Ball joints schakelstang

Two Wheeled Maniac

Sleutelende Student
3 mrt 2014
1.646
632
Delft
Bij allebei mijn motoren zijn de ball joints versleten van de schakelstang, met speling tot gevolg. Voor het trefzekere schakelen wil ik ze vervangen. Toevallig hebben ze op beide motoren m6 draad, maar aan de ene kant van de achakelstang is het interne draad van de Ball joint links en aan de andere kant rechts. Weet iemand waar ik zo'n set kan krijgen? Uit het wereldwijde web kon ik nog niet het gewenste resultaat vinden in ieder geval. Eventueel RVS zou denk ik wel mooi zijn. Voorbeeld:
1000004024.jpg
 
Bij de stangkop en uniball mis ik de draadeinde aan de kogel. Die zijn er in overvloed te vinden ja.
Ali is vaak verzinkt en ik trek de kwaliteit van in twijfel. Al hoewel ik hier ook wel al wat webshops ben tegengekomen die eigenlijk exact hetzelfde ogende verkochten.
meestal zit er alleen speling tussen de alu arm en de stalen pen vh kogelgewricht.
Bij mij op de kogels. Ik kan het huis stil zien hangen terwijl ik aan de stang wiebel en hoor het tikken.
Bij auto- of motorsport bedrijfjes zoals rematech bijv.
Rematech.nl

Die kogelgewrichtjes kosten een euro of 4, dus de verzendkosten zijn vaak het meest kostbare.
Thanks! Had ik nog niet aan gedacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan