Bikers'Classics 14e editie 1,2,3 juli 2016

Evil Knievel

Die hard MF'er
2 jul 2012
554
6
Amersfoort
ob_f31a36_bikers-class.png


bikers-classics-2016-het-aftellen-begonnen.jpg



Welcome to Biker's Classics | Biker's Classics


Het is weer begonnen!

Wie gaat er weer!?!

I'm in! :]
 
Nou om eerlijk te zeggen ben ik nooit aleen als toeschouwer daarheen geweest dus was altijd van alle faciliteiten voorzien:
Motorfiets om rondjes te rijden,
Koud bier (voor een normale prijs)
Vervoer om rondom het circuit te rijden, echt een aanrader en ik wil nooit meer zonder
BBQ
Goeie slaapplek

Het evenement verder vind ik de sfeer zo enorm goed!
Alles en iedereen heeft dezelfde interesse, hobby en grote verhalen.
De 4 uurs race, markt en tja het concert.... Daar begin ik niet over. Dat vind ik gewoon een aanfluiting. Ieder jaar eigenlijk. Misschien ligt dat aan mij.

Al bij al.... 9 jaar lang al een weekend om naar uit te kijken.
 
Nog minder dan 3 weken en dan gaat het klassieke geweld weer beginnen.

Zijn er gier nog meer die deelnemen of überhaupt gaan kijken?
 
Laatst bewerkt:
Nou om eerlijk te zeggen ben ik nooit aleen als toeschouwer daarheen geweest dus was altijd van alle faciliteiten voorzien:
Motorfiets om rondjes te rijden,
Koud bier (voor een normale prijs)
Vervoer om rondom het circuit te rijden, echt een aanrader en ik wil nooit meer zonder
BBQ
Goeie slaapplek

Het evenement verder vind ik de sfeer zo enorm goed!
Alles en iedereen heeft dezelfde interesse, hobby en grote verhalen.
De 4 uurs race, markt en tja het concert.... Daar begin ik niet over. Dat vind ik gewoon een aanfluiting. Ieder jaar eigenlijk. Misschien ligt dat aan mij.

Al bij al.... 9 jaar lang al een weekend om naar uit te kijken.

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Rijdt er een busje rond het circuit?

Ik ga er dit jaar voor het eerst heen voor fotowerk en moet nog uitzoeken welke plekken mooi zijn om te staan *O* :Y
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Is het ook nodig als bezoeker de tickets vooraf te kopen ?
En heeft iemand nog tips voor een bezoeker ?
 
Vooraf zijn de tickets 10 euro goedkoper. 30 ipv 40.

Tip als bezoeker. Zorg dat je je foto toestel en of video camera bij de hand hebt. Je weet nooit wie je tegenkomt.

Heb er weer veel zin in!
 
Is dat een ticket voor één dag, of voor drie ?
En nu maar hopen op mooi weer.
De hagelstenen zijn groot die kant op.
 
Is dat een ticket voor één dag, of voor drie ?
En nu maar hopen op mooi weer.
De hagelstenen zijn groot die kant op.

Je geloofd het niet hè?! _O-
Maar dat is echt voor 3 dagen! De eerste keer toen ik er kwam, moest ik ook even goed kijken. Pas toen ik het bandje voor 3 dagen om kreeg geloofde ik het :)
 
Je geloofd het niet hè?! _O-
Maar dat is echt voor 3 dagen! De eerste keer toen ik er kwam, moest ik ook even goed kijken. Pas toen ik het bandje voor 3 dagen om kreeg geloofde ik het :)


Haha....

Mijn ticket kost €415,- en pas toen ik mijn bandje om kreeg realiseerde ik dat het mijn duurste armband was die ik had en na 3 dagen eigenlijk niks meer waard was dan 3 onvergetelijke dagen op Spa en top ambiance met alle andere deelnemers en publiek..
 
Haha....

Mijn ticket kost €415,- en pas toen ik mijn bandje om kreeg realiseerde ik dat het mijn duurste armband was die ik had en na 3 dagen eigenlijk niks meer waard was dan 3 onvergetelijke dagen op Spa en top ambiance met alle andere deelnemers en publiek..

:Y

Ik ken het verhaal van een mede MF'er die er gereden heeft in 2013. Alles bij elkaar ben je voor een race weekend Bikers' Classics zo E 1000,- kwijt. Maar precies wat je zegt: Een ervaring om nooit te vergeten :]
 
Haha....

Mijn ticket kost €415,- en pas toen ik mijn bandje om kreeg realiseerde ik dat het mijn duurste armband was die ik had en na 3 dagen eigenlijk niks meer waard was dan 3 onvergetelijke dagen op Spa en top ambiance met alle andere deelnemers en publiek..

Rij je dit jaar mee met de ZXR?
 
Rij je dit jaar mee met de ZXR?

Yes! Voor de tweede keer!
Heb 3x mee gedaan met een RD350 maar dat tweetakt spul bleef maar onderhoud en geld kosten.

De ZXR heeft me tot nu toe ook veel tijd, energie en geld gekost maar het rijd echt super!

Rij je zelf ook, op een Yamaha zo je naam te zien?
 
Ik heb (onder andere O-) ) een VFR750, maar kom enkel foto's maken :Y

Ik ben wel eens op Spa geweest maar niet tijdens de BC, dus ik ben heel benieuwd naar de mensen en sfeer volgende week! Het schijnt echt schitterend te zijn dus ik kan me zeker uit gaan leven met foto's maken :9~
 
Aaah nice! Zeker voor de eerste keer zal je van de sfeer smullen. Althans dat had ik wel. Iedereen heeft dezelfde interesse en vergeleken een "normale" teackday vind ik de sfeer ook over de deelnemers echte helemaal top. Als je een rondje loopt ben je 2 uur en 4 a 5 biertjes en mooie verhalen verder.
 
Door onverwachte omstandigheden moeten we ons opofferen en gaan we morgen toch :)
Weet er iemand wanneer en waar de handtekeningensessies zijn?
 
Inmiddels gevonden. Net terug van 4-uurs race. Al 5 jaar naar de Bikers' Classics en nu voor het eerst deze race bijgewoond. We stonden in de pitstraat. Man wat is het gaaf om al die actie en spanning van dichtbij mee te maken!
 
Nou, ik heb ook genoten!! Heel veel foto's gemaakt, veel gelachen en geouwehoerd en nieuwe vrienden gemaakt. Zal vandeweek wel wat foto's posten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan