www.conrad.nl/nl/equus-stroboscoop-met-controle-instrument-dis-857336.html?sc.ref=Homepage om de T te zien.
De CDI heeft zeker een maand goed gedraaid.
Vanmorgen even een andere kabel gekozen voor de pick-up spoel van de lamp: Cilinder 4.
Valt opeens cilinder 2-3 uit.
Het is niet de bobine (we hebben dit getest door alles om te draaien)
Ik denk dat de CDI defect is. Maar is dit toeval of komt het door meting aan cilinder 4 ipv 1.
Begin namelijk behoorlijk te twijfelen.