Aparte motoren op Marktplaats en zo

Maar deze heeft er een kenteken op geplakt en is er de weg mee opgegaan.
En daar ook het een en ander voor vervangen.
 

IMG_20240419_202057.jpg

Ik vind de meeste cafe racers gedrochten, maar deze vind ik daarentegen wél heel geslaagd
 

Bekijk bijlage 1997798
Ik vind de meeste cafe racers gedrochten, maar deze vind ik daarentegen wél heel geslaagd
Ik vind dit juist een gedrocht, '( de open ruimte tussen het frame en het met kartonnendoos gevormde kontje , het tekorte spatbord achter waar nog een plaat op gefrot zit, het veels tekort afgezaagde voorspatbord met als toetje een alixpress-achterlicht vind ik helemaal niks zo in lijn met elkaar.
 
Dat komt dan aardig overeen met de verkoper.
Sinds 2010 maar 80 uur mee gedraaid.

Koop je zo'n crosser dan alleen om in de schuur flink in de weg te laten staan?
Zo'n crosser is iets breder dan een MTB en weegt hooguit 120 kilo. Ik heb ook zo'n ding, een Ktm 450, al 3 jaar niet meer mee gereden. Maar ieder jaar ben ik het weer serieus van plan, staat absoluut niet in de weg en gaat dus ook nooit weg.
 
Een duur bouwpakket.
Bekijk bijlage 1997913
Ik verbaas mij er altijd over, dat zo iets dan toch nog weer op duikt, na zoveel tijd.
Wanneer het een complete motor is, dat kan ik mij nog voorstellen, dat het bewaard blijft, maar dat losse delen niet ergens in een smeltbad belanden, vind ik bijzonder.
 
@Coert65
Kawa z650 bj1979 chopper belastingvrij ( opknapper project )
€ 985,00
De jaren 80 klimrek choppers zo ben ik ook ooit begonnen, maar dan met een z900,later alles in een hardtail frame gemonteerd en rdw laten keuren.
 
Hier is iemand creatief geweest met een Yamaha Bulldog. Gelukkig dat smaken verschillen.
IMG_5751.png
op kleinanzagen.
 

Bijlagen

  • IMG_5751.png
    IMG_5751.png
    464,9 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan