Algemeen gestolen motoren topic

Goeie actie, denk ik! *O*

Tevens ook een goede tip van Groentenboer om 'verdachte' motoren die ergens geparkeerd staan voor een tijdje even te checken op de site van het RDW of de motor als gestolen geregistreerd staat.

Sociale controle, net als vroegâh ;)

tevens de notificatie aangezet natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
Honda CB750 four (1970)
Tijdens de TT van Assen gestolen
VR-77-84
B| :X |( nooit meer gezien :(
 
Laatst bewerkt:
te gekke actie mensen! Als al 1 iemand z'n motor terug vind dankzij deze site is het al een geslaagde actie!
 
:} Wazigste reply van 2009? Is daar een prijs voor? Die wil ik!
Wat is de prijs? Hier i.i.g mijn inzending voor waazigste reply van 2009:

doeg eedi ne ag laroov oz rood!
tcepser roov fm!

En heb ik gewonnen? Is toch knap vaag... ;)
:W
 
Wat gebeurt er met motoren die teruggevonden zijn? Wordt het bericht dan verwijderd uit het topic of allen de titel gewijzigd? Dit i.v.m. 'vervuiling' van het topic...
 
Wat gebeurt er met motoren die teruggevonden zijn? Wordt het bericht dan verwijderd uit het topic of allen de titel gewijzigd? Dit i.v.m. 'vervuiling' van het topic...
We gaan hem (denk ik) niet verwijderen. Voor de meeste gebruikers gaat het toch om het laatste bericht. Ik denk dat de meeste gebruikers hun detailinformatie (kleur, plaats, bijzondere kenmerken) toch uit het topic halen wat door de bestolene gestart is. Daarin staat ook of ie weer terecht is of niet.

En als we de berichten laten staan krijgen we ook een goed overzicht van het aantal gestolen motoren.
 
Zou het zinvol zijn als we op een kaartje bijhouden waar de motoren gestolen worden. Ik heb een opzetje gemaakt in Google Earth. Iemand zin om dat bij te houden?
MF gestolen motoren.kmz

full
 
Ik neem aan dat je je na een paar jaar weer gewoon opnieuw kunt aanmelden?. Er staat niets over afmelden(niet dat, dat hoeft...).

Perfect initiatief. Ik verbaasde me er al langer over dat, dat nog niet bestond. Deze site is zo uitgebreid over alles van motoren.

Goed werk, heren!
 
Laatst bewerkt:
@Modjes:

Waarom maak je niet gewoon een Subforum met daarin alleen maar gestolen motor topics?
Dan heb je ook alles overzichtelijk bij elkaar en geen gedoe met notificatiemails van reacties die niet bij "jouw" gestolen motor topic horen. Idee? :)
 
Zou het zinvol zijn als we op een kaartje bijhouden waar de motoren gestolen worden. Ik heb een opzetje gemaakt in Google Earth. Iemand zin om dat bij te houden?
MF gestolen motoren.kmz

[afbeelding]
Dat kun je toch veel makkelijker met een Google Maps implementatie doen m.b.v. een klein databeestje? :)
Dan kan "iedereen" eenvoudig een locatie toevoegen en is er weinig omkijken naar.
 
@Modjes:

Waarom maak je niet gewoon een Subforum met daarin alleen maar gestolen motor topics?
Dan heb je ook alles overzichtelijk bij elkaar en geen gedoe met notificatiemails van reacties die niet bij "jouw" gestolen motor topic horen. Idee? :)

1: We gaan nu niet iets anders maken, we hebben gekozen voor deze oplossing
2: Daar is naar onze mening minder aandacht voor dan voor deze manier. 85% zit alleen maar in Algemeen, als je een speciaal subforum daarvoor zou hebben, zouden er toch ook weer topics in Algemeen komen
3: Er is geen gedoe met notificatiemails. Als er ergens op MF een topic verschijnt over een gestolen motor, dan komt er in het Overzicht van gestolen motoren van MF-ers een post bij, en kan krijgt men een notificatie. Klik en nog eens klik en je zit in het desbetreffende topic van die motor.
 
Laatst bewerkt:
Mooi initiatief.. nu maar hopen dat er velen zullen worden teruggevonden... of nog beter: dat er steeds minder worden gestolen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan