Bagtecs aluminium koffers

De koffers zijn binnen. Ziet er acceptabel uit, hier en daar een drupje kit dat naar buiten komt kieren (onder de rubberen pees dus niet te zien van de buitenkan), verder prima koffers. De slotjes zijn niet mega solide maar doen hun werk wel. Wat wel bijzonder is, is dat het plastic beschermfolie dat op de originele alu plaat zit gewoon is blijven zitten bij het knippen. Dat heb ik er maar af gepeuterd, kwartiertje werk. Met de juiste lengtes van de boutjes is het even puzzelen, staat niet heel duidelijk in de handleiding. Maar volgens mij heb ik nu alles op de juiste plek zitten.

Morgen de andere koffer eraan en dan zal ik ook wat foto’s plaatsen.

Al met al een prima aankoop, ben er content mee. Motea verkoopt ook binnentassen voor in de koffers, die koop ik er mogelijk nog bij, kunnen de koffers blijven zitten en kan toch alle bagage in een keer mee.
 
30BEE17F-05FC-4EE6-B4BD-E5D7520623A0.jpeg

Kitrandje piept naar buiten, boeit niet.

521C5623-5361-4930-9236-C4DFC7CF444D.jpeg

Randje had wat strakker gekund, zit onder de rubber pees dus lekker belangrijk 🥱


6D08CE15-FF82-47FE-991A-838C9DCF146C.jpeg

Je moet de gaten voor de bevestigingen zelf boren, eerste koffer goed aftekenen en dan voor de tweede koffer de gaten overnemen van de eerste. Koffers tegen elkaar, dikke stift erbij en klaar.

ED1ACD9B-E6B3-43BE-8AC4-31E339C34BE5.jpeg

Tadaa, helemaal klaar om op de boulevard bij @GorilaZz te gaan posen 😎

Prima koffers voor dit geld, afwerking is acceptabel, af en toe enige creativiteit nodig om bv het bevestigingsmechanisme te monteren, maar niets ernstigs. Voor die 400 euro verschil t.o.v. andere sets kan ik mooi een paar kilometer maken 😀.
 
Bekijk bijlage 1654043
Kitrandje piept naar buiten, boeit niet.

Bekijk bijlage 1654044
Randje had wat strakker gekund, zit onder de rubber pees dus lekker belangrijk 🥱


Bekijk bijlage 1654039
Je moet de gaten voor de bevestigingen zelf boren, eerste koffer goed aftekenen en dan voor de tweede koffer de gaten overnemen van de eerste. Koffers tegen elkaar, dikke stift erbij en klaar.

Bekijk bijlage 1654042
Tadaa, helemaal klaar om op de boulevard bij @GorilaZz te gaan posen 😎

Prima koffers voor dit geld, afwerking is acceptabel, af en toe enige creativiteit nodig om bv het bevestigingsmechanisme te monteren, maar niets ernstigs. Voor die 400 euro verschil t.o.v. andere sets kan ik mooi een paar kilometer maken 😀.
Ziet er goed uit toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan