Amsterdam - Geef mij maar MFA 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was een mini-circuitje afgezet op een hoekje van het paddock, waarschijnlijk voor minibikes of SM's.
Laat je ervaringen even weten, misschien is het ook wat voor mij :)Want..?
Die 2 Ducs zijn puur geld ertegenaan smijten en heeft weinig met vormen naar eigen smaak te maken...

true..

maar iedereen hier weet ook wel dat jij nr. 40 eigenlijk véél mooier vind ;)
 
middag ouwe spammerts

Ben een weekendje naar london, helaas geen ge-motorrij de komende dagen.
Maar een concertje U2 in het wembley stadion moet volgens mij ook wel goed te doen zijn.

Zal binnenkort een nieuwe poserplaatje fixen aangezien ik een nieuwe loudpipe heb :)
 
middag ouwe spammerts

Ben een weekendje naar london, helaas geen ge-motorrij de komende dagen.
Maar een concertje U2 in het wembley stadion moet volgens mij ook wel goed te doen zijn.

Zal binnenkort een nieuwe poserplaatje fixen aangezien ik een nieuwe loudpipe heb :)


:o ff naar Londen voor een concertje van U2?!
nou, het is je vergeven hoor, zou ik ook nog wel eens bij willen zijn :Y
(laatste keer dat ze hier waren betaalde je iets van 150 euro voor een veldkaartje :X )
have fun!
 
nu je 't zegt.., waarom doe jij eigenlijk niet mee?
(mooie gelegenheid voor wat subtiele reclame ;) )
Omdat ik het niet eerlijk vindt om als professional in de branche met mijn goedkoop verkregen spulletjes tegenover julle die er marktconforme prijzen voor betaald hebben te staan.
 
Omdat ik het niet eerlijk vindt om als professional in de branche met mijn goedkoop verkregen spulletjes tegenover julle die er marktconforme prijzen voor betaald hebben te staan.


nou, wat Jermo zegt is de andere kant; gasten die zo loaded zijn dat ze het financieel niet eens merken wat ze allemaal hebben (laten) verbouwen aan hun bikes..

ik denk dat het een combinatie moet zijn van eigen visie en eigen werk, maar ja, in dit verhaal gaat het om de uitkomst: wat vind de gemiddelde MFer een pornofiets?

en daarover gesproken, ik denk dat ik maar weer eens op de mijne stap 8-)
 
Gisteren merkte ik dat mijn voorkant een beetje zoekerig is bij lage snelheden (vooral op dat mini-circuitje @ CPZ) en mede hierdoor weinig vertrouwen en feedback geven.
Hoort dit bij deze band of kan het zijn dat mijn bandenspanning te hoog is? (vond ze nogal hard met indrukken maar ik ben nog 1,5-1,7 binnenband-spanningen gewend)

nu je 't zegt.., waarom doe jij eigenlijk niet mee?
(mooie gelegenheid voor wat subtiele reclame ;) )
:^

Leuke ondernaam trouwens, verkiezingscampagne komt rustig op gang ;)
Je hebt trouwens al aardig wat stemmen :Y
 
Gisteren merkte ik dat mijn voorkant een beetje zoekerig is bij lage snelheden (vooral op dat mini-circuitje @ CPZ) en mede hierdoor weinig vertrouwen en feedback geven.
Hoort dit bij deze band of kan het zijn dat mijn bandenspanning te hoog is? (vond ze nogal hard met indrukken maar ik ben nog 1,5-1,7 binnenband-spanningen gewend):^

Leuke ondernaam trouwens, verkiezingscampagne komt rustig op gang ;)
Je hebt trouwens al aardig wat stemmen :Y


idd, maar ik moet die avatar helemaal niet :')
de waardering is wel heel leuk :Y

sorry dat ik het moet zeggen, maar ben echt niet tevreden over die 016's.
daarintegen waren ze op een droog wegdek wel goed te handelen, mits met de juiste bandenspanning, dus die zou je misschien nog even kunnen checken.
op het circuitje waren wel wat natte stukken en misschien was je band nog niet echt op temperatuur? en heb je eigenlijk een stuurdemper?
 
Laatst bewerkt:
idd, maar ik moet die avatar helemaal niet :')
de waardering is wel heel leuk :Y

sorry dat ik het moet zeggen, maar ben echt niet tevreden over die 016's.
daarintegen waren ze op een droog wegdek wel goed te handelen, mits met de juiste bandenspanning, dus die zou je misschien nog even kunnen checken.
op het circuitje waren wel wat natte stukken en misschien was je band nog niet echt op temperatuur? en heb je eigenlijk een stuurdemper?
Nee heb geen stuurdemper en rijd trouwens met BT014's, stukken minder dan de 16 neem ik aan.

De (normale) Diablo's op mijn CBR destijds gaven vanaf de eerste meters al meer vertrouwen dan deze, laat staan de Maxxis slicks die je vrijwel direct kon beginnen met pushen :]
 
was ff zoeken omdat er geen linkje in het vorige topic staat naar deze..


Mooie OP Jermo ! :Y
Thnx maar heb bijna alles overgenomen van het vorige deel en ietsjes aangevuld kwa foto's en een nieuw weer-plaatje erin gezet omdat de oude niet meer werkte.
 
oehw... :P

Ach, zolang het niet op een 13 in een dozijn GSXR/Duc is...



Nu gaat ik weer verder met 'A twist of the wrist II' (door: Keith Code) lezen :]
 
Laatst bewerkt:
Heeeeee wat dope, ik sta weer in de OP *O* *O* *O*

Mag deze er gelijk bij? is tenminste nog beetje pose-foto O-)

682295018_6_Qf37.jpeg


En die er al staat wijzigen in deze:
670070119_6_jZWp.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Halverwege het boek zijn de voornaamste tips:

- Alleen countersteering stuurt de motor.
- Stuur losjes vasthouden onder alle omstandigheden, juist als de motor instabiel lijkt te worden omdat de motor zichzelf corrigeert.
- Licht accelererend door de bocht (0,1-0,2G) zorgt voor ideale grip.
- Zo vroeg mogelijk op het gas en dan niet meer afkappen omdat je dan de voorkant eerder verliest.
- Bij glijden van voor- of achterkant gas erop houden i.v.m. bovenstaande tips.

Het hoe en waarom zal ik besparen maar ik weet dat ik met deze tips iig aan de slag ga wanneer ik weer :]
 
Halverwege het boek zijn de voornaamste tips:

- Alleen countersteering stuurt de motor.
- Stuur losjes vasthouden onder alle omstandigheden, juist als de motor instabiel lijkt te worden omdat de motor zichzelf corrigeert.
- Licht accelererend door de bocht (0,1-0,2G) zorgt voor ideale grip.
- Zo vroeg mogelijk op het gas en dan niet meer afkappen omdat je dan de voorkant eerder verliest.
- Bij glijden van voor- of achterkant gas erop houden i.v.m. bovenstaande tips.

Het hoe en waarom zal ik besparen maar ik weet dat ik met deze tips iig aan de slag ga wanneer ik weer :]


Toch niet het grote circuitrace-boek van the race academy he :+
 
Halverwege het boek zijn de voornaamste tips:

- Alleen countersteering stuurt de motor.
- Stuur losjes vasthouden onder alle omstandigheden, juist als de motor instabiel lijkt te worden omdat de motor zichzelf corrigeert.
- Licht accelererend door de bocht (0,1-0,2G) zorgt voor ideale grip.
- Zo vroeg mogelijk op het gas en dan niet meer afkappen omdat je dan de voorkant eerder verliest.
- Bij glijden van voor- of achterkant gas erop houden i.v.m. bovenstaande tips.

Het hoe en waarom zal ik besparen maar ik weet dat ik met deze tips iig aan de slag ga wanneer ik weer :]

Ik heb juist problemen met tip 2 omdat ik tip 5 niet zo goed aandurf, is een viziueze cirkel zeg maar -O- , maar weer oefenen dus :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan