Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het was zomaar een idee, want ik begin wanhopig te worden ! Waarschijnlijk is het mijn eigen schuld, ik heb het stationair toerental destijds geregeld met de gaskabel losser zetten, zodat het volgas nu onmogelijk is. Power is geen probleem, maar nu is de max 73 kmpu. 100 moet haalbaar zijn toch?
Niet om heel erg lullig te doen, maar als jij op die manier je stationair afstelt ben ik bang dat een motorblok overbouwen net iets te hoog gegrepen is voor je.Ja, het was zomaar een idee, want ik begin wanhopig te worden ! Waarschijnlijk is het mijn eigen schuld, ik heb het stationair toerental destijds geregeld met de gaskabel losser zetten, zodat het volgas nu onmogelijk is. Power is geen probleem, maar nu is de max 73 kmpu. 100 moet haalbaar zijn toch?
carburateur vervangen???? ipv. motor
TS heeft nú nog het ori honda blokje er onder.
Hij zegt zelf niks over imitatie..TS heeft nú nog het ori honda blokje er onder.
Hij wil zijn motor opvoeren, en hij moet 11kW op kenteken houden vanwege zijn rijbewijs.Wat AadmanZ zegt...
Gast, als het je al niet eens lukt om een simpel (maar oerdegenlijk) motortje als een 125 Twin af te stellen, dan gaat het je ook niet lukken om er een 250 blok in te wurmen, die je dan ongetwijfeld ook af moet gaat stellen.
Wat je moet doen, lekker doorzetten. Gewoon blijven proberen met afstellen.
Begin bij de timing van de ontsteking, zet die eerst goed.
Daarna ga je de klepspeling en mogelijk zelfs de kleptiming controleren (is een fluitje van een cent bij zo'n blokje) controleren.
Daarna trek je de carburateurs eraf, ook de gaskabel even helemaal loshalen.
De carburateurs ga je mooi schoonmaken en je gooit er direct een revisiesetje tegenaan, dan heb je daar nooit meer gezeik mee.
Wat nieuwe pakkingen voor de inlaat, en while youre at it meteen een nieuw luchtfilter en nieuwe bougie'tjes.
Daarna de gaskabel smeren en de boel weer in elkaar zetten.
Daarna starten, en aan de fijnafstelling beginnen van de carbs.
Heb wel wat geduld want het afstellen van de kleine Honda 4 taktjes komt meestal erg nauw.
Eenmaal goed afgesteld niet meer aanzitten en 10x rond de wereld rijden. Offroad.
maar als het opgelost word ben ik tevreden.
Hij zegt niks over een imitatieblokje..Ik ook, want ik zie veel liever dat honda blokje eronder handen dan zo'n kloon.