Erwin P
Crashtest dummy
Beetje een bijzondere vraag.
Ik heb een Stark Varg, die elektrische crosser.
Op zich een fijne goede motor om mee te rijden en het rijwieldeel en aandrijving zijn echt subliem, maarrrr....
Iets wat heel makkelijk goed te maken was en al 100 jaar goed werkt op andere motoren is Stark niet in geslaagd. Gewoon goede werkende knoppen aan het stuur. Aan de linkerkant zitten 3 knoppen. ''Aan'', ''Up'' en ''Down''.
Aan moge duidelijk zijn, Up en Down ga je mee door de rijmodi. Nu heb ik een paar keer zand tussen de Aan knop gehad waardoor de motor niet aan of uit te zetten was. Beetje blazen, meppen enz wel weer gangbaar. Nu was het gister tijdens een wedstrijd de Down knop. De down knop gebruik je niet alleen om in rijmodi omlaat te gaan, maar ook na het aanzetten van de motor hem in de ''versnelling'' te zetten. Echter is dat niet meer goedgekomen en tot op heden doet de motor niks. Het lijkt er op dat de hele stuurschakelaar overleden is.
Dat komt uiteraard wel weer goed, maar ik heb geen zin in elke keer gezeik en dat een stuurschakelaar een slijtageonderdeel wordt.
Hebben jullie mooie bijdehandse oplossingen hiervoor?
Ik zit er aan te denken om iets van doorzichtig lamineer folie er om heen te krimpen, maar misschien dat jullie een mooiere methode weten.
Ik heb een Stark Varg, die elektrische crosser.
Op zich een fijne goede motor om mee te rijden en het rijwieldeel en aandrijving zijn echt subliem, maarrrr....
Iets wat heel makkelijk goed te maken was en al 100 jaar goed werkt op andere motoren is Stark niet in geslaagd. Gewoon goede werkende knoppen aan het stuur. Aan de linkerkant zitten 3 knoppen. ''Aan'', ''Up'' en ''Down''.
Aan moge duidelijk zijn, Up en Down ga je mee door de rijmodi. Nu heb ik een paar keer zand tussen de Aan knop gehad waardoor de motor niet aan of uit te zetten was. Beetje blazen, meppen enz wel weer gangbaar. Nu was het gister tijdens een wedstrijd de Down knop. De down knop gebruik je niet alleen om in rijmodi omlaat te gaan, maar ook na het aanzetten van de motor hem in de ''versnelling'' te zetten. Echter is dat niet meer goedgekomen en tot op heden doet de motor niks. Het lijkt er op dat de hele stuurschakelaar overleden is.
Dat komt uiteraard wel weer goed, maar ik heb geen zin in elke keer gezeik en dat een stuurschakelaar een slijtageonderdeel wordt.
Hebben jullie mooie bijdehandse oplossingen hiervoor?
Ik zit er aan te denken om iets van doorzichtig lamineer folie er om heen te krimpen, maar misschien dat jullie een mooiere methode weten.