crazy987
MF veteraan
Betreft een Suzuki GSX600F uit 1998
+/- anderhalf jaar terug m'n balhoofdlager vervangen wegens een dood punt, reed allemaal niet lekker meer dus vervangen die hap.
Goed setje conische lagers besteld, oude eruit, nieuwe erin, zo gepiept.
Nu, 20.000km verder merkte ik in combinatie met de wind ineens op dat de motor wel erg anders deed.
Thuis even op de bok, en ja hoor, net rechts van het midden, dood punt waar ik hem verwachtte gezien de afwijking tijdens het rijden.
Maar persoonlijk vind ik 20K voor een setje balhoofdlagers wel erg kort, de kosten zijn het niet want een setje lagers kost maar +/- 50 euro, maar het kost wel weer veel wat tijd.
Ligt het aan mij, of gaan ze bij iedereen maar zo kort mee?
+/- anderhalf jaar terug m'n balhoofdlager vervangen wegens een dood punt, reed allemaal niet lekker meer dus vervangen die hap.
Goed setje conische lagers besteld, oude eruit, nieuwe erin, zo gepiept.
Nu, 20.000km verder merkte ik in combinatie met de wind ineens op dat de motor wel erg anders deed.
Thuis even op de bok, en ja hoor, net rechts van het midden, dood punt waar ik hem verwachtte gezien de afwijking tijdens het rijden.
Maar persoonlijk vind ik 20K voor een setje balhoofdlagers wel erg kort, de kosten zijn het niet want een setje lagers kost maar +/- 50 euro, maar het kost wel weer veel wat tijd.
Ligt het aan mij, of gaan ze bij iedereen maar zo kort mee?