Algemeen gestolen motoren topic

mooi initiatief *kuch*


zou me wel handiger lijken om dan foto en kenteken en plaats in zo'n post te zetten ipv alleen de link

in één ogenblik alles op een rij
en als er eentje terecht is, de reply verwijderen/editen/leegmaken en vervangen door een nieuwe gestolen fiets...
kost wel iets meer werk dan

staat in favs

Joh de topicnamen zijn vaak helder genoeg hiervoor, voor de foto's klik je maar lekker zo'n linkje aan :Y
 
Goed bezig *D

notificatie is aan en heb even in me telefoon gezet(nu het er nog maar 3 zijn):
zx6r groen kenteken
r6 roodwit kenteken
cbr600f zwartgrijs kenteken
;)
 
Vage situatie, 2 discutabele types zo op een motor :P

DSCF0070.JPG


Flitsservice.nl: Tijd tikt weg
 
Laatst bewerkt:
De eerste keer dat ik een écht nuttig doel zie van die mailnotificatie :Y Alle andere topics staan in de "my-react" óf eventueel als favo
 
Goed initiatief. Is het technisch niet makkelijker om een sub-forum te maken over gestolen motoren? Dan kan je alles bij elkaar zetten (ook tips en dergelijke?)
 
Joh de topicnamen zijn vaak helder genoeg hiervoor, voor de foto's klik je maar lekker zo'n linkje aan :Y


punt is: ik heb geen zin om eerst een half uur topics door te bladeren voordat ik ga rijden
en hiermee zie/herken je sneller dan 30 topics openen :W
 
punt is: ik heb geen zin om eerst een half uur topics door te bladeren voordat ik ga rijden
en hiermee zie/herken je sneller dan 30 topics openen :W
Een half uur?!
Tsja, met zo'n trage computer snap ik wel dat je dat niet wilt.
Maar om welke 30 topics gaat het eigenlijk? Ik mis er dan een paar, en dat terwijl ik een snelle pc heb.
 
topic is net gestart ;)


tis mooi weer, veel motoren staan buiten, veel potentiele kopers willen rijden, dus veel bestellingen
 
Het is wel frappant. Sinds we dit topic gestart zijn is er geen motor meer gestolen, verdorie!
Alles voor niets gedaan, bah :(



;)
 
Gelukkig gaat het om hooguit een paar per maand, en als hij niet binnen een paar dagen is terug gevond wordt hij waarschijnlijk nooit terug gevonden. Enkel de meest recente zijn relevant.

Het is een stukje extra dienstverlening naar de gebruikers toe. Het is helaas onvermijdelijk dat er mensen ontevreden zijn over dit gratis product.
 
Het is wel frappant. Sinds we dit topic gestart zijn is er geen motor meer gestolen, verdorie!
Alles voor niets gedaan, bah :(



;)
Het afschrikeffect was blijkbaar genoeg!!!

Goed gedaan !!! :Y
(nog nooit meegemaakt dat iemand baalt dat er geen motoren gestolen zijn . gekke wereld)
 
Mooi initiatief :}

Zeik mode aan (sorry moet even ik heb gewacht maar helaas dat helpt niet)
Maar als iedereen op dit topic reageerd zoals nu zonder dat zijn motor is gestolen dan haal ik de notificatie er weer snel af. B|

Ja, ik weet het nu doe ik het zelf ook maar...
kost gaat voor de baat uit.
Doel heiligd de middelen
enz enz.

Zeik mode uit.
 
:^
dat topic is gesloten, daar worden alleen links naar de gestolen motor topics in geplaatst door de crew
 
Terug
Bovenaan Onderaan