BMW R 1100RS deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jeroen,

Het vervangen van de achterremschijf is ook een klusje wat meer gereedschap vergt. Om een idee te krijgen:

Als je op Youtube zoekt onder bmw service kom je allerlei leuke instructiefilms tegen.

Geniet ook van de sappige taal.

Roelof.
 
Laatst bewerkt:
@Jeroen: wat betreft de rit; ik kan 22 juni in ieder geval niet.
En mijn voorkeur gaat ook uit voor de lange rit.

Groet,

Angelo
 
Laatst bewerkt:
@jeroen
Kenny heeft bij mij ook nieuwe schijven gemonteerd, en inderdaad geen orginele, die zijn belachelijk duur zij hij, maar italiaans geloof ik, ik heb ze er vorig seizoen op gekregen en nu ook de winter door geen roest, ze zijn goed en voor de voorkant weet ik alleen, scheelde bijna de helft heb ik begrepen, en ze zijn ook dikker, de 28e mag ik weer naar Kenny voor de voorvork keerringen, zal de beemer ook gelijk weer lekkerder rijden verwacht ik.
 
Dank je voor de aanvulling Ton! Had dus al een beetje het vermoeden dat Kenny voor goedkoper EN beter zou gaan. 28e is nog best een endje weg... Je rijdt nog wel gewoon door? Hoop voor je dat het dan naar tevredenheid verholpen mag zijn de 28e en dat je ritje terug een stuk lekkerder gaat dan het ritje heen..

Groet,

Jeroen
 
ik ga ook voor de lange rit, hopende dat ik kan, ik heb een zoontje die hoofdklasse voetbalt, dus ik ben elke keer de sigaar om te rijden als ik niet hoeft te werken, en mijn echtgenote werkt ook weekenden in de verpleging, dus word niet makkellijk, maar ik zou het wel heel leuk vinden om iedereen eens te ontmoeten.
 
Beste allemaal,

Het BMW R11xxRS (en R1xxxR voor 2 speciale gasten en RT voor 1 heel speciale gast, Beemer Bert, de Godfather van dit draadje!! :-)) ritje staat ingepland op zaterdag 20 juli.

Verzamelen Koudelaan 4, 3749 AM, Lage Vuursche om 11:00 (is hopelijk niet te vroeg voor je Bert?), eerst koffie/thee/koekje dan doen we het lange rondje dat ik vooraf nog met Karin zal proefrijden, Karin is trouwens met haar R uiteraard als één van de twee speciale gasten van de partij, Roelof is er hopelijk ook bij met zijn R1200R als de andere speciale gast.

Ongeveer om 14:00 weer terug voor Bockworst, bier, krentenbollen en voor de liefhebbers wijn en of fris. Bij heel fraai weer kan eventueel de BBQ ook wel aangestoken worden. Iedereen is van harte uitgenodigd en laat ff weten of je mee rijdt dat maakt voor mij het inkopen wat makkelijker.

Als Karin en ik het rondje hebben gereden en geen gekke dingen tegen zijn gekomen, zal ik ff een Print Screentje plaatsen en voor de liefhebbers het .gpx bestandje.

Groeten, Jeroen en Karin.
 
Laatst bewerkt:
Helaas moet ik op 20 juli verstek laten gaan. Op deze dag rijd ik van Nijmegen weer terug naar Den Helder na een (hoop ik) voor mij en mijn vrouw Nelly gunstig verlopen Nijmeegse Vierdaagse. Om dan op de motor voor 11:00 uur weer terug te rijden naar de Lage Vuursche zie ik dan niet echt zitten.

Groeten en veel plezier allemaal,
Hans
 
Ook ik zal helaas niet mee kunnen rijden. '(
Ik geniet dan nog van de zomervakantie met het gezin in Zuid -Frankrijk.

Was vorig jaar erg gezellig.
Veel rijplezier voor degen die wel meegaan.

Groet,
Jos
 
Laatst bewerkt:
Jeroen en Karin,

Ik zou wel kunnen, maar heb je nog een optie in juni? Wellicht krijgen we dan wat meer deelnemers; in juli zitten we midden in de vakanties.

Roelof.
 
Dag Jeroen,

Gaat 'm voor mij ook niet worden. Dit jaar vroeg met zomervakantie, dus ben weg.

Net als Angelo gaat het derde weekend van juni ook niet worden en het ik het eerste weeekend ook al plannen... :X

Als vele wel kunnen, lekker gaan :] toeren dan, zou ik zeggen. Volgende keer beter!

Groet,
Pieter-Bas
 
20 juli is de eerste mogelijkheid die ik echt vast kon leggen in het KLM indelingssysteem, de eerste zaterdag van juni vieren we de verjaardag van mijn zoon, de tweede zaterdag heb ik een reünie van mijn middelbare school, de derde zaterdag heb reserve dienst, de vierde zaterdag (22 juni) verschijnt donderdag a.s. op het rooster. Wie zouden op 22 juni dan wel kunnen??

Groet,

Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Is er nog plaats voor deze newbie, op zaterdag 22 juni? Ik ben heel graag van de partij!

Pietro

Oeps..te voorbarig! 25 jarig huwelijksfeest van mijn broertje op die dag. Het feest is pas 's avonds, dus wellicht wel kennis maken en een rit en niet blijven hangen!
11.00 uur vind ik een mooie tijd om af te spreken.Lage Vuursche is ook bekend terrein. Ik heb in de buurt, in Hollandsche Rading, mijn opleiding voor de geneeskundige troepen gehad. (79/2; toen de militaire dienst nog bestond ).
 
Laatst bewerkt:
22 juni moet ik optreden in Weert, maar dat is eigenlijk dus pas s'avonds. Ik weet nog niet hoe die dag eruit gaat zien, maar overdag zou het wel mogelijk moeten zijn om mee te rijden.

Angelo
 
Laatst bewerkt:
Voordat we allemaal vrij gaan regelen voor zaterdag 22 juni: morgen kan ik bellen met indelingen of ze al kunnen zien of ik de 22e vrij ben en zo niet, of ze nog wat kunnen regelen voor me (desnoods laat melden die avond).

Ik heb net gekeken of ik in het indelingssysteem nog een "zacht verzoek" voor vrij op de 22e kon zetten, maar dat gaat niet. Dat kan weer wel voor de 29 juni, 6 juli en 13 juli. Het verschil tussen een "zacht verzoek" en een hard verzoek (zoals ik voor de 20e juli heb gedaan) is dat ik een hard verzoek direct krijg toegewezen als er die dag niet al 25 man voor me waren (omdat ie zo mooi werkt krijg ik er maar 16 per jaar, klinkt veel, maar 1 verjaardag kost al 2 verzoeken omdat je niet de volgende ochtend om 05:35 wilt melden voor een heen-en-weertje Berlijn door naar Istanboel bijvoorbeeld). Weggegooid is mijn SuperJoker (ja, zo heet een hard indelingsverzoek echt bij ons) van 20 juli niet, ik zou ook nog met de mannen van de middelbare school gaan mountainbiken en die happening vindt dus nu op 20 juli plaats.

Een zacht verzoek weet ik pas 4 weken van te voren of de indelingscomputer er wat mee heeft gedaan. Heb je dus duidelijk minder aan dan een SuperJoker en daarom heb ik die dingen dus onbeperkt....

Dus, het wordt toch weer net zo'n toestandje als de editie van vorig jaar met een boel berichtjes, en flink wat geschuif, maar het resultaat, een gezellig treffen met een mooie rit, telt!

Samenvattend: vrij veel mensen kunnen de 22e juni. Dinsdag kan ik melden of ik dan ook kan. Stel ik kan dan niet, dan zouden de mensen die hebben aangegeven wel te kunnen op die dag ook in Lage Vuursche kunnen beginnen, maar dan bijvoorbeeld verzamelen bij restaurant De Bosrand (die heeft een grote parkeerplaats) en dan daarvandaan het ritje doen.

Willen we met zijn allen toch liever bij mij thuis starten met de koffie en eindigen met de Bockworst/bier/etc, dan stel ik voor dat we gaan turfen wie op 29/6, 6/7 of 13/7 kunnen. Vervolgens klop ik die dan in het indelingssysteem en doe er meteen een mailtje achteraan naar de indeelsters, die kunnen soms ook wonderen verrichten! Maar voor hetzelfde geld kan ik morgen een definitief GO geven voor 22 juni, het lijkt er op dat die datum de meeste forum deelnemers gaat passen.

Fijne 2e Pinksterdag en tot morgen (mag ik ook mijn RS weer ophalen bij Kenny, heerlijk!)
 
Laatst bewerkt:
Van jouw huis naar Weert, kom je toch al ongeveer langs Lage Vuursche!

Jazeker! *D
Als we gaan rijden op 22 juni, dan moet ik met de band e.e.a. regelen qua vervoer van de apparatuur e.d. En ik kan dan met de motor doorrijden naar Weert.
We blijven daar slapen bij de ouders van de gitarist en vanaf daar kan je prima o.a. richting de Eifel rijden. ;)
Ik ben eens al eerder vanaf Weert met de motor binnendoor teruggereden door België naar huis. :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan