akako
MF veteraan
Zolang je rijdt merk je weinig van het gewicht. Laag zwaartepunt ook.
Brommertje eigenlijk
Brommertje eigenlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zwaar is relatief, ligt eraan waarmee je het vergelijkt.Vraag. Ben me een beetje aan het inlezen en aan het oriënteren voor een R1200RT. Ik ben woonachtig in Rotterdam nabij het centrum. hoe is de handelbaarheid (dat hij zwaar is weet ik) ook in kleine straatjes en op rotondes. De meeste tijd rij ik wel grotere afstanden en met mijn Honda Integra 750 ca. K p/j. Voor wat meer comfort is mijn oog op deze gevallen, de Gs zie ik overal en de motor moet bij mij voor de deur onder een zeil slapen. Budget is rond de 8500 en de bouwjaren met Max. 60.000 variëren van 2005 t/m 2012.
Vraag. Ben me een beetje aan het inlezen en aan het oriënteren voor een R1200RT. Ik ben woonachtig in Rotterdam nabij het centrum. hoe is de handelbaarheid (dat hij zwaar is weet ik) ook in kleine straatjes en op rotondes. De meeste tijd rij ik wel grotere afstanden en met mijn Honda Integra 750 ca. K p/j. Voor wat meer comfort is mijn oog op deze gevallen, de Gs zie ik overal en de motor moet bij mij voor de deur onder een zeil slapen. Budget is rond de 8500 en de bouwjaren met Max. 60.000 variëren van 2005 t/m 2012.
Stadsverkeer is ook geen probleem met een GT hoorStadsverkeer is geen probleem met een RT.
Rotondes, kleine straatjes, de gekste parkeerplekjes, kom maar op.
Stadsverkeer is ook geen probleem met een GT hoor
Nee hoor, geen jonkie. Dat ben ik. 48.grinnikend.. ik zou bijna een poll invoegen om te kijken hoe oud de deelnemers aan dit draaje zijn..
waarsch ben ik met 59 een jonkie.
Wat bedoel je met meer comfort? Een Integra met DCT is toch moeilijk te verslaan? Ik denk dat een RT zelfs minder comfort biedt. Dan denk ik aan het schakelen, de boxermotortrillingen en het zit en veercomfort.Vraag. Ben me een beetje aan het inlezen en aan het oriënteren voor een R1200RT. Ik ben woonachtig in Rotterdam nabij het centrum. hoe is de handelbaarheid (dat hij zwaar is weet ik) ook in kleine straatjes en op rotondes. De meeste tijd rij ik wel grotere afstanden en met mijn Honda Integra 750 ca. K p/j. Voor wat meer comfort is mijn oog op deze gevallen, de Gs zie ik overal en de motor moet bij mij voor de deur onder een zeil slapen. Budget is rond de 8500 en de bouwjaren met Max. 60.000 variëren van 2005 t/m 2012.
veel van het verschil zit "tussen de oren"Een Honda Integra motorscooter is comfortabeler dan een RT?
Ik vind het moeilijk te geloven.
Dat is niet helemaal waar, mijn 1250 rt is echt trillingsvrij.de boxermotortrillingen
Mooi, die van mij (2021) niet voor 100%, heb na een paar maanden gebruik, grippuppies erop gezet omdat ik toch na een rit wat “kriebelende” handen had door wat minimale trillingen.Dat is niet helemaal waar, mijn 1250 rt is echt trillingsvrij.
Dat is niet helemaal waar, mijn 1250 rt is echt trillingsvrij.
Dat is niet helemaal waar, mijn 1250 rt is echt trillingsvrij.
Tja, welke? Nieuw zijn er alleen de RT en K1600GT die ik zie als rechtop tourmotor. Hoewel de Goldwing en de Amerikaanse tourmotoren er ook nog zijn, is dat toch ook wel weer een heel andere categorie.in de toekomst: wellicht eens op andere tour-modellen proefrijden..