Attack of the Sharp Dressed Z13/6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt een super mooi ding geworden. geweldig om te zien hoe je er mee aan het werk was. Volg het hele project al half jaar, nu toch maar eens een reactie plaatsen.

Chapeau!

En hopelijk kan ik hem zondag ook even bewonderen
 
Thx !


Last pieces


full
 
Schermpje zit er op !

Rest tussendoor wat dingetjes aanpassen ,veranderen ,zoals de ogen naast de koplamp weg halen ,of niet of wel of of ,,nou ja we zien wel


Laatste foto's jongens ,de Z13-ATTACK is finish *O*



full
 
Mooi detail, nieuwe fiets met oud kenteken ;)

Prachtig gedaan! (of had ik dat al gezegd ;) )
 
Trek nu eens een foto van laag opzij ipv altijd uit die rare kortbij hoeken :P

Of kunnen je knietjes dat niet aan?
 
:9~

Komt er misschien toevallig ook nog een fly by filmpje van deze brute machine? :9
 
:9~

Komt er misschien toevallig ook nog een fly by filmpje van deze brute machine? :9
Als je morgen tussen Keistad >via H'sum binnendoor > Muiden langs de kant van de weg gaat staan en even zwaait naar mij met me maten ,zal ik gas geven afgesproken ? ;)


Komt vast nog wel Red Force !,eerst even scheuren met deze Streetfighter ,want daar heb ik hem tenslotte voor gemaakt :]
 
Laatst bewerkt:
Groot gelijk, blazen met dat ding :]

Heb geen tijd morgen om langs de weg te gaan staan dus ik wacht het geduldig af, en ik denk velen met mij :+
 
Geweldig gemaakt, hulde *D . Dat wordt morgen vast genieten!!

Aantal onderdelen vind ik echt super. Of ik het totaalplaatje mooi vind weet ik niet. Hij is natuurlijk erg uitgesproken, een über SF!! Misschien maar een keer in het echt zien O-) . Ga je ook naar Jerryt Meeting op 1 juni? Kan ik hem daar aanschouwen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan