Sender
MF veteraan
Langere remleidingenStel ik wil m'n rsv1000r om ombouwen naar een tuono, wat moet ik dan allemaal qua leidingen/kabels verlengen of vervangen? Of is een stuur met tuono kroonplaat voldoende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Langere remleidingenStel ik wil m'n rsv1000r om ombouwen naar een tuono, wat moet ik dan allemaal qua leidingen/kabels verlengen of vervangen? Of is een stuur met tuono kroonplaat voldoende?
Langere remleidingen
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb er geen ervaring mee.Alleen dat? Koppelingsleiding en gaskabels zijn te verleggen ofzo?
Alleen dat? Koppelingsleiding en gaskabels zijn te verleggen ofzo?
Helaas niet, je zal ook je topkuip moeten verzagen om de nieuwe hogere stuuruitslag mogelijk te maken...
Stel ik wil m'n rsv1000r om ombouwen naar een tuono, wat moet ik dan allemaal qua leidingen/kabels verlengen of vervangen? Of is een stuur met tuono kroonplaat voldoende?
Hallo ik had een vraagje mbt remschijven. Ik zoek nu nieuwe remschijven voor mijn mille uit 99, ik hoor net van de verkoper dat de schijven van nieuwere type tot 2009 ook passen. Deze zijn namelijk wel op voorraad. Is dit een verkoop praatje of klopt dit wel?
volgens www.braking.nl klopt dit wel ja.
Ik overweeg sterk mijn RSV van de hand te doen. We gaan binnen nu en een half jaar verhuizen, kan het geld goed gebruiken. Wat zou je voor mijn Appie kunnen vragen? Specs: 2004, 17.500km. Geen Factory, wel veel (OEM) carbon, perfecte staat van onderhoud: olie, oliefilter (K&N), luchfilter (K&N), remvloeistof, remblokken allemaal vervangen afgelopen jaar. Nieuwe koppelingsplaten zowel metaal als gevoerd (!), Obring koppelingspomp, Hyperpro stuurdemper, Hyperpro achterveer + demper vorig jaar gereviseerd. Ketting/tandwielen nog geen jaar oud. Powercommander V, afgesteld bij Dynojet Rotterdam, Spyball alarm/startonderbreking, zwarte kuipruit, Healteach Gear Indicator en MIVV dempers (met e-keur en dB-killers). Alarm en uitlaatsysteem met certificaat. Twee sleutels + AB's. Nieuwe dynamo (onder garantie), nieuwe spanningsregelaar, accu van een jaar oud. Duo carbon remblokken.
Kortom een super complete RSV, op de Öhlins vork / remmen / vering na geen Factory, maar komt aardig in de buurt. CO en kleppen afgesteld en dynojet grafiek aanwezig. Banden 2CT zijn nog 40%. Zelf zit ik met een richtprijs van 3750 in gedachten. Is dat reeël?
Ik overweeg sterk mijn RSV van de hand te doen. We gaan binnen nu en een half jaar verhuizen, kan het geld goed gebruiken. Wat zou je voor mijn Appie kunnen vragen? Specs: 2004, 17.500km. Geen Factory, wel veel (OEM) carbon, perfecte staat van onderhoud: olie, oliefilter (K&N), luchfilter (K&N), remvloeistof, remblokken allemaal vervangen afgelopen jaar. Nieuwe koppelingsplaten zowel metaal als gevoerd (!), Obring koppelingspomp, Hyperpro stuurdemper, Hyperpro achterveer + demper vorig jaar gereviseerd. Ketting/tandwielen nog geen jaar oud. Powercommander V, afgesteld bij Dynojet Rotterdam, Spyball alarm/startonderbreking, zwarte kuipruit, Healteach Gear Indicator en MIVV dempers (met e-keur en dB-killers). Alarm en uitlaatsysteem met certificaat. Twee sleutels + AB's. Nieuwe dynamo (onder garantie), nieuwe spanningsregelaar, accu van een jaar oud. Duo carbon remblokken.
Kortom een super complete RSV, op de Öhlins vork / remmen / vering na geen Factory, maar komt aardig in de buurt. CO en kleppen afgesteld en dynojet grafiek aanwezig. Banden 2CT zijn nog 40%. Zelf zit ik met een richtprijs van 3750 in gedachten. Is dat reeël?
Heeft iemand nog een setje rem en koppelingshendel liggen? Ik heb nu korte erop zitten, maar dat vindt ik niks.
Is voor een RSV-R van 2004.
Alvast bedankt.
Ik denk dat dit wel reeël is.
Bij Roke vragen ze voor een vergelijkbare fiets hetzij met minder opties toch zo'n 1000 euro meer. Maar ja het is nu net wel een slechte tijd als je twee maandjes eerder was geweest dan had je hem waarschijnlijk binnen een week verkocht. Nu is het afwachten en geduld hebben als je 3750 euro wilt hebben. Persoonlijk zou ik iets hoger inzetten en als lokkertje toch een nieuwe set banden laten monteren. Zijn mensen toch wel gevoelig voor.
Succes met de verkoop
Lijkt mij heel erg netjes!
heb mijn 2004 RSV zonder alle extra's met alleen wat carbon erop gekocht voor 3200.
Oké. Goede tip.Goed om te horen. Denk dat er een set nieuw rubber onder gaat, en dan de verkoop in. Het is niet de meest ideale tijd voor verkoop, maar hoef er ook niet (snel) vanaf.
Hallo allen, sinds een kleine 5 maand bezitter van een rsv uit 2003 en sinds kort wat problemen mee. Iemand ooit gehad dat als je hem net start dat die een paar keer niest/sputtert ? en heel soms onder het rijden ook. Voor de rest rijd die soepel en goed. Heb volgende vervangen nadat die ene keer niet wou starten : Fuelpump relais,starter relais, brandstofpomp , bougies, olie ,filter(van K&N naar orgineel) ook nog een nieuwe pijp gemonteerd hierna liep die gelukkig weer (zat een breuk in de kabel brandstofpomp) maar nu dus met het volgende probleem van het sputteren/stotteren lijkt eigenlijk wel op niezen. Iemand toevallig een idee wat het kan zijn of iemand die me verder kan helpen ?[afbeelding]
Zijn je bougiekabels goed?
Dit dus. Ik had precies hetzelfde. Slecht starten en koud op 1 poot leek het wel. Dacht eerst nog wat anders maar beide cilinders hebben even veel compressie. Bij mijn voorste cilinder lag de bougiedop op de bougie.
Heb nog twee nieuwe NGK Iridium bougies liggen. Iemand interesse?