RobTweak
MF'er
- 10 sep 2021
- 54
- 19
Beste lezers,
Ik zit met het volgende en het houdt me behoorlijk bezig.
6 weken terug heb ik een vmax 1200 uit 1997 gekocht. Achteraf blijkt het blok niet zo goed te zijn als de Belgische verkoper beweerde.
Dat leg ik nu even hier terzijde en dat loopt nog.
Anyway, ik wil het blok zelf openhalen en gaan reviseren. Gelijk nieuwe lagers erin en alles nazien. Het blok heeft ongeveer 23000 km gelopen. Als ik het zelf doe weet ik dat het blok straks als nieuw is en ook dat het goed gebeurd.
Alleen nu....ik kan een blok uit Duitsland kopen en heb alle informatie en details van dat blok. Het is van een tuningbedrijf.
Wat is nu wijsheid? Blok kopen en over paar weken rijden of voor dat geld dit blok nakijken en in orde maken? De verkoper uit Duitsland met veel ervaring zegt dat ik veel teveel werk op mijn nek haal en beter mijn blok in onderdelen kan verkopen. Zou er interesse zijn voor mijn blok en wat vraag je er dan voor?
Thx alvast
Ik zit met het volgende en het houdt me behoorlijk bezig.
6 weken terug heb ik een vmax 1200 uit 1997 gekocht. Achteraf blijkt het blok niet zo goed te zijn als de Belgische verkoper beweerde.
Dat leg ik nu even hier terzijde en dat loopt nog.
Anyway, ik wil het blok zelf openhalen en gaan reviseren. Gelijk nieuwe lagers erin en alles nazien. Het blok heeft ongeveer 23000 km gelopen. Als ik het zelf doe weet ik dat het blok straks als nieuw is en ook dat het goed gebeurd.
Alleen nu....ik kan een blok uit Duitsland kopen en heb alle informatie en details van dat blok. Het is van een tuningbedrijf.
Wat is nu wijsheid? Blok kopen en over paar weken rijden of voor dat geld dit blok nakijken en in orde maken? De verkoper uit Duitsland met veel ervaring zegt dat ik veel teveel werk op mijn nek haal en beter mijn blok in onderdelen kan verkopen. Zou er interesse zijn voor mijn blok en wat vraag je er dan voor?
Thx alvast