Bagtecs aluminium koffers

Heb je een eigenbouw grondplaat dan?
De koffers hangen 62 cm uit elkaar. Dus als jouw grondplaat (of je topkoffer) smaller is dan 62cm is er niks aan de hand.
Bij een 39 liter kofferset komt daar (2 x 22cm voor de kofferbreedte) 44cm bij, dus de gehele breedte op de motor is 62 + 44 = 110cm.
Qua hoogte van een (OEM)grondplaat past het iig wel:
20160810_1238012.jpg


V-strom 39.jpg
 
Zo ziet het op mijn motor uit. Geen idee van welk merk het kofferrek is. Lijkt veel op jouw kofferrek maar hij is net effe anders.

20191027_170318.jpg
20191027_170107.jpg
 
Bevallen de koffers van Motea? Zelf zit ik er nu ook steeds naar te kijken maar ben erg benieuwd naar de kwaliteit.
 
Nice!
En zou je misschien kunnen vertellen hoe het werkt met zn montagekit? plaats je die op een willekeurige plek op de koffer zodat deze op je rek past (wat ik hoop) of zijn er al vaste plekken voor op de koffer zelf?
 
Ok is even geleden dit topic....
Ik overweeg een set te kopen voor mijn R1100GS
1.
Hoe doen deze Bagtecs het in vergelijking met de originele Hepco & Becker koffers ?
2.
Past zo'n set met bevestigingsmateriaal op de originele ondersteunen ?
3.
Slot is niet bijgeleverd. Wat voor slot moet er dan op ? Hangslot ? Of iets anders ?

Ik bedoel deze set, kost nieuw momenteel nog minder dan 2e handse HepcoBeckers zonder steunen !
"Aluminium Koffers Set voor BMW S 1000 XR, R 1100 GS/ R/ RS/ S 36-41L Bagtecs Atlas + adapter voor kofferrek"
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het allemaal zelf gemaakt, alleen de losse koffers via motea besteld.
Bevallen de koffers nog steeds? Geen minpunten na gebruik?
Ik ben van plan om dezelfde losse koffers bestellen om die aan m'n bestaande rek te knopen. Ipv de standaard Buell Ulysses koffers.
 
Bevallen de koffers nog steeds? Geen minpunten na gebruik?
Ik ben van plan om dezelfde losse koffers bestellen om die aan m'n bestaande rek te knopen. Ipv de standaard Buell Ulysses koffers.
Door omstandigheden nog niet in gebruik genomen. Zou ze gebruiken voor Noorwegen maar daar zijn we dus nooit aantoe,gekomen.
 
Ok is even geleden dit topic....
Ik overweeg een set te kopen voor mijn R1100GS
1.
Hoe doen deze Bagtecs het in vergelijking met de originele Hepco & Becker koffers ?
2.
Past zo'n set met bevestigingsmateriaal op de originele ondersteunen ?
3.
Slot is niet bijgeleverd. Wat voor slot moet er dan op ? Hangslot ? Of iets anders ?

Ik bedoel deze set, kost nieuw momenteel nog minder dan 2e handse HepcoBeckers zonder steunen !
"Aluminium Koffers Set voor BMW S 1000 XR, R 1100 GS/ R/ RS/ S 36-41L Bagtecs Atlas + adapter voor kofferrek"

passen niet op standaard BMW steunen, moet je een apart rek voor kopen.

Sloten zitten erbij.

Nee ik heb geen aandelen maar overweeg ook een setje te kopen. Voor die 270 piek kun je je bijna geen buil vallen toch? En anders heb je 2 hele groepte broodtrommels 😉
 
grap uitleggen is nooit leuk
ook al zijn het slechte grappen.

heb iedergeval niks met jou te maken
Oh oké, ik dacht omdat ik als @TS misschien iets meer had kunnen betekenen voor dit topic. Helaas zit het er voorlopig niet in om de koffers te monteren En te testen. Ik moet ook nog een zelfde soort set op de GSR750 gaan monteren. Als het er van komt dan post ik het hier.
 
Met de set, hele spul compleet was 160 euro (set met 35 en 40 liter koffer). Kan ik niet zelf voor gaan rotzooien. Daar ben ik ook te lui voor geworden overigens 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan