Ben GVD me rijbewijs kwijt. :(

Random Hero

Die hard MF'er
3 okt 2002
678
2
Leeuwarden
Een lekker dagje :] met wat MF volk in het noorden, had voor mij niet zo'n mooi einde.

Ik reed redelijk vlot vanuit Drachten naar Leeuwarden en ik dacht ik trek hem nog ff open op de Hemrik(plaatselijk industrieterrein). Jammergenoeg voor mij mag ik daar maar 50 en reed ik 140. Je raad het al, oom agent vond het niet leuk dat ik, op een lege weg, aan het spelen was en vorderde mij rijbewijs in. :(

Het ergste is nog dat ik me rijbewijs nodig heb voor me werk. Weet iemand hoe ik nu het beste kan handelen om zo snel mogelijk me rijbewijs terug te krijgen? Kan mijn baas misschien wat druk uit oefen, omdat ie anders inkomsten mist ofzo?
 
ik ben ook mijn rijbewijs kwijtgeraakt, vorige week op een dinsdag
met 132 op een 80km weg, brief geschreven en vrijdagmiddag kon ik
het weer ophalen, was de eerste (en hopelijk de laatste) keer.
 
vet klote.. heel klote

tja ik speel ook met mijn rijbewijs..rijd te vaak 200+ .. :(
 
ik ben ook mijn rijbewijs kwijtgeraakt, vorige week op een dinsdag
met 132 op een 80km weg, brief geschreven en vrijdagmiddag kon ik
het weer ophalen, was de eerste (en hopelijk de laatste) keer.
Dit is ook mijn eerste keer, wat zet je in zo'n brief om hem zo snel weer terug te krijgen?
 
Mooi klote !! Bel morgen met het parket en schrijf een briefje naar de officier van justitie.Echter aangezien dit een 70+ overschrijding is èn ook nog eens meer dan 100% èn in de bebouwde kom is de kans vrijwel nihil dat jij je rbw terugkrijgt voor de zitting welke binnen 4 mnd moet hebben plaatsgevonden.Dat jij je werk niet meer naar behoren kunt uitvoeren kan ze jammergenoeg geen reet schelen,dat zijn zo zeggen ze "de consequenties die jezelf neemt door zo hard te rijden....".Ook worden dergelijk hoge overtredingen aan gemeld bij het cbr waardoor je ook nog eens verplicht bent mee te werken aan een rijvaardigheidsonderzoek al stelt dat niet zoveel voor en kost het je alleen maar extra geld.Hoedanook is het de komende tijd best lekker fietsweer ....

Suck6 ermee ...
 
Mooi klote !! Bel morgen met het parket en schrijf een briefje naar de officier van justitie.Echter aangezien dit een 70+ overschrijding is èn ook nog eens meer dan 100% èn in de bebouwde kom is de kans vrijwel nihil dat jij je rbw terugkrijgt voor de zitting welke binnen 4 mnd moet hebben plaatsgevonden.Dat jij je werk niet meer naar behoren kunt uitvoeren kan ze jammergenoeg geen reet schelen,dat zijn zo zeggen ze "de consequenties die jezelf neemt door zo hard te rijden....".Ook worden dergelijk hoge overtredingen aan gemeld bij het cbr waardoor je ook nog eens verplicht bent mee te werken aan een rijvaardigheidsonderzoek al stelt dat niet zoveel voor en kost het je alleen maar extra geld.Hoedanook is het de komende tijd best lekker fietsweer ....

Suck6 ermee ...

Sorry maar absoluut geen medelijde met je....
 
Ja sorry hoor maar eigen schuld dikke bult.
Ok te hard rijden op een 80 km weg dat kan
maar op een 50 km weg zo hard rijden is gewoon associaal.

Hallo... industrieterrein...

Iig wel KLOTE voor je zeg... :(

Jammer dat er zo'n eind aan zo'n mooie dag komt... ;(
 
JEZUS wat erg man! :( :( :( Eerst al die FUCKING agent op Tjalleberd, ouwe chagrijn.. en nou DIT! WAT EEN LULHANNES ZEG. Lege weg man, kom op, dan laat zo iemand toch met een waarschuwing en knikkende knieen weer naar huis rijden, vuile stinkaap. Echt niet te geloven man.

ZONDE!
 
Ja sorry hoor maar eigen schuld dikke bult.
Ok te hard rijden op een 80 km weg dat kan
maar op een 50 km weg zo hard rijden is gewoon associaal.
Heb je telepathische gaven ofzo? Kan me namelijk moeilijk voorstellen dat jij kan inschatten of iets al dan niet gevaarlijk en/of associaal is zonder dat je weet hoe de verkeersomstandigheden ter plaatse zijn....

Te hard rijden op een 80 km weg is ok, maar op een 50 km weg niet :? :X
 
Hoop dat je kan carpoolen anders ben je op de NS aangewezen en das pas echt balen :P
Succes ermee, ennuh volgende keer een traantje laten en veel spijt betuigen,meneer agent is daar wel een beetje vatbaar voor. ;)
Een lekker dagje :] met wat MF volk in het noorden, had voor mij niet zo'n mooi einde.

Ik reed redelijk vlot vanuit Drachten naar Leeuwarden en ik dacht ik trek hem nog ff open op de Hemrik(plaatselijk industrieterrein). Jammergenoeg voor mij mag ik daar maar 50 en reed ik 140. Je raad het al, oom agent vond het niet leuk dat ik, op een lege weg, aan het spelen was en vorderde mij rijbewijs in. :(

Het ergste is nog dat ik me rijbewijs nodig heb voor me werk. Weet iemand hoe ik nu het beste kan handelen om zo snel mogelijk me rijbewijs terug te krijgen? Kan mijn baas misschien wat druk uit oefen, omdat ie anders inkomsten mist ofzo?
 
Als je te hard rijdt en je rijbewijs wordt terecht ingenomen moet je niet op een forum gaan lopen janken. :(
Advies vragen mag natuurlijk altijd.
 
Ja sorry hoor maar eigen schuld dikke bult.
Ok te hard rijden op een 80 km weg dat kan
maar op een 50 km weg zo hard rijden is gewoon associaal.
Waarom kan je wel tehard rijden op een 80KM weg en niet op een kaarsrechte weg die helemaal leeg is :? Maar het idd mijn eigen schuld. |(
 
Wat zijn we weer medelevend.. Hij vraagt alleen hoe hij zijn rbw terug kan krijgen...
zijn er hier een paar die 'm de grond in boren.. Ja daar zit je dan echt nog op te wachten..alsof rbw weg nog niet genoeg is.. :Z :X

En idd, op een industrieterrein is vaak de max snelheid 50.. maja, juist daar zijn meestal lange rechte lege wegen ver weg van woonwijken te vinden.. Als je perse hard wilt rijden, dan is dat daar nog wel het veiligste..
Maja, kloteagenten ook altijd. sterkte ermee, en zo te lezen moet je 'm binnen een weekje wel terug hebben (heb er zelf geen ervaring mee gelukkig)
 
Als ze je (motor-)rijbewijs innemen betekent dit dan ook dat je je auto-rijbewijs kwijt bent? Het is immer 1 papiertje. Lijkt me opzicht niet erg logisch. Of scheuren ze het A-deel er vanaf????
 
Ik ken de Hemrik vrij goed, en op zondag zie je daar dus echt (bijna) niemand, en er liggen daar bovendien een paar leuke weggetjes waar het leuk spelen is. waar was het precies dat je gepakt werd??

Iig heel erg kut dat je je rbw mocht inleveren......
 
Terug
Bovenaan Onderaan