Africa Twin rit 2011, wordt het al herfst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt leuk, maar ik heb nog geen andere banden onder de @ zitten.
straks moet ik nog met mijn dr650 gaan :P
 
Ik zit al een tijdje mee te lezen. Op deze manier gaan we niet echt een route vinden denk ik.
Nu wil ik me wel opofferen om een route te maken. Maar ik heb nog nooit een route gemaakt voor een motor tourtocht. Wel voor scouting om te wandelen en te fietsen. Maar nooit voor een motor of auto. :?

Hier mijn eerste ideen voor een route.
- Start omgeving Apeldoorn
- Ongeveer 100 tot 150 km (als je dan ver weg komt is het ook nog leuk)
- Route doormiddel van kruispunten.
- Extra kaart waar de route op staat.
- Ergens een mooie stopplek voor een bakkie koffie en wat eten??
- Wat is een mooie start tijd?

Graag hoor ik reacties. en sugesties.
 
Vandaag samen met Remco een :] route uitgezet op de Veluwe.
De route ga ik uitwerken als zijnde een roadbook. Kleine stukjes van de route zijn onverhard, deze stukjes zijn graffel dus ook goed te rijden met weg banden.
We starten op zondag 4 september om 11.00uur bij De MC Dondalds op de Lange Amerikaweg in Apeldoorn Zuid.
Onderweg zal een ware paparazzi 8-) langs de weg staan om mooie foto's van ons te maken :)

Als de route af is, zet ik hem op het forum.

Groeten Hans
 
Jaja zin in!

Mn makker Han rijdt ook mee op zijn twin, nog even editten.

Ik zie nu net dat dan ook de MFMM is, die zullen het dan zonder twins moeten stellen deze keer *D En dus weten we ook dat alle regiopolitie in de buurt van Veenendaal rondhangt *O*
 
Laatst bewerkt:
Jaja zin in!

Mn makker Han rijdt ook mee op zijn twin, nog even editten.

Ik zie nu net dat dan ook de MFMM is, die zullen het dan zonder twins moeten stellen deze keer *D En dus weten we ook dat alle regiopolitie in de buurt van Veenendaal rondhangt *O*


idd of een week eerder of later..???

:+
 
Vandaag samen met Remco een :] route uitgezet op de Veluwe.
De route ga ik uitwerken als zijnde een roadbook. Kleine stukjes van de route zijn onverhard, deze stukjes zijn graffel dus ook goed te rijden met weg banden.
We starten op zondag 4 september om 11.00uur bij De MC Dondalds op de Lange Amerikaweg in Apeldoorn Zuid.
Onderweg zal een ware paparazzi 8-) langs de weg staan om mooie foto's van ons te maken :)

Als de route af is, zet ik hem op het forum.

Groeten Hans
Goed bezig! *O* :}
 
Vandaag samen met Remco een :] route uitgezet op de Veluwe.
De route ga ik uitwerken als zijnde een roadbook. Kleine stukjes van de route zijn onverhard, deze stukjes zijn graffel dus ook goed te rijden met weg banden.
We starten op zondag 4 september om 11.00uur bij De MC Dondalds op de Lange Amerikaweg in Apeldoorn Zuid.
Onderweg zal een ware paparazzi 8-) langs de weg staan om mooie foto's van ons te maken :)

Als de route af is, zet ik hem op het forum.

Groeten Hans


Weet je al hoeveel km het is..?? ivm een indicatie van een eindtijd.!??
als t niet tegek lang duurt kan ik mss wel mee..!

Greetszz
 
Hallo AT-rijders,
Cas had me al voorgesteld, maar zal dat ook nog even zelf doen. Ik lees hier nogal eens wat, maar nog niet actief geweest met posts en zo...Ik ben Han; wil graag ook meerijden de 4e op mijn AT uit 1995. Beetje gravel en modder lijkt me prima!
Tot dan
 
Hoi jongens.

De rit is ongeveer 130 km.
Moet goed te doen zijn als we om 11 uur starten.
en voor de gene die van ver komt is het ook nog leuk denk ik.
Ik weet wel een paar zandwegen hier in de buurt. maar lijkt me verstandigger om dat niet op zondag te doen.
en voor de mensen (zo als ik) die er weg banden op hebben is dit ook leuk.


Groeten Hans
 
Heren.!

Mijn OVB mag weg , ik vier mn verjaardag wel 2 september ipv 3 dus zit ik lekker fris op de motor de 4de...!!

Je moet er toch wat voor over hebben he.!!

Greetszz })
 
Ik ben het weekend van 3 en 4 september druk met wat verplichtingen.
Dus kan helaas niet mee. -O-

-O- Bummer, maar wie weet kunnen we dit vaker doen. Ik hoor her en der al geluiden voor een ardennenrit *D



Heren.!

Mijn OVB mag weg , ik vier mn verjaardag wel 2 september ipv 3 dus zit ik lekker fris op de motor de 4de...!!

Je moet er toch wat voor over hebben he.!!

Greetszz })

*O* Goed geregeld!



en voor de mensen (zo als ik) die er weg banden op hebben is dit ook leuk.

Ik zag laatst iemand een flink offroad pad pakken met michelin pilot roads! ook leuk. Maar zand is idd lastig grippen



Vooralsnog zijn we met 12 man, mooie groep lijkt me!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan