Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Iemand interesse in een 2007 blok? Voorste big-end lager is kapot. Dynamo-stator en waterpomp deksel ontbreken.

full

full
 
Beste RSVers, ik ben in de markt voor een RSV1000R Factory 2004-2008 en nu vroeg ik mij af of er nog punten zijn waar ik nog op zou moeten letten die nog niet in de OP staan en wel van toepassing zijn op het laatste model. Heeft dat model überhaupt nog zwakke plekken? Thanks!
 
Beste RSVers, ik ben in de markt voor een RSV1000R Factory 2004-2008 en nu vroeg ik mij af of er nog punten zijn waar ik nog op zou moeten letten die nog niet in de OP staan en wel van toepassing zijn op het laatste model. Heeft dat model überhaupt nog zwakke plekken? Thanks!
Is wel veel over te vinden in het topic.

Achterbrug is terugroepactie voor geweest, dynamo wil nog wel eens stuk gaan.
En iets van een bruine stekker. Öhlins keerringen zijn gevoelig voor lekken.

Dat was het wel zo'n beetje dacht ik.
 
Heb recent de mille verkocht en een Falco aangeschaft uit 2003. Er zitten een paar plekjes op het dashboard. Iemand een idee waar je (carbon-look) stickers kunt kopen?
 
Is wel veel over te vinden in het topic.

Achterbrug is terugroepactie voor geweest, dynamo wil nog wel eens stuk gaan.
En iets van een bruine stekker. Öhlins keerringen zijn gevoelig voor lekken.

Dat was het wel zo'n beetje dacht ik.

Thanks!
 
Beste RSVers, ik ben in de markt voor een RSV1000R Factory 2004-2008 en nu vroeg ik mij af of er nog punten zijn waar ik nog op zou moeten letten die nog niet in de OP staan en wel van toepassing zijn op het laatste model. Heeft dat model überhaupt nog zwakke plekken? Thanks!
Meestal heeft de berijder een "zwak" voor zijn Appie _O-
 
Als je nu nog een 2004 rsv hebt waarvan de achterbrug nog niet is vervangen, geld die terugroep actie dan nog?

Ja en nee, de achterbrug zal kosteloos* geleverd worden maar het arbeidsloon moet wél betaald worden.

*mits er op dat framenummer niet al eerder geclaimd is. In die tijd zijn er diverse dealers geweest die op lukrake framenummers achterbruggen 'op voorrraad' bestelden bij de fabriek om snel aan de vraag te kunnen voldoen...
 
Tsja, meerdere redenen. Ik ben de sportieve zit een beetje zat (ik wordt oud denk ik.. :(), ik heb een Africa Twin gekocht en ik heb het geld nodig. Het liefst zou ik 'm houden, maar dat heeft meer met nostalgie te maken, we hebben er samen meer dan 40.000km op zitten!
 
Tsja, meerdere redenen. Ik ben de sportieve zit een beetje zat (ik wordt oud denk ik.. :(), ik heb een Africa Twin gekocht en ik heb het geld nodig. Het liefst zou ik 'm houden, maar dat heeft meer met nostalgie te maken, we hebben er samen meer dan 40.000km op zitten!

SBK-kit er op, AfricaTwin een trap geven en weer door ;) Je bent altijd zo enthousiast over de Mille ja... :/
 
Hmm, bekende foto zo met die witte Volvo.. Afgelopen week ool van de weg geplukt, dat word 2 jaar rustig aan rijden.. ;-)
 
Stel ik wil m'n rsv1000r om ombouwen naar een tuono, wat moet ik dan allemaal qua leidingen/kabels verlengen of vervangen? Of is een stuur met tuono kroonplaat voldoende?
 
Terug
Bovenaan Onderaan