'92 VFR opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier nog maar ff posten:

Succes met herstellen kerel, tis een k*t-blessure -O-

En de VFR komt wel goed....staat op een veilig plekkie...

Met de gecombineerde hulptroepen gister nog even goed gekeken naar je fiets,
schade lijkt puur cosmetisch te zijn, hij lekt nix en olie-peil blijft goed...

Denk dat je er vanaf komt met hooguit een "nieuwe" linkertopkuip, de zijkuip en onderkuip zijn wel te redden....Tank en achterkuip zijn vrijwel niet geraakt...klein krasje in de tank van je clip-on en een schuifplekje op de kont van ong. 1cm....

Als ie bij onze grote vriend staat maak ik nog wel ff foto's voor je....deed me wel pijn om de Viff zo te zien, hij is zo mooi geworden -O-
 
klote om tehoren, Beterschap!!

De viffer komt uiteindelijk wel weer goed.
Wat is er exact gebeurd? Rotzooi op de weg, uitwijken????
 
Bedankt allemaal voor medeleven... waardeer ik zeer.

Ben 4 tot 6 weken uit de roulatie.

Ga na die tijd wel weer 's kijken om de VFR weer in ere te herstellen.

Meldt me na die tijd wel weer.
 
full
 
Laatst bewerkt:
hoe en waar is het gebeurd brassie???

Tis idd klote slapen met een zere arm. (weet ik uit ervaring)

Net na de rotonde bij de Hoek/baljuwlaan, voorwiel begint weg te glijden. Denk rechttrekken en remmen maar toen was ik al te laat. Kwam tegen de stoeprand aan een daar lag ik.

Ben op links gevallen en ben met m'n rechterarm achter m'n stuur en kuip? blijven hangen en daardoor is m'n arm gebroken (in de lengte richting), verder niks aan overgehouden afgezien van een paar blauwe plekken. Broek en jas zijn nog goed.
 
op zich valt het dus redelijk mee, al moet het jou wel enorm pijn doen om te zien na al je harde werk........

Als ik de foto's zo zie valt het idd mee.

Ach pijn... vindt m'n arm op dit moment belangrijker (gezondheid gaat voor alles in m'n omgeving al genoeg gekke dingen gezien en gehoord) en met de VFR komt het ook wel weer goed ('t is maar iets materieels, iets materieels wat ik wel geweldig vindt. Maar 't is vervangbaar).
 
Hey Brasletti, hopen dat je arm vlot herstelt man -O-

Na al het werk wat je er aan gehad heb is het echt zonde, maar als ik de foto's inderdaad zie valt het nog best mee. Dacht dat je hele bike in puin lag, maar het is "gelukkig" alleen wat schaafschade. Je special paint en je tank is nog heel... Die overige kappen zijn dan nog "eenvoudig" te repareren toch? Klinkt allemaal simpel, maar het blijft gewoon klote :/

Succes ermee... ;)
 
Laatst bewerkt:
Succes met herstel van lijf en motor! Vervelend nieuws na zoveel noeste arbied...

Maar de schade lijkt me wel te herstellen. Ik zou voor de zekerheid ook het frame waar de topkuip aan zit controleren. Best kans dat je het weer een beetje terug moet buigen. Daarmee voorkom je dat je kuip gaat 'wringen' wanneer je deze hebt hersteld en monteerd.

Beterschap en succes!
 
Jeetje Brasletti , wat lees ik nu weer '(

Ben net terug van een weekje Eiffel zie ik dit . Jammer van al je werk maar de schade aan je viffert valt nog mee zo te zien . Armpje is wat minder . Had je beter een tennisarm van het schuren gehad ;) . Je bent gelukkig nog jong :+ en die botjes herstellen wel weer ;) . FF de tijd geven .

Sterkte verder met je herstel :Y


groet fanskar .
 
Jeetje Brasletti , wat lees ik nu weer '(

Ben net terug van een weekje Eiffel zie ik dit . Jammer van al je werk maar de schade aan je viffert valt nog mee zo te zien . Armpje is wat minder . Had je beter een tennisarm van het schuren gehad ;) . Je bent gelukkig nog jong :+ en die botjes herstellen wel weer ;) . FF de tijd geven .

Sterkte verder met je herstel :Y


groet fanskar .

Bedankt...

Maar zo makkelijk is 't niet, kreeg vandaag in 't ziekenhuis te horen dat 't even iets ingewikkelder was en dat ik deze week nog een CTscan moet en dat ze aan de hand van die uitslag gaan kijken of het geopereerd moet worden of niet. Kreeg ook de mededeling dat 't zeer waarschijnlijk is dat de arm zich niet meer voor de volle 100% zal herstellen.

Motor is wel te fixen (kijk ik over een paar weken wel naar).
 
Kop op Brasman.
er zijn wel ergere gevallen bekent,
waar ze van zeiden , dat de hoop op volledig herstel , uitgesloten zou zijn.
Positief blijven. ;)
Wij steken met z'n alle wel 'n kaarsje op in de kerk :Y

grt Carloss :W
 
Kop op Brasman.
er zijn wel ergere gevallen bekent,
waar ze van zeiden , dat de hoop op volledig herstel , uitgesloten zou zijn.
Positief blijven. ;)
Wij steken met z'n alle wel 'n kaarsje op in de kerk :Y

grt Carloss :W

Ben ook niet negatief, wil d'r heel hard aan werken om die artsen het tegendeel te bewijzen.

Vandaag kreeg ik 't voor mekaar om m'n hand uit eigen beweging boven m'n schouder te krijgen (is niet slecht na een week). Donderdag moet ik voor een ct scan en daar hoor ik vrijdag de uitslag van. Is dat niet bevredigend dan ga ik voor een second opinion.

Thanks btw!
 
Hé Brassi ,

Al wat meer bekend over een eventuele operatie ?


groet Fanskar :W

Yep!

Heb vanochtend de uitslag van de CT Scan gehad en dat zag er heel goed uit. Hoeft niet geopereerd te worden. Moet alleen wel even een maand of 2 geduld hebben. Over3 weken beginnen met fysiotherapie. Dan moet 't wel goedkomen (zal er wel iets aan overhouden maar, dat is niet echt noemenswaardig. Ik ga zelf voor de volle 100% herstel).

Ben wel heel erg opgelucht nu (voelt goed)! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan