Almelo en omgeving deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig mag hopen voor je dat die dan binnen is.
Begint eindelijk het echte rijden (zie "alleen" rijden) zonder iemand die tettert in je oor of zegt waar je heen moet..
Zelf de wegen bewegen en gaan waar het asfalt je toelaat..
:+
 
Ja idd. Heb er speciaal even om gevraagd. Vooral omdat ik bang was dat kor zou denken dat ik er een 190 onder wilde hebben (de andere was ook 190) heb nu een band van hem.. Pilot 2ct? Heb er zo niet op gelet.. Vertrouw hem er in haha.
 
hahaha pilot power 2ct.. idd een super fijne band met geweldige wegligging.
heb hem er zelf ook onder liggen alleen ik moet die van mij nog steeds laten vervangen.. :+
slijtage is wel wat sneller maar het gevoel wat je met de blade hebt is ook tien keer beter dan wat ik met de pilot active had.
wist eerder niet dat een band zoveel verschil kon uitmaken :P
 
Vind het zelf altijd lastig. Op de zx6r had ik brishstone zitten. Waren ook hele goede en fijne banden. Maar per motor verschilt het. En om eerlijk te zijn.. Heb ik van Honda geen kaas gegeten haha. Tijd zal het uitwijzen.
 
afgelopen weekend 630 km gereden, naar willingen heen en terug via de navigatie, en dat was echt genieten [ als je ook van binnendoor rijden houdt ].
voor mij heeft de Garmin zich al bewezen, nu nog even wat handiger worden met het zelf uitzetten van routes...
Gerbert gefeliciteerd en Dion mooi dat je weer mobiel bent :)
 
afgelopen weekend 630 km gereden, naar willingen heen en terug via de navigatie, en dat was echt genieten [ als je ook van binnendoor rijden houdt ].
voor mij heeft de Garmin zich al bewezen, nu nog even wat handiger worden met het zelf uitzetten van routes...
Gerbert gefeliciteerd en Dion mooi dat je weer mobiel bent :)


Mooie rit. Overnachting daar of in één dag?
 
heb je donderdag nog gezien bij baan op de plas, vanuit mijn werk bij het lescher gebouw wat binnenkort eysink kas registers gaat worden, alleen jij hebt een wit hemd aan met stropdas, en ik een wit overall zonder stropdas. :)

haha klopt en dan zeg je niets?
 
Nogmaals bedankt voor de felicitaties mensen. *D

Kleine Romy moet nog wel een week in het ziekenhuis blijven wegens een infectie, en dan nemen ze geen risico.
 
Vind het zelf altijd lastig. Op de zx6r had ik brishstone zitten. Waren ook hele goede en fijne banden. Maar per motor verschilt het. En om eerlijk te zijn.. Heb ik van Honda geen kaas gegeten haha. Tijd zal het uitwijzen.

Is idd een beetje kijken wat voor.je gevoel er goed onder past.
Heb eerder op de cb500 altijd bridgestone bt45 eronder gehad en reed Michelin echt ruk dus qua merk.is het niet alleen verschillwnd eerder na model en vooral gevoel denk ik... ;)
 
Is idd een beetje kijken wat voor.je gevoel er goed onder past.
Heb eerder op de cb500 altijd bridgestone bt45 eronder gehad en reed Michelin echt ruk dus qua merk.is het niet alleen verschillwnd eerder na model en vooral gevoel denk ik... ;)


ik ben zelf niet zo dol op de BT045, ze gaan wel goed door de bocht maar geven het gevoel dat je alle kanten op glibbert, en ze slijten wat onregelmatig.

Goeiemorgen @ll :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan