Achterhoek + Arnhem vertrek topic Mega Meeting 2011

@Niels: Het is nog even kijken vanaf waar ik naar de MM ga. Misschien dat ik bij A'dam aanhaak als ik vanaf Iona ga. Dus ga er maar eens vanuit dat je zelf mag voorrijden ;)

@Marco: Ik heb verdomme 4 motoren en heb jij er nu nog steeds géén!? :P
 
@Niels: Het is nog even kijken vanaf waar ik naar de MM ga. Misschien dat ik bij A'dam aanhaak als ik vanaf Iona ga. Dus ga er maar eens vanuit dat je zelf mag voorrijden ;)

@Marco: Ik heb verdomme 4 motoren en heb jij er nu nog steeds géén!? :P

Jij bent ook een verzamelaar van motoren :+
 
Mannen en dame(s?)

Dit word voor mij de 6de? keer dat ik ga, en ik heb al vaker met Roy afgesproken dat ik op de motor kom :Y
Helaas heb ik er nog steeds geen ( :X ) maar ik ga wel.

Het Liemers-topic rijdt vanaf de Mc in Duiven, en ik rij er dan met de auto achteraan. Wij rijden daarna mee vanuit Velp met jullie ( Arnhem+Achterhoek ).

Misschien een idee dat ik helemaal achteraan rij ( Samen met Pens ( Rens) ) en alles een beetje in de gaten hou? Achterblijvers e.d.?

Het is een ideetje, als jullie zoiets hebben van opzouten met die auto's, snap ik dat ( heb ik zelf ook eigenlijk :') :+ ) en dan rijden wij gewoon over de snelweg :Y

:W
Ik kan je natuurlijk moeilijk wat gaan verbieden...
Maar snappen doe ik het niet, met de auto deelnemen aan een motorrit.
 
Jij bent ook een verzamelaar van motoren :+

Als het maar op 2 wielen rolt... ;)

Ik kan je natuurlijk moeilijk wat gaan verbieden...
Maar snappen doe ik het niet, met de auto deelnemen aan een motorrit.

Mja, 2 kanten. Op meeting point verzamelen, ouwehoeren en naar Veenendaal kan ik me wat bij denken. Om nu over de dijk er achteraan te rijden is wat vreemd ja.
 
@Marco: Ik heb verdomme 4 motoren en heb jij er nu nog steeds géén!? :P


O-) :X

Ik kan je natuurlijk moeilijk wat gaan verbieden...
Maar snappen doe ik het niet, met de auto deelnemen aan een motorrit.

Ik snap je volledig :Y


Mja, 2 kanten. Op meeting point verzamelen, ouwehoeren en naar Veenendaal kan ik me wat bij denken. Om nu over de dijk er achteraan te rijden is wat vreemd ja.

Ja, klopt misschien ook wel :+ Dan gaan Rens en ik gewoon via de snelweg, meeten we jullie @ Velp, en dan weer in Veenendaal :Y
 
Zou ik doen ja :Y

En niet in motorpak om de hoek uit de auto stappen hé? :P

O-)

:9 Nee, da's niks voor mij :N

Marco jij wilde toch achterop bij iemand..
Waarom met de auto!!
dat kan echt nie hoor

Naja, ik wil niemand tot last zijn, heb sowieso geen pak, wel laarzen, handschoenen en een helm, maar ga zonder pak ook niet achterop..

Met de auto word toch al de 3de keer ofzo, dus dat kan wel :9
 
+2 voor de Esso in Arnhem.

Ik en M-xtreme gaan onze eerste meeting bijwonen en anders komen we toch veel te laat ;-)
 
ff een vraagje. Hoe is de route?

ik weet hoe ik van arnhem naar venendaal moet uiteraard.. maar pakken we de route:
1- Dijken driel heteren zetten opheusden etc etc. De betuwe zeg maar?
2- De "overkant" oosterbeek wageningen etc?
3- De of A12 snelweg kachelen..
4- Anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan