Hey,
Ik ga een triumph speed four kopen. Een prima motor voor een beginnen als ik.
Kijk, deze dus:
Nu hoop ik dat jullie een aantal vragen voor me kunnen beantwoorden:
1. Geld is op zich geen issue voor me, maar de betreffende dealer heeft een demo staan met 1700 km erop. Deze wil hij voor 350 euro minder verkopen. (overigens schijnt de nieuwprijs van de speed four overal 8990 te zijn maar hij geeft standaard 1000 euro korting. (klopt dit!?, is deze korting echt uniek?)
Voordelen hieraan: ik hoef hem niet in te rijden.
Nadelen: ik weet niet wat er met deze motor is gebeurd en ik hoef echt niet perso 350 euro te besparen.
2. Ipv van een kort stuur, neem ik een breder stuur. Okay iets minder "cool" maar dat rijdt echt veel lekkerder. De demo had zo'n stuur en de kosten hiervoor laat de dealer schieten (dit is de 350 euro waar ik het hierboven over had)
Maaruh: is dat stuur+ montage 350 euro waard? Er gaat ook een standaard stuur af natuurlijk... Lijkt mij persoonlijk niet, wat jullie?
3. Wie heeft er ervaring met de speed four? Ik heb erop gereden en ik vond hem super rijden. Moet ik nog andere motoren overwegen? (duc monster trekt me niet zo, en ik denk dat de speed triple nog te heftig is voor me, japans wil ik liever niet)
Benieuwd wat jullie vinden. En het idee om een daytona super III uit 95 te kopen ga ik laten varen overigens.
Ik ga een triumph speed four kopen. Een prima motor voor een beginnen als ik.
Kijk, deze dus:
Nu hoop ik dat jullie een aantal vragen voor me kunnen beantwoorden:
1. Geld is op zich geen issue voor me, maar de betreffende dealer heeft een demo staan met 1700 km erop. Deze wil hij voor 350 euro minder verkopen. (overigens schijnt de nieuwprijs van de speed four overal 8990 te zijn maar hij geeft standaard 1000 euro korting. (klopt dit!?, is deze korting echt uniek?)
Voordelen hieraan: ik hoef hem niet in te rijden.
Nadelen: ik weet niet wat er met deze motor is gebeurd en ik hoef echt niet perso 350 euro te besparen.
2. Ipv van een kort stuur, neem ik een breder stuur. Okay iets minder "cool" maar dat rijdt echt veel lekkerder. De demo had zo'n stuur en de kosten hiervoor laat de dealer schieten (dit is de 350 euro waar ik het hierboven over had)
Maaruh: is dat stuur+ montage 350 euro waard? Er gaat ook een standaard stuur af natuurlijk... Lijkt mij persoonlijk niet, wat jullie?
3. Wie heeft er ervaring met de speed four? Ik heb erop gereden en ik vond hem super rijden. Moet ik nog andere motoren overwegen? (duc monster trekt me niet zo, en ik denk dat de speed triple nog te heftig is voor me, japans wil ik liever niet)
Benieuwd wat jullie vinden. En het idee om een daytona super III uit 95 te kopen ga ik laten varen overigens.