Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.


het vooraanzicht van de bak doet me een beetje hier aan denken;
full


Maar verder best een leuke combi :Y
 
Ja daar weer dat gevoel dat men soms veel geld in een combi stopt die niet smoelt..
Wat motoren en bakken verschillen smaken maar met een bak als deze..
 
nee hoor, maar begint wel een beetje te verbrikken

alhoewel dat betrekkelijk is want gemiddeld gezien istie ongeveer nog even goed als toen ik em net had :]
 
lol,

ligt aan de prijs ;) na dit weekend staat het koekblik over de 300k dus vervanging is waarschijnlijk geen slechte ;)
 
ligt aan de prijs ;) na dit weekend staat het koekblik over de 300k dus vervanging is waarschijnlijk geen slechte ;)
Voor vervanging auto zou ik het persoonlijk niet doen. Dan vervang je een brik met een ander brik. :P

En ik denk dat je een erg betrouwbaar autootje kunt aanschaffen voor de prijs van in de drie duizend die ik in gedachten heb.

Pluspunt aan fj is wel dat er nog genoeg nette regelmatig te koop komen. Maar da's vooral interessant voor mensen met tijd en ruimte om te sleutelen. :X
 
Voor vervanging auto zou ik het persoonlijk niet doen. Dan vervang je een brik met een ander brik. :P

En ik denk dat je een erg betrouwbaar autootje kunt aanschaffen voor de prijs van in de drie duizend die ik in gedachten heb.

Pluspunt aan fj is wel dat er nog genoeg nette regelmatig te koop komen. Maar da's vooral interessant voor mensen met tijd en ruimte om te sleutelen. :X

Waarom wil je er eigenlijk van af?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan