Politie stickers op motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doet me zo denken aan die gasten die een witte bmw met kuipen zoveel mogelijk aankleden als "net" een klpd motor.
Paar oranje streepjes d'r op .. dat werk.

oh , en er dan een gele of oranje hem bij kopen.

T enige wat ik dan écht denk is... solliciteer dan gewoon, jojo ..


Rijd hier op ZV ook wel eens zo'n dokusje rond bij wielerrondes als verkeer begeleiding .
Die rukker heef zelfs zo'n ali-lichtstafje , staat ie met z'n vette pens een beetje harry potter te spelen.

Hij loopt er een beetje bij als die blonde motorsmeris van mad max 1 , alleen dan met het bmi van een nijlpaard


Heb em al een tijdje niet meer gezien bedenk ik me net
 
Effe wat anders, professionele motorrijders die tijdens hun werk in een overhemdje met korte mouwen op de motor zitten. 8)7Ik blijf dat altijd zoiets raars vinden.
Tja soms is dat gezonder dan de beschermende kleding die zorgt voor een hitte stuwing. En die oude BMW meuk is ook oud nieuws net als die overhemden.
 
Hej luitjes,
Dank voor de reacties. Een aantal reacties zijn echt wel leuk! Dat was t goede nieuws.

Maar een aantal reacties over piemels, sneu, infantiel, BMW meuk, etc. etc. Dat had ik niet verwacht en vind ik niet leuk. Ook al is dat niet /niet altijd aan mij gericht. En precies die reacties voegen ook niets toe.
Als je niets toe te voegen hebt, post het dan gewoon niet.

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.
 
Hej luitjes,
Dank voor de reacties. Een aantal reacties zijn echt wel leuk! Dat was t goede nieuws.

Maar een aantal reacties over piemels, sneu, infantiel, BMW meuk, etc. etc. Dat had ik niet verwacht en vind ik niet leuk. Ook al is dat niet /niet altijd aan mij gericht. En precies die reacties voegen ook niets toe.
Als je niets toe te voegen hebt, post het dan gewoon niet.

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.
Goed idee.
 
Politiemotor.jpg
 
Maar een aantal reacties over piemels, sneu, infantiel, BMW meuk, etc. etc. Dat had ik niet verwacht en vind ik niet leuk. Ook al is dat niet /niet altijd aan mij gericht. En precies die reacties voegen ook niets toe.
Als je niets toe te voegen hebt, post het dan gewoon niet.
Welkom op MF; wen er maar aan; een beetje dollen moet kunnen :Y.






Maar dat gezeik over BMW moet maar eens ophouden :(.






:+.
 
Laatst bewerkt:
Hej luitjes,
Dank voor de reacties. Een aantal reacties zijn echt wel leuk! Dat was t goede nieuws.

Maar een aantal reacties over piemels, sneu, infantiel, BMW meuk, etc. etc. Dat had ik niet verwacht en vind ik niet leuk. Ook al is dat niet /niet altijd aan mij gericht. En precies die reacties voegen ook niets toe.
Als je niets toe te voegen hebt, post het dan gewoon niet.

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.
Als je het zelf humor vindt zet je door en plak je er een paar stickers op. Als je licht opgewonden raakt van andere weggebruikers die ineens hun snelheid halveren als ze jou zien en je echt van je zadel glijdt als de aanwijzingen die je geeft worden opgevolgd, dan kun je deze reacties onderweg ook verwachten.
 
Hej luitjes,
Dank voor de reacties. Een aantal reacties zijn echt wel leuk! Dat was t goede nieuws.

Maar een aantal reacties over piemels, sneu, infantiel, BMW meuk, etc. etc. Dat had ik niet verwacht en vind ik niet leuk. Ook al is dat niet /niet altijd aan mij gericht. En precies die reacties voegen ook niets toe.
Als je niets toe te voegen hebt, post het dan gewoon niet.

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Jij vraagt toch zelf naar de motoretiketten?
Ik vind het zielig als iemand op politie/ gendarmerie wil lijken.
Ga dan een echte worden b
 
Hej luitjes,
Dank voor de reacties. Een aantal reacties zijn echt wel leuk! Dat was t goede nieuws.

Maar een aantal reacties over piemels, sneu, infantiel, BMW meuk, etc. etc. Dat had ik niet verwacht en vind ik niet leuk. Ook al is dat niet /niet altijd aan mij gericht. En precies die reacties voegen ook niets toe.
Als je niets toe te voegen hebt, post het dan gewoon niet.

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Levensles 26.3

Stel nooit een vraag, als je het antwoordt niet wilt horen


De "iedereen is een winnaar" mentaliteit is in tegenstelling tot "woke" nog niet helemaal doorgedrongen op
deze foute kroeg van het internet .

Gelukkig waren de rubberen tegels uitverkocht ;p
 
En vind het nog vrij mild..

Je zieltje had de reacties niet aangekund als je had gevraagd over motorstrepen op je scooter ,
of de achterbrug verlengen van je busa .

Uiteraard, had je als je had gevraagd welke motor te kopen als 1e motor, je wel het advies gekregen
een rooie busa te kopen ( mét verlengde achterbrug )


Als het maar geen scooter, bmw of harley is.

( maar harley is meer omdat er hier sommige mensen nogal milieu bewust zijn , beetje linkse wapskes .. en ze
die ( soms ) rijdende exon valdez waardige lekkages niet goed vinden voor de padden en vlindertjes

Máár... je kreeg dan wel weer eerlijk advies wat te doen met je akra uitlaat op je mp3 driewieler ( anaal inbrengen )
Al is het ook weer een beetje een teken dat "mf" milder begint te worden, volgens de meerderheid is hierbij
vasaline of spuug gebruiken toegestaan.
Paar jaar terug was alleen "droog en zonder liefde" de enige reactie die je had gehad.

Buiten om die ene verplichte barf en proest zwerver , maar die account was dan ook al meteen weer verbannen , dus dat duurde
ook nooit lang

En breek me de bek niet over open wat er gebeurd als je vraagt hoe je pitbike te starten, en welke olie het beste is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan