gixxerron
MF veteraan
Knoop doorgehakt en vandaag nieuw proj opgehaald ,goed gesprek gehad van met een liefhebber van oude motoren ,deze had hij 9 jaar in bezit!
Vind de 6 cil in lijn altijd al klinken en vooral de kawasaki's watercooler erg imposant om te zien ,deze had ook nog het mooie vierkantige type tank er op waar 27 ltr in kan ..
Motor had 1,5 niet gelopen ,maar hij had de carb laten schoon maken en nog wat onderhoud gedaan ,druk op de knop en mooi lopen !
Toen ie eindelijk op themperatuur was kon ik eens aan het gas draaien ,Kippevel zeer vel oppakken steeds weer! rookte niet en alles werkte naar behoren!
Denk dat ik een goede inverstering gedaan heb !
Bedoeling is strippen ,geheel nieuw subframe lassen wat ik iets hoger plaats zodat ik de cardan weer in org positie kan zetten ,carcan krijgt eeen brace ,6 into 1 met korte Racefit voor het janken ,UPSD met 17'' ,achterwiel is al profecioneel verbreed voor 180 band dus die kosten heb ik niet , front nummerplaat met licht er in ,ander type Kawa kont en iets korter zadel alle Z1-R,verder nieuwe K$N's met dyno kitje, org tellerpartij ga ik zekers terug zetten!
Blok helemaal kaal maken er wordt zwart gespoten ,met alle deksel in de je raad het al ,Wrinkle ,hydrolische koppeling moet er ook zeker op komen..
Rest verzin ik wel terwijl ik aan het bouwen ben
Waarom een Kawa Z 1300 >
En toen stond de 300 kg schoon aan de haak in eens in de tuin
Vind de 6 cil in lijn altijd al klinken en vooral de kawasaki's watercooler erg imposant om te zien ,deze had ook nog het mooie vierkantige type tank er op waar 27 ltr in kan ..
Motor had 1,5 niet gelopen ,maar hij had de carb laten schoon maken en nog wat onderhoud gedaan ,druk op de knop en mooi lopen !
Toen ie eindelijk op themperatuur was kon ik eens aan het gas draaien ,Kippevel zeer vel oppakken steeds weer! rookte niet en alles werkte naar behoren!
Denk dat ik een goede inverstering gedaan heb !
Bedoeling is strippen ,geheel nieuw subframe lassen wat ik iets hoger plaats zodat ik de cardan weer in org positie kan zetten ,carcan krijgt eeen brace ,6 into 1 met korte Racefit voor het janken ,UPSD met 17'' ,achterwiel is al profecioneel verbreed voor 180 band dus die kosten heb ik niet , front nummerplaat met licht er in ,ander type Kawa kont en iets korter zadel alle Z1-R,verder nieuwe K$N's met dyno kitje, org tellerpartij ga ik zekers terug zetten!
Blok helemaal kaal maken er wordt zwart gespoten ,met alle deksel in de je raad het al ,Wrinkle ,hydrolische koppeling moet er ook zeker op komen..
Rest verzin ik wel terwijl ik aan het bouwen ben
Waarom een Kawa Z 1300 >
En toen stond de 300 kg schoon aan de haak in eens in de tuin