5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

Dan ben ik waarschijnlijk trots vader en zal van t motorrijden minder terechtkomen *D ... |(


Komt vanzelf weer
Beetje drukjes met het kleintje en achterop de motor gaat nog niet :N
Moet zeggen dat het al beter gaat.
Eet een bammetje / hapje. Nog even en hij doet de boodschappen :9

Maakt niet uit eejj.... same old same old here, tja de vrouwen moeten weer naar de HH beurs :X , dus papa mag thuis voor de kleine zorgen *O* alleen dan kan papa wéér niet rijden met dit mooie weer -O-


Ik zie daar duidelijks iets nieuws onstaan: "Holec Papa Crew" O-) ;)

Misschien is het wel een trend :+
 
Laatst bewerkt:
Meer verlangen bedoel je :X

Weet nog iets met een foto van een opblaasschaap in iemands bed _O-

O-)

O-) this one :o

sh*t, ff omzetten.....1-2-3...... :P ff geduld ...

Foto=NDJY7RDV
 
Laatst bewerkt:
Vermoeid maar verblijd deel ik jullie mede, ik ben samen met Ina de trotse vader en moeder geworden van Nina, 3180 gram.

Na een bevalling van 31 uur (en 15 dagen over tijd) is ze ter wereld gekomen, om zich heen kijkend alsof ze alles al doorheeft:

full
 
Laatst bewerkt:
Vermoeid maar verblijd deel ik jullie mede, ik ben samen met Ina de trotse vader en moeder geworden van Nina, 3180 gram.

Na een bevalling van 31 uur (en 15 dagen over tijd) is ze ter wereld gekomen, om zich heen kijkend alsof ze alles al doorheeft:

[afbeelding]


Gefliciteerd *O*

Met moeders ook alles goed ?

Veel plezier met de kleine meid
 
Ja met moeder is alles goed, zeer vermoeid maar logisch. Vanaf gisterochtend half acht tot vanmiddag 14:58 non stop...

Dus ik ga ook maar eens wat slaap inhalen...
 
WELCOME in de raad der wijze mannen O-) Prachtige meid en goed gevoel hè vader zijn :Y

Goede gezondheid voor jou, Nina en haar moeder en hopelijk overleef jij ook je kraamtijd :+

:W
 
Laatst bewerkt:
Vermoeid maar verblijd deel ik jullie mede, ik ben samen met Ina de trotse vader en moeder geworden van Nina, 3180 gram.

Na een bevalling van 31 uur (en 15 dagen over tijd) is ze ter wereld gekomen, om zich heen kijkend alsof ze alles al doorheeft:

[afbeelding]
*D *D *D Gefeliciteerd gozer *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
omg, ik heb je al in het vorige topic gefeliciteerd omdat ik dacht dat het al zover was :P

Nogmaals gefeliciteerd dan met het kleine wonder :)
 
Sux6 Peter ;)

[me="Trixz"]heeft vandaag zijn Pazzo Racing Black Short clutch and brake levers gemonteerd uit de USA *O* , maar de foto's waren mislukt dus pas vrijdag plaoties damn :X[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan