5e Achterhoekse Slakkerwegtreffen, 16,17 en 18 mei 2014 *)

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
10.855
3.340
Achterhoek
Zijn er liefhebbers voor een zaterdagmiddagrit over slingerende wegen door onze fraaie lommerrijke Achterhoek?

Ik wil wel op 17 mei 2014 voorrijden. Treffens organiseren zoals in Genemuiden kan ik niet, dat is niet te verbeteren. Een rondrit over bochtige wegen is geen enkel probleem! De route zal tussen de 80 en 100 km zijn, korter of langer kan al naar gelang de wensen ook.

Op de manier waarop dit treffen georganiseerd gaat worden is het geen BOT treffen. Maar het lijkt er wel op. D.w.z een barbecue, biertje, treffen.

Locatie: Boerderijpension en minicamping de Hofshoeve www.hofshoeve.nl. Er zijn ook pensionkamers, en een trekkershut.


Het "gemuudelijke samenzunn" is ook toegankelijk voor moat'n van MFers en zijspanrijders die geen band met MF hebben. Wel graag laten weten dat je komt en met hoeveel.
Er is geen entree e.d. We kunnen gezamelijk barbequeen, en er zal een koelkast vol bier klaar staan. Ook het ontbijt kan geregeld worden, voor zachte prijsjes. . Maak je daar geen zorgen over. Camping zelf bespreken: www.hofshoeve.nl


Zo gaat de dag er dan ongeveer uit zien:

- Aankomst op vrijdag 16 mei, of zaterdag 17 mei, (of zondag, maar dan ben je aan de late kant )
- Bij belangstelling mogelijk; een educatieve bestemming. Dat kan net als voorgaande jaren de werkplaats van EZS zijn, maar ook andere (toeristische??) bestemmingen zijn wellicht het overwegen waard! Suggesties welkom!
- Aansluitend slakkerwegtoerrit.
- Terugkomst bij de Hofshoeve, ca 17.30 uur
- Barbeque vanaf 19.00 (gaat de hele avond door, tot het op is )


- Ontbijt op zondag en vertrek.



Wat moet ik meenemen?

Alles is geregeld. Twee dingen zijn een must, je zijspan en en goed humeur...

De camping zelf regelen en betalen.

Kosten:
Koffie en thee: wordt gesponsord!
Consumptie's €1.00
BBQ, dit jaar net als vorig jaar inclusief salade's, stokbrood e.d. € 10.00 per persoon
Ontbijt, € 6.50 per persoon. Ook mogelijk op zaterdagochtend

Kamperen: Ca € 8.00 p.p.p.n. Dat is inclusief tent en toeristenbelasting (Prijs is afhankelijk van aantal personen per tent)
Kamperen is inclusief gebruik van douches en sanitair, vuurkorf, brandhout en overdekte en afgeschermde "biergarten " ( Zeg maar een houten tarp )
Pension: €27.50/28.50 p.p.p.n.

Alle vertering kan bij vertrek afgerekend worden.

Zelf drank en eten meebrengen is ook geen probleem maar meld het dan wel even ivm inkopen. Indien je geen mail stuurt over het ontbijt en de barbeque, gaan we ervan uit dat je hieraan deelneemt, en zullen dus de kosten hiervan ook berekend worden . Afmelden voor ontbijt en bbq bij info at hofshoeve.nl


Ik wil me ook aanmelden, wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag deelneemt aan het 5e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffen Ik zet dan je (nick)naam in de lijst zodat we een beetje inzicht hebben in de deelname ivm voorbereiding.


En kijk, de eerste kampeerdeelnemers hebben zich al aangemeld:
De lijst met definitieven: (nouja, niets is zeker ;-) )
*Lasmoat
*JanFillemJansen
*Truusopdesuus + MiniTruusopdesuus
*Kwastert en MiniKwastert
*Slijptol
*Lawaaimakers
*Peuk, met mevr. Peuk
*Zeepok zaterdag?
*Sidebike ovb
*EHE
*MathieuvandenBerg ovb
*Kale Bats
*Hevu en El Presidente
*Lea en Wim, aka "de feestvarkens"
*Hellracer
*Proton1
*Vertex
*TDM68
*DriverX



Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het treffen is bedoeld voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee, Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

No problem!


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

Er zal een zijspan waardige toertocht met hier en daar een recht stuk weg worden uitgezet. Hierover dus geen zorgen.


*Wijzigingen voorbehouden.













*) Slakkerweg : Algemeen Beschaafd Achterhoeks voor een weg zonder noemenswaardige rechte stukken.........
 
Laatst bewerkt:
Kiek dan bin spiekers met kopp'm. Uiteraard een plekje met mijn gezin in den openingspost ;)
 
zei dat ik er vorig jaar ook zou zijn,niet dus.

maar nu wel ,met mvr peuk
 
Er stond nog niets in mijn agenda voor dat weekend, maar nu dus wel :)
 
Neu, kwastert houd wel gang, maar een wedstrijd is het zeker niet.
 
op die manier interpreteerde ik het eerst ook...

zal ik dan dit jaar weer een poging doen om de rondrace toch mee te gaan maken?....

verwacht niet dat ik tegen die tijd de fusee al op de weg heb.... dus met de telescoopspan is er eigenlijk geen lolletje aan om ook maar een poging te doen om kwastert en slijptol bij te willen houden... dus waarschijnlijk zal ik wel weer vlak voor de bbq aan komen....
 
De snelheden zijn mytisch hoor, die moeten eerst nog worden gebust. Ik wil wel mee met het snelle rondje. Eens even kieken of het echt zo hard gaat. Dan hadden deze heren vast wel wat meer bekeuringen ;-)
 
mythisch zeker.... maar dan heb je vast nog nooit gezien hoe slijptol door de bochten gaat...

op top hoeft het niet zo hard, maar in de bochten.... daar onderscheiden de mannen zich van de jongens...
 
2e kerstdag zie ik wim met z,n tubes,zal informeren of die mee gaat.

ben bang van wel.
 
Hallo deelnemende zijspanrijders,

In dit zeldzame en daardoor waarschijnlijk enige schrijven wordt vermeld:
wim en lea koblens melden zich aan voor het weekend van 17 en 18 mei. Dus: we komen zaterdagochtend 17 mei op de koffie. Omdat dit onze trouwdag is verwachten wij een hartelijk onthaal. Met tegenzin gaan wij dan weer weg op zondagmiddag 18 mei.
Onze "huwelijksnacht" brengen wij door in een kamer met douche en wc in de hofshoeve welke reeds is gereserveerd inclusief ontbijtje met een eitje.
Sorry Peuk: geen tent, want een echte vent slaapt in een appartement.
Uiteraard doe we lekker mee met de BBQ.
Tussen nu en dan wordt het zijspan voorzien van nwe vering, dus met de toertocht gaat het helemaal goed komen.
benzine- en oliegroeten van lea en wim uit amstelveen.
 
Hallo deelnemende zijspanrijders,

In dit zeldzame en daardoor waarschijnlijk enige schrijven wordt vermeld:
wim en lea koblens melden zich aan voor het weekend van 17 en 18 mei. Dus: we komen zaterdagochtend 17 mei op de koffie. Omdat dit onze trouwdag is verwachten wij een hartelijk onthaal. Met tegenzin gaan wij dan weer weg op zondagmiddag 18 mei.
Onze "huwelijksnacht" brengen wij door in een kamer met douche en wc in de hofshoeve welke reeds is gereserveerd inclusief ontbijtje met een eitje.
Sorry Peuk: geen tent, want een echte vent slaapt in een appartement.
Uiteraard doe we lekker mee met de BBQ.
Tussen nu en dan wordt het zijspan voorzien van nwe vering, dus met de toertocht gaat het helemaal goed komen.
benzine- en oliegroeten van lea en wim uit amstelveen.

Hoi Lea en Wim! Hartelijk welkom, en we zullen er ééntje op jullie nemen!
Hogelaeven?
 
Laatst bewerkt:
Hallo deelnemende zijspanrijders,

In dit zeldzame en daardoor waarschijnlijk enige schrijven wordt vermeld:
wim en lea koblens melden zich aan voor het weekend van 17 en 18 mei. Dus: we komen zaterdagochtend 17 mei op de koffie. Omdat dit onze trouwdag is verwachten wij een hartelijk onthaal. Met tegenzin gaan wij dan weer weg op zondagmiddag 18 mei.
Onze "huwelijksnacht" brengen wij door in een kamer met douche en wc in de hofshoeve welke reeds is gereserveerd inclusief ontbijtje met een eitje.
Sorry Peuk: geen tent, want een echte vent slaapt in een appartement.
Uiteraard doe we lekker mee met de BBQ.
Tussen nu en dan wordt het zijspan voorzien van nwe vering, dus met de toertocht gaat het helemaal goed komen.
benzine- en oliegroeten van lea en wim uit amstelveen.

Haha, inlog kwijt? O-) BMWim

Leuk dat jullie er weer bij zijn *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan