All road gps ritten

monsterman

MF veteraan
19 okt 2002
5.838
1
Westerlo
Heeft er hier iemand in zijn gps-tracks of ritten waarbij er af en toe het asfalt verlaten wordt voor het lichtere off-road rijden (dus geen echte enduro-ritten) of weten jullie plaatsen waar je dit kan doen zonder dat je alle paar honderd meter moet terugdraaien omdat je op een omheining stuit of omdat de politie achter u aan komt?

Sinds ik de V-strom heb kan ik echt genieten van over zandpaden en tussen de bossen te rijden, alleen is mijn kennis van dit soort wegen bij mij in de buurt nogal beperkt.
 
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat niemand dat gaat doen.
Puur om de paden die er zijn en bereden kunnen/mogen worden, ook zo te houden voordat er hele volksstammen, met al hun "lawaai" en "roekeloze"acties die plaatsen "onveilig" gaan maken.

"We" liggen sowieso al erg slecht in de markt bij de "boomknuffelaars".
Ik weet het, hele stukken bos worden gekapt, kapot gereden door die kappers met hun voer/werktuigen, maar dat wordt niet gezien.
Jij bent degene die schade veroorzaakt aan de omgeving en Jij hoort daar niet te komen.
Triest, jammer
 
Precies... ik gooi mijn plekjes zeker ook niet online want dan staat over een paar weken de politie op me te wachten. In het offroad circuit gaan dit soort dingen meer van mond tot mond en op basis van vertrouwen bij mensen die je kent.

Als je bereid bent om zelf tijd te investeren dan vind je de leuke plekjes trouwens vanzelf wel.
 
Laatst bewerkt:
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat niemand dat gaat doen.
Puur om de paden die er zijn en bereden kunnen/mogen worden, ook zo te houden voordat er hele volksstammen, met al hun "lawaai" en "roekeloze"acties die plaatsen "onveilig" gaan maken.
Daar heb je ergens wel een punt. Als je alle wegen openbaar gaat maken waar er kan/mag gereden worden zit je binnen de kortste keer met overlast.

Ik heb hier nu vlakbij een stuk weg gevonden dat parallel loopt met de autosnelweg en waar ik een kilometer of 4 ononderbroken tussen de velden en bossen kan rijden. Maar na enkele keren begint dat ook te vervelen en wil je eens ergens anders rijden.

"We" liggen sowieso al erg slecht in de markt bij de "boomknuffelaars".
Ik weet het, hele stukken bos worden gekapt, kapot gereden door die kappers met hun voer/werktuigen, maar dat wordt niet gezien.
Jij bent degene die schade veroorzaakt aan de omgeving en Jij hoort daar niet te komen.
Triest, jammer
Dat moet je mij niet zeggen. Ik woon vlak bij het motorcrossterrein van het Rooiveld in Westerlo en dat is al bijna 10 jaar gesloten door tegenwerking door onze "groene vrienden". Die boomknuffelaars hebben dan meestal als hobby wandelen of fietsen en ze rijden dan eerst 120 km met de auto om daar eens gezond door de natuur te gaan wandelen of fietsen.

Hier in België was er onlangs een gemeenteraadslid van een groene partij die bij verschillende mensen een groot stuk van hun achtertuin wou laten onteigenen omdat er in het achterliggende bos enkele beschermde boomkikkers leefden. Waar ben je dan mee bezig? Als er één keer een reiger passeerd zijn die kikkers opgegeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan