Achterhoek + Arnhem vertrek topic Mega Meeting 2011

Het is nog vroeg.. En veel mensen komen op de bonnefooi en melden het niet op het forum.
Maar Niels, bij deze mag je mij plus nog 2( misschien3) andere personen bij de lijst opzetten, vertrek vanaf de mac DTC :W
 
Laatst bewerkt:
Roy "R" undercover:

Veel in Arnhem melden zich niet van tevoren die staan er gewoon. Maar dit is nog wel erg karig, al wel gemeld in het Arnhem topic?
 
Waarom sta ik er nog niet bij :o
Omdat je nog niet gereageerd had :P.
Alles is nu weer bijgewerkt.



Roy "R" undercover:

Veel in Arnhem melden zich niet van tevoren die staan er gewoon. Maar dit is nog wel erg karig, al wel gemeld in het Arnhem topic?
Nee, ik heb daar nog niks gemeld, maar in neem aan dat ze dit topic toch zelf wel zien?
Hij staat ook gewoon in jou topic van de MFMM dus...
 
Zekerweten Bram! Ik ben drbij! Als Marcel de cbr dan teminste weer klaar heeft.......:S
 
Ik zal 8 mei ook 9.45 in dtc staan. misschien met een kameraad.



Zekerweten Bram! Ik ben drbij! Als Marcel de cbr dan teminste weer klaar heeft.......:S



Ik ga er vanuit dat AvanL dan je kameraad is?
Of komt er nog iemand met je mee?








Zo, heb een Garmin gekocht, dus kan mooi de route in de Zumo laden naar Veenendaal.
Gewoon maar weer de gebruikelijke route over de dijk doen?
Of rijd jij voor Roy"R"? (traditie :P ).
 
Ik ga er vanuit dat AvanL dan je kameraad is?
Of komt er nog iemand met je mee?

Ik ben idd een kameraad van Bram...



@bram: gaat je broertje niet mee? en jaap mss?
 
Mannen en dame(s?)

Dit word voor mij de 6de? keer dat ik ga, en ik heb al vaker met Roy afgesproken dat ik op de motor kom :Y
Helaas heb ik er nog steeds geen ( :X ) maar ik ga wel.

Het Liemers-topic rijdt vanaf de Mc in Duiven, en ik rij er dan met de auto achteraan. Wij rijden daarna mee vanuit Velp met jullie ( Arnhem+Achterhoek ).

Misschien een idee dat ik helemaal achteraan rij ( Samen met Pens ( Rens) ) en alles een beetje in de gaten hou? Achterblijvers e.d.?

Het is een ideetje, als jullie zoiets hebben van opzouten met die auto's, snap ik dat ( heb ik zelf ook eigenlijk :') :+ ) en dan rijden wij gewoon over de snelweg :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben d'r ook bij! Zal bij de Esso in Velp me bij de rest aansluiten. Ik hoop dat m'n gaskabel het dit keer volhoud :P
 
Waarom sluit het liemers topic dan ook niet bij ons aan??? hoe meer zielen hoe meer vreugd, denk ik altijd maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan