BMW R1100RS/R1150RS/R1200ST en R1200RS ervaringen deel 5

Wij ook weer thuis!

Was een super dag!!! *O* *O* *O*

Heerlijk weer, aangenaam gezelschap, zeer mooie route; lekker slingeren en al voldoende bloesem om van te genieten.

Begonnen we met een beetje pech voor Noortje
preview


Al snel lagen de heren voor haar op de knieën
preview


Beetje lucht er bij...
preview



En opgelost!!!
Vervolgens was het alleen maar pret!


Dank Thijs voor deze bijzonder mooie route, ik heb genoten!!!


Gelukkig hebben wij de foto's nog... ;)

preview


preview
 
Top dag en een hele leuke routes met stukken die ik nog nooit eerder had gezien.

Voor wie zelf een lekke band het hoofd wil bieden, in de aanbieding bij Louis voor 15 euro, komt 5 euro verzend kosten bij.
Zonder zo'n setje had deze dag er heel anders uitgezien.....


Slime Pannen-Set groß, für schlauchlose Reifen kaufen | Louis Motorrad & Feizeit


10032590_910_15.JPG


Ik heb een gratis BMW setje, echter zonder veters, ziet er toch minder uit.
Denk dat ik deze ook maar ga bestellen, lijkt onmisbaar voor een vakantie....
 
Laatst bewerkt:
wij zijn ook weer thuis! Met 460 km extra op de klok.

Thijs bedankt voor de organisatie

Roelof & Janny.
 
@Thijs, Wat een mooie rit heb je uitgezet. Het was echt genieten. En wat een mooi weer.

Overigens voor zij die er vandaag niet bij waren: Het ABS werkt werkt weer volledig!! Gisteren heb ik alles ge-fine-tuned en dat merk ik! De sensoren staan nu op 0,30 ipv van de gebruikelijke 0,5 tot 0,55.

Ik vond het vandaag super omdat er rekening werd gehouden met iedereen. Dank daarvoor! Het valt me sowieso op dat bij elke rit die ik tot nu toe heb meegemaakt dat er goed rekening wordt gehouden met elkaar. Iedereen houdt zich aan het moto: Samen uit, samen thuis. Ik vind dat erg tof! En het thuisfront ook!

Goed, tot snel bij de volgende rit! grt Peter

(PS: misschien moet ik mijn naam veranderen in Micky Mouse, de rode RS....)
 
Leuke rit gehad vandaag, begon met een beetje pech voor Noortje
Lekke band :( Maar was echter in een wip gerepareerd *O*

full
 
Bedankt voor de leuke dag allemaal, en vooral Thijs voor de organisatie! Leuke route in een deel van Nederland waar ik niet zo vaak kom.
Weet nu ook waarom de Garmin niet wou meewerken. Ik had wel de navigatie instellingen gecontroleerd, dus op voorkeur 'snelste route', maar was vergeten dat 'vermijd snelwegen' nog aangevinkt stond☺️
 
Jullie allemaal bedankt, het goede gezelschap maakt zo'n dag uiteindelijk tot een succes! en het mooie weer - Dank, Jan- doet ook een heeeeleboel natuurlijk Bandje van Noortje was uiteindelijk toch vlot verholpen gelukkig, met dank aan de GoldWing club.....
Jammer van die kermis, anders konden we door het oude poortje naar de pont in Schoonhoven en natuurlijk heel jammer dat we Ab en Michel bij de lunch moesten missen. Gelukkig kwam dat later op de route weer goed. Alles bij elkaar een geslaagde RS-toer.... Jan heeft al een beetje toegezegd dat 'ie in het najaar wel een Betuwe route in elkaar wil klussen, dus ook maar vast een datum prikken....?
 
Thijs, hartstikke bedankt voor het uitzetten van de hele mooie route en iedereen bedankt voor de gezelligheid! Was een prachtige dag.
Ga de volgende keer proberen om gezamenlijk met jullie te lunchen... :Y hoewel de lunch met Ab natuurlijk ook heel gezellig was.. ;)
Groet,
Michel
 
Nou Ron, die was me inderdaad al opgevallen, mooi zwart is niet lelijk. En met de modificaties die ik heb gedaan ben je klaar; meer heb je niet nodig :+ . Dan is het een koopje natuurlijk, anders dan die 'nieuwe' ST 2005/6 voor bijna 10.000 @ MotoPort
 
Terug
Bovenaan Onderaan