Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ha Ootje,
die Touratech beugel is mooier en beter (vind ik en mijn bijna 300 Euri) en is er in RVS. De achterste zijn er in chroom, grijs of zoewart. Beide in BMW 'wit' leek me ook wel wat.
Maar niet getreurd, je ziet waarschijnlijk de achterste niet vanuit jouw positie...
Jawel Ootje, maar ik wacht even op een goede gelegenheid om een mooie foto te (laten) maken.
Wil je nog een foto in de OP Peter ?
Ehm...ik weet dat ik al een tijdje niet actief meer post in dit draadje (ik wil niet iedereen vervelen met een beetje in de ruimte l4llen) maar heb ik daarom voor straf geen foto (meer) in de OP?Wil je nog een foto in de OP Peter ?
Ehm...ik weet dat ik al een tijdje niet actief meer post in dit draadje (ik wil niet iedereen vervelen met een beetje in de ruimte l4llen) maar heb ik daarom voor straf geen foto (meer) in de OP?
@Popeter:
Even terugkomend op je synchronisatie:
Heeft deze R geen servo's voor stationair toerental af te regelen?
Die zou je moeten uitschakelen (nulstand) tijdens het synchroniseren.
Dat is een klusje die ik met de GS-911 doe.
Die verboden schroeven heb je dan waarschijnlijk niet nodig.
Stationair en met gas geven is nu in balans.
BeemerBeest is hevig verontwaardigd:
Ehm...ik weet dat ik al een tijdje niet actief meer post in dit draadje (ik wil niet iedereen vervelen met een beetje in de ruimte l4llen) maar heb ik daarom voor straf geen foto (meer) in de OP?
Tuurlijk heb ik een foto vd ST met valbeugel d'r op. Maar die plaats ik ff via link naar een posting in het RS draadje (met de iPhone wil dat niet zo lekker met DropDrafBoks foto's plaatsen).
@Ted en Roelof,
Dat had ik ook zo begrepen. De rechter gaskabel kun je op de ouderwetse manier bijstellen, maar ik hield een licht verschil bij stationair toerental. Toen heb ik geredeneerd: als die zgn stelmotortjes hun werk niet zuiver genoeg doen, dan zal ik even helpen. Ik heb dus rechts de stopschroef (help politie) een fractie ingedraaid, ik denk nog geen millimeter verdraaiing. Tussen al dat vacuüm ge-controleer heb ik regelmatig de motor uit gehad om te koelen. Is het mogelijk dat de ECU zichzelf dan kalibreert?
In ieder geval stond alles nu gelijk, er is geen melding op het dashboard en er is niets ontploft...integendeel.
.
Sta je dan met je brave gedrag langs de kant van de weg, zonder benzine...
BC gaf nog 125 km aan, tank meter een klein kwartje. MaatMaar na een rotonde was het snel gedaan met de motor...
Sta je dan met je brave gedrag langs de kant van de weg, zonder benzine...
BC gaf nog 125 km aan, tank meter een klein kwartje. MaatMaar na een rotonde was het snel gedaan met de motor...
En dat op een te lange werkdag waarbij het alarm van het pand ook dienst weigerde.
Morgen de dealer maar eens bellen of er wat aan gedaan kan worden.
Owja, dagteller vergeten in de graten te houden, die stond op 440 met een gemiddelde van 5,3l per 100km.
Ik weet niet beter of de stationair stelmotoren worden via het motormanagement (ECU ingesteld en moet je van stopschroeven afblijven.
En de rest van het gasklep bediening inderdaad via traditionele kabels en dus niet high tech.
Nu is Ted even aan zet.
Roelof.
Ik ben even te lui om het op te zoeken, maar heb ik (2008 RT) ook zo'n lintmeter (overigens bekend uit de vliegtuigbouw met zijn complexe vormen van brandstoftanks)of nog een vlotter...