Stickers

Komt goed

Die hard MF'er
17 sep 2022
459
64
Hallo dames en heren,

IK zie vaak mensen rijden met stickers op de koffers waar ze dan allemaal bijvoorbeeld geweest zijn (verschillende landen of steden) Ik heb tijd terug een hele rit gemaakt maar ben deze stickers nergens tegengekomen. Iemand enig idee waar deze te krijgen zijn?
 
Maar on topic. Ik heb dit nooit begrepen. Ook mensen met al die stickers van campings en pretparken op hun auto of kampeermiddel. 8)7
 
Maar on topic. Ik heb dit nooit begrepen. Ook mensen met al die stickers van campings en pretparken op hun auto of kampeermiddel. 8)7

Zie het maar als stempels verzamelen in je paspoort. Ik ben er vorig jaar mee begonnen in Cochem. Sticker gekocht voor op de koffers.
 
Maar on topic. Ik heb dit nooit begrepen. Ook mensen met al die stickers van campings en pretparken op hun auto of kampeermiddel. 8)7
Je kan het ook zien als de goedkoopste, minst plaats innemende en makkelijkst te verwijderen souvenirs.
Heb je ook niks met souvenirs dan?
Ik niks met kinderen, maar dan zijn stickers iig een stuk milieuvriendelijker.
En stiller.
 
Hallo dames en heren,

IK zie vaak mensen rijden met stickers op de koffers waar ze dan allemaal bijvoorbeeld geweest zijn (verschillende landen of steden) Ik heb tijd terug een hele rit gemaakt maar ben deze stickers nergens tegengekomen. Iemand enig idee waar deze te krijgen zijn?
Bij campings, op de top van een pas bij een souvenir winkel of iemand zijn koffers over nemen.
 
Je kan het ook zien als de goedkoopste, minst plaats innemende en makkelijkst te verwijderen souvenirs.
Heb je ook niks met souvenirs dan?
Ik niks met kinderen, maar dan zijn stickers iig een stuk milieuvriendelijker.
En stiller.
Hmm niet echt. De herinneringen zitten in m’n hoofd. Ga mn motor niet beplakken met allerlei stickers. Maar ieder zn ding.
 
Nee, jij poetst hem natuurlijk veel liever totdat de mensen op de boulevard hun spiegelbeeld er in kunnen zien. O-)










:+
Uiteraard. En dan rondrijden met mn roof boxerhelm open :+

Nuance is wel dat ik idd niet het type motor heb voor dit soort stickers. Ik heb geen tourer met koffers. Zou op mijn motoren vreemd staan.
 
Het is natuurlijk wel handig als je vergeetachtig bent, dan kun je even op de koffers kijken waar je allemaal bent geweest......

Maar als je nergens deze stickers hebt gezien heb je niet echt opgelet. In iedere souvenirwinkel, office du tourisme en andere vvv achtige winkels kun je ze vinden. Net als bij een hoop benzine pompen in toeristische gebieden.
 
Nuance is wel dat ik idd niet het type motor heb voor dit soort stickers. Ik heb geen tourer met koffers.

Precies. Geen haar op mijn kale hoofd die er ooit aan gedacht zou hebben om dat destijds op mijn Vmax te doen. :W
 
En als je net wilt doen of je er echt geweest bent kun je ook vast wel wat stickers vinden op Ali...;)

Edit: Vtwinner was me net voor.
 
Ik snap sowieso niet waarom mensen naar die hakkie takkie landen willen. Kennelijk zijn ze er zo trots op dat ze een stikker willen plakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan