500 c.c. tweetakt treffen, 28 augustus 2010, Vledderveen!

Mario2T

MF veteraan
26 dec 2004
14.797
1
Vlagtwedde
Update, vrijdag 27 augustus:

Het Treffen van zaterdag 28 augustus 2010 is i.v.m. de enorme regenval afgelast.

Er wordt gezocht naar een alternatieve datum.










Op 28 augustus 2010 wordt het 5e 500 treffen georganiseerd! Na organisatie door MC Nunspeet in 2006, 2007 en 2008 is in 2010, net als in 2009 de locatie van M.R.T.O. Vledderveen het strijdtoneel van het 500 Treffen.

500 treffen 2010 op 28 augustus!!

Datum: zaterdag 28 augustus 2010
Locatie: Circuit Vledderveen te Vledderveen ( Gr.)
Organisatie: M.R.T.O.
Baan geopend: van 9.00 tot 18.00 uur
Rijtijden: van 10.00 tot 17.00 uur

Opgave voor 15 augustus 2010 via: info@formicola.nl

Voorwaarden van deelname:
watergekoelde tweetakt vanaf 400 c.c. / luchtgekoelde tweetakt vanaf 351 c.c.
Geen uitzonderingen!!
Kosten van deelname: 12,50 p.p. incl. dagpas
Districtslicentie KNMV of startbewijs KNMV zijn verplicht.

Tijdens verblijf en deelname gelden de huishoudelijke regels van M.R.T.O. Hiervoor dient u bij uw eerste bezoek een formulier te ondertekenen.


Omschrijving van de baan:

Lengte: +/- 1200 m
Ondergrond: middel tot harde ondergrond
Niveau: zeer geschikt voor beginners, maar met een beperkte breedte en veel bochten kan ook de gevorderde rijder de uitdaging vinden!

Aanwezig op accomodatie: toiletten en kantine, maar geen douche

Minimaal 20 inschrijvingen voor 17 augustus!!
 
Laatst bewerkt:
Kijkers wel toegestaan?


fotootje van het circuit:

vledderveenac4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yep...en nog een paar aankondigingen..
Het gaat dus door. Alleen slecht weer kan nog roet in het eten gooien, maar we gaan er voor!
 
Hallo allemaal,

De regen heeft de afgelopen dagen niet mee gezeten!!
Momenteel staat alles blank en ondanks de nodige inzet is het nog een grote vraag of we zaterdag 28 augustus, doorgang geven aan het 500-treffen.

Uiterlijk morgenavond 27 augustus rond 18.00 uur moeten we hier beslissen, wat we gaan doen.

Beetje nat is niet erg, maar ik vrees het ergste. Mocht het niet doorgaan, dan proberen we of het alsnog op een andere datum kan, maar we wachten nog af tot morgen.

Jullie horen het nog..
 
Update, vrijdag 27 augustus:

Het Treffen van zaterdag 28 augustus 2010 is i.v.m. de enorme regenval afgelast.

Er wordt gezocht naar een alternatieve datum.
 
Volgens mij was gisteren het Noorden van het land redelijk ontzien, maar vandaag krijgen ze de volle laag.

Jammer!
 
Wanneer het verschoven word naar een andere datum zou ik mogelijk ook aanwezig kunnen zijn. Is wel een evenement wat naar mijn mening door moet gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan