Africa Twin rit 2011, wordt het al herfst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, ik nam het iets te letterlijk en dacht 'WTF doe je in een ridderpak?'

Maar ze kunnen idd wat gevoelig zijn in de bible-belt. Alternatief is dijkjes rijden, maarja, daar wordt ook gezeurd.
 
eerlijk gezegd heb ik er best schijt aan dat ze dat niet zo leuk vinden op zondag...

Ik vind het ook niet prettig dat zij de klok op zondag luiden om 9 uur 's ochtens als ik nog lig te ontbrakken en daar hebben zij ook schijt aan.

Relifundies lijken soms het patent te hebben op "gekwetst zijn"

dus om mijn part Veluwe op zondag.
 
eerlijk gezegd heb ik er best schijt aan dat ze dat niet zo leuk vinden op zondag...

Ik vind het ook niet prettig dat zij de klok op zondag luiden om 9 uur 's ochtens als ik nog lig te ontbrakken en daar hebben zij ook schijt aan.

Relifundies lijken soms het patent te hebben op "gekwetst zijn"

dus om mijn part Veluwe op zondag.

met open pijpen tussen 9:30 en 10:00 kerkentocht _O-
 
eerlijk gezegd heb ik er best schijt aan dat ze dat niet zo leuk vinden op zondag...

Ik vind het ook niet prettig dat zij de klok op zondag luiden om 9 uur 's ochtens als ik nog lig te ontbrakken en daar hebben zij ook schijt aan.

Relifundies lijken soms het patent te hebben op "gekwetst zijn"

dus om mijn part Veluwe op zondag.

Ik wordt ook altijd na een gezellige avond/nacht wakker van een kerkklok.
Daar heb je zeker een punt.

De zwartekousencommissie heeft de zandpaden in Ermelo al dicht gegooid voor motorrijders.
Het zal jammer zijn als dat in het volgende zwartekousendorp ook gebeurd.
 
Ik wordt ook altijd na een gezellige avond/nacht wakker van een kerkklok.
Daar heb je zeker een punt.

De zwartekousencommissie heeft de zandpaden in Ermelo al dicht gegooid voor motorrijders.
Het zal jammer zijn als dat in het volgende zwartekousendorp ook gebeurd.
maar zondags mag toch niet gewerkt worden dus ook de bonnenschrijver moet thuis zitten :z
 
maar zondags mag toch niet gewerkt worden dus ook de bonnenschrijver moet thuis zitten :z

Ach ja, maar eigenlijk...

Laten wij ons maar gewoon lekker bezig gaan houden met touren, crossen, beuken en rijden. Laten we de wereldproblemen gewoon over aan onze grote "Imaginary Friend".

Dat is dan wel weer makkelijk.

Ik voorzie in elk geval een geweldige dag met geweldige paden, bossen en wegen, en dat is nou precies waar het wél om gaat:D

Iemand al een route idee?
 
Ja dat wordt wel wat. En laten we er nog snel van genieten nu het nog kan. Er is vast nog wel wat te vinden.

Veluwe, zullen we dan vanuit Arnhem vertrekken?

Lijstje is ook weer up to date.
 
Even voorkomen dat deze naar pagina 2 gaat.

Straks ook nog even een OVB aanmelding toevoegen van een nieuwe twin rijder.
 
He balen we rijden samen @ T maar zijn er helaas dat weekeinde niet :N
Maar lijkt me wel gaaf om met een groep Twins te rijden.
Wellicht nog wel een keer.
 
He balen we rijden samen @ T maar zijn er helaas dat weekeinde niet :N
Maar lijkt me wel gaaf om met een groep Twins te rijden.
Wellicht nog wel een keer.


mijn voorkeur gaat ook uit naar een week eerder of later maar alser niks is aan te passen ga ik gewoon mee op de 3a4 september..
 
Wat ook vet is imo is er een: Africa twin VS(meets) Xtz750 meet van maken..! lijkt mij wel leuk..
Hoe denkt de rest Hier over.??

greetszz })
 
Laatst bewerkt:
Gister was nog even een kamaraat van mij hier. Ik was met mijn koekblik aan het sleutelen. En hij kwam ff kijken. Zo hadden we het er over dat ik ga rijden met heel wat AT van het forum. Nu rijd hij een TDM 900. Maar wil ook wel mee?? Ik zeg gewoon doen. Maar een beetje overleg vind ik ook wel op zijn plaats?? graag hoor ik een reactie voor hij zich aan gaat melden?

Groeten
 
haha. Ja dat vind ik ook. En hij ook wel een beetje. Hij had een transalp en wou toen wat zwaarders. En heeft die TDM gekocht. Maar hij vind mijn twin ook erg mooi.
Ik zal wel zeggen dat hij zich aan kan gaan melden.
 
ik zit dit betreffende weekend wss met de twin in belgie :(
ander keertje ;)

Misschien voor de meerijdende NIET @rs een sticker verplichten met:
Had eigenlijk een @ willen hebben :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan