Stefan666
MF veteraan
Het ziet er naar uit dat ik een oud gediende adopteer * yey *
Nu heeft dat ding nog een trommelrem, en voor hij permanent werd geadopteerd
was het hier al een logeer kindje.
Sterker nog, op deze motor ooit leren rijden en was het de motivatie om m'n
rijbewijs nou maar echt eens te gaan halen.
En dus weet ik al dat de rem niet echt 2015 is.
Wel even schrikken, als je dubbele schijven gewend is.. en dan met zo'n
oude off roader voor je eerste bochtje wilt remmen..
- Weet iemand zo welk voorwiel ( met schijfrem ) ik kan plaatsen ?
( lees, wie weet welke voorvork past ? ) Bij voorkeur met zo min mogelijk
aanpassingen aan de motor/balhoofd zelf, wil het frame zo origineel mogelijk houden.
- 6V , opa heeft nog 6V ..
Is het te doen om zo'n oudje over te zetten op 12V of is het beter te leren leven
met de kaarsjes verlichting ?
( lichtopbrengst is gewoon totaal ruk )
( met deze lichtopbrengst, ook wel eens wat .. uhhh.. bizare en minder slimme avonturen beleefd )
Het moet echt verbeterd worden
Nu heeft dat ding nog een trommelrem, en voor hij permanent werd geadopteerd
was het hier al een logeer kindje.
Sterker nog, op deze motor ooit leren rijden en was het de motivatie om m'n
rijbewijs nou maar echt eens te gaan halen.
En dus weet ik al dat de rem niet echt 2015 is.
Wel even schrikken, als je dubbele schijven gewend is.. en dan met zo'n
oude off roader voor je eerste bochtje wilt remmen..
- Weet iemand zo welk voorwiel ( met schijfrem ) ik kan plaatsen ?
( lees, wie weet welke voorvork past ? ) Bij voorkeur met zo min mogelijk
aanpassingen aan de motor/balhoofd zelf, wil het frame zo origineel mogelijk houden.
- 6V , opa heeft nog 6V ..
Is het te doen om zo'n oudje over te zetten op 12V of is het beter te leren leven
met de kaarsjes verlichting ?
( lichtopbrengst is gewoon totaal ruk )
( met deze lichtopbrengst, ook wel eens wat .. uhhh.. bizare en minder slimme avonturen beleefd )
Het moet echt verbeterd worden