mona-toetje
Die hard MF'er
- 10 mrt 2010
- 835
- 32
51mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid.. Vanavond een man gesproken die vandaag een voor hem nieuwe Rsv1000r uit 2004 had gekocht.
Hij beweerde dat het een factory was in de rood grijze kleurstelling. Nu liet hij een foto zien en zag ik, een RSV zonder de gouden ohlins voorpoten, zonder de blauwe OZ velgen en zonder de brembo klauwen. Hij wist het zeker en ik wilde geen discussie aangaan. Maar ik wil het wel graag weten... Dus graag jullie mening.
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid.. Vanavond een man gesproken die vandaag een voor hem nieuwe Rsv1000r uit 2004 had gekocht.
Hij beweerde dat het een factory was in de rood grijze kleurstelling. Nu liet hij een foto zien en zag ik, een RSV zonder de gouden ohlins voorpoten, zonder de blauwe OZ velgen en zonder de brembo klauwen. Hij wist het zeker en ik wilde geen discussie aangaan. Maar ik wil het wel graag weten... Dus graag jullie mening.
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid.. Vanavond een man gesproken die vandaag een voor hem nieuwe Rsv1000r uit 2004 had gekocht.
Hij beweerde dat het een factory was in de rood grijze kleurstelling. Nu liet hij een foto zien en zag ik, een RSV zonder de gouden ohlins voorpoten, zonder de blauwe OZ velgen en zonder de brembo klauwen. Hij wist het zeker en ik wilde geen discussie aangaan. Maar ik wil het wel graag weten... Dus graag jullie mening.
Ik heb nadat ik de voorvorkkeeringen heb laten vervangen de vork een paar mm door laten steken en heb het idee dat hij iets lichter stuurt. Heb hem een ring verder laten zaken.Even een vraagje heeft iemand met een oer wel s geëxperimenteerd met de voorvork wat verder door te laten steken?
Sender:
Zonder Ohlins en OZ wielen is het geen factory.
Ook is de factory nooit in de rood/grijze kleurstelling geleverd.
Voor zover ik weet heeft een Factory altijd die zaken, wellicht is het ooit een Factory geweest en hebben ze de onderdelen er vanaf gehaald.. maar waarom zou iemand dat doen
Zonder Ohlins en OZ wielen is het geen factory.
Ook is de factory nooit in de rood/grijze kleurstelling geleverd.
Er zijn veel topics over de zijstandaard van aprilia.
Ze zijn kort en de hoek is te stijl, verlengen geeft dus beperkt resultaat.
Raar genoeg heeft de USA wel een goede gekregen !!
Dat is dan de makkelijkste oplossing maar lastig te krijgen hier.
Ook passen sommige Hond@ CBR 1 op 1 maar ben de jaartallen kwijt.
Heb zelf een GSXR eronder maar dat was wat metaal werk voor nodig.
Even google en zeker op de AF1 site staat er veel over.
Wel of niet Factory zijn juist de delen die eraf zijn , blijft een goede motor mits zonder schade maar daalt de waarde behoorlijk van.
Zelfs onder non-factory geld, blijft een motor met een verhaal en die zijn lastig.
Het zou kunnen dat er inderdaad wel een rood/grijze 2004 factory geleverd is.Dacht ik ookDit is dus niet een originele?
[afbeelding]
Is het ook niet zo dat er de 2006-2007 in beide OZ wielen zitten, maar dat de OZ wielen van de Factory gesmede wielen zijn. En in de R gegoten wielen?2004-2005:
RSV 1000 R — Zonder Ohlins en zonder OZ velgen
RSV 1000 R Factory — Deze is met Ohlins en met OZ velgen
2006-2007:
RSV 1000 R — Alleen Ohlins voorvork, geen OZ velgen (wel look alike)
RSV 1000 R Factory — Ohlins voor + achter + OZ velgen
Is het ook niet zo dat er de 2006-2007 in beide OZ wielen zitten, maar dat de OZ wielen van de Factory gesmede wielen zijn. En in de R gegoten wielen?
De gesmede wielen zijn door het smeedproces sterker en door het gebruik van minder materiaal ook lichter.
de gesmede oz's zitten alleen in de eerste generatie r. daar staan de schijven ook iets dichter van bij elkaar.Zoiets staat wel in de OP inderdaad.
Goh, ik heb geloof ik wel wat los gemaakt